הכותרת מדברת בעד עצמה בדקתי הכל:
- צלחות חדשות
- רפידות חדשות
- צמיג חדש
- אין חופש במיסבים
כל הצעה תתקבל בברכה
הכותרת מדברת בעד עצמה בדקתי הכל:
- צלחות חדשות
- רפידות חדשות
- צמיג חדש
- אין חופש במיסבים
כל הצעה תתקבל בברכה
כמה מהר רועד? "פעימה" פעם בכמה זמן, או רעידות מתמשכות? באיזה כיוון רועד - כמו רעידות מהמנוע או שמאלה-ימינה?
אם זה המצב השני בשתי השאלות - אין הרבה סיכוי לבלמים\צמיגים\ג'אנט, אלא יותר סביר - מדרגה במיסבי ההיגוי.
קצת יותר פירוט נדרש.
תודה על התגובה.
הרעידות הן לא שמאלה ימינה אלא יותר קדימה אחורה בתחושה (מספר טיקים מהירים ורצופים שמורגשים בכידון). זה לא קורה בבלימה חזקה, אגב כאשר בולמים חלש האופנוע גם מגיע לעצירה ב'פמפומים'. מיסבי ההיגוי הוחלפו לפני כשנה. הקליפרים שלי לא סטנדרטים, cbr ארבע בוכנתי עם מתאמים, החלפתי גם לדיסקים אפטר מרקט, אבל הבעיה היא יחסית חדשה. בדקתי שאין חופש במיסבים ולדעתי גם אין מדרגה, אבל אני אבדוק שוב.
העצירה ב"פמפומים" היא סימן של דיסקים שלא בהכרח עקומים, אלא, יכול להיות, "מנופחים" - עובי לא אחיד, או חלק של דיסק שעדיין לא נשחק היטב להתאמה.
וזה גם יכול להיות מיסב גלגל.
לדעתי תתחיל בלבדוק זריקה על שני הדיסקים והג'אנט. אינדיקטור חוגה פשוט עם מגנט לטלסקופ סוגר לך את הפינה. כזה :
![]()
נערך לאחרונה על ידי Vaderom; 15-11-2015 בשעה 10:39.
וכשאתה מסתכל על הדיסקים מהצד הרפידה מקבלת שטח מגע לכל רוחבה? או שיש שטחים לא מנוצלים?
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor