תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: Sv650 רעידות בכידון בבלימה במהירות נמוכה עם קלאץ' לחוץ\בניוטרל

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643

    Sv650 רעידות בכידון בבלימה במהירות נמוכה עם קלאץ' לחוץ\בניוטרל

    הכותרת מדברת בעד עצמה בדקתי הכל:
    - צלחות חדשות
    - רפידות חדשות
    - צמיג חדש
    - אין חופש במיסבים
    כל הצעה תתקבל בברכה

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    כמה מהר רועד? "פעימה" פעם בכמה זמן, או רעידות מתמשכות? באיזה כיוון רועד - כמו רעידות מהמנוע או שמאלה-ימינה?
    אם זה המצב השני בשתי השאלות - אין הרבה סיכוי לבלמים\צמיגים\ג'אנט, אלא יותר סביר - מדרגה במיסבי ההיגוי.
    קצת יותר פירוט נדרש.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי jack_r1 צפיה בהודעה
    כמה מהר רועד? "פעימה" פעם בכמה זמן, או רעידות מתמשכות? באיזה כיוון רועד - כמו רעידות מהמנוע או שמאלה-ימינה?
    אם זה המצב השני בשתי השאלות - אין הרבה סיכוי לבלמים\צמיגים\ג'אנט, אלא יותר סביר - מדרגה במיסבי ההיגוי.
    קצת יותר פירוט נדרש.
    תודה על התגובה.
    הרעידות הן לא שמאלה ימינה אלא יותר קדימה אחורה בתחושה (מספר טיקים מהירים ורצופים שמורגשים בכידון). זה לא קורה בבלימה חזקה, אגב כאשר בולמים חלש האופנוע גם מגיע לעצירה ב'פמפומים'. מיסבי ההיגוי הוחלפו לפני כשנה. הקליפרים שלי לא סטנדרטים, cbr ארבע בוכנתי עם מתאמים, החלפתי גם לדיסקים אפטר מרקט, אבל הבעיה היא יחסית חדשה. בדקתי שאין חופש במיסבים ולדעתי גם אין מדרגה, אבל אני אבדוק שוב.

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    העצירה ב"פמפומים" היא סימן של דיסקים שלא בהכרח עקומים, אלא, יכול להיות, "מנופחים" - עובי לא אחיד, או חלק של דיסק שעדיין לא נשחק היטב להתאמה.
    וזה גם יכול להיות מיסב גלגל.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    לדעתי תתחיל בלבדוק זריקה על שני הדיסקים והג'אנט. אינדיקטור חוגה פשוט עם מגנט לטלסקופ סוגר לך את הפינה. כזה :
    נערך לאחרונה על ידי Vaderom; 15-11-2015 בשעה 10:39.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
    לדעתי תתחיל בלבדוק זריקה על שני הדיסקים והג'אנט. אינדיקטור חוגה פשוט עם מגנט לטלסקופ סוגר לך את הפינה. כזה :
    לצערי אין לי מכשיר כזה.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    העצירה ב"פמפומים" היא סימן של דיסקים שלא בהכרח עקומים, אלא, יכול להיות, "מנופחים" - עובי לא אחיד, או חלק של דיסק שעדיין לא נשחק היטב להתאמה.
    וזה גם יכול להיות מיסב גלגל.
    תודה על התגובה. זו אופציה שלא חשבתי\ידעתי עליה.

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    וכשאתה מסתכל על הדיסקים מהצד הרפידה מקבלת שטח מגע לכל רוחבה? או שיש שטחים לא מנוצלים?
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    וכשאתה מסתכל על הדיסקים מהצד הרפידה מקבלת שטח מגע לכל רוחבה? או שיש שטחים לא מנוצלים?
    אני אבדוק ואולי גם אצלם ואעלה, תודה.

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי torquser צפיה בהודעה
    אני אבדוק ואולי גם אצלם ואעלה, תודה.
    אם השטח מגע לא אחיד הרפידות עוד לא משולבות עם הדיסק וזה המכות שיש לך.

    אם החלפתה דיסקים והרעידות באו משם תבדוק שהחורים בדיסקים לא מקבילים , חורים מגבילים גורמים לתהודה וויברציות של פימפומים כאלה. אם זה המצב פשוט פרק דיסק אחד ותסובב אותו בחור אחד
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    אם השטח מגע לא אחיד הרפידות עוד לא משולבות עם הדיסק וזה המכות שיש לך.

    אם החלפתה דיסקים והרעידות באו משם תבדוק שהחורים בדיסקים לא מקבילים , חורים מגבילים גורמים לתהודה וויברציות של פימפומים כאלה. אם זה המצב פשוט פרק דיסק אחד ותסובב אותו בחור אחד
    על פני ו נראה שהמגע אחיד לא 100% אבל נראה שהולך ומשתפר בכל יום, מה הכוונה מקבילים, אה בסידור שלהם על הגלגל?

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי torquser צפיה בהודעה
    על פני ו נראה שהמגע אחיד לא 100% אבל נראה שהולך ומשתפר בכל יום, מה הכוונה מקבילים, אה בסידור שלהם על הגלגל?
    כן הסידור של החורים אם הם מתאימים בין 2 הדיסקים יהיו רעידות
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. טיפול קטן לקימקו אג'יליטי סיטי + רעידות בכידון
    על ידי קובי שמיר בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 02-07-2016, 10:28
  2. רפידות בלם קדמיות cevlar sv650 לשני הקליפרים
    על ידי torquser בפורום פורום ציוד
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 08-11-2015, 10:45
  3. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 21-10-2015, 10:23
  4. רעידות בכידון לאחר תיקון פנימית.
    על ידי קסד בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 09-07-2015, 00:35
  5. מהירות מקסימלית נמוכה x-max 250
    על ידי dudybou בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-06-2015, 09:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO