הרשת מפוצצת באינסוף מידע בענין, אבל לשאלתך מה הקאץ', פשוט מאד.
הם מוכרים לך במחיר המחירון כשבפועל זה עולה להם עשרות אחוזים פחות.
כך שהם יכולים "לסבסד" לך את מימון ההלוואה בריבית כמעט אפסית או נמוכה מאד, משום שהם כבר גוזרים קופון שמן מאד במחיר הרכב.
אני בודק אופציה של למכור את הקטנוע ולקנות רכב לתקופה של עד שנה מליסינג עם מימון.
מהן האופציות? מישהו מכיר/יודע לעומק?
במה זה כרוך?
הרשת מפוצצת באינסוף מידע בענין, אבל לשאלתך מה הקאץ', פשוט מאד.
הם מוכרים לך במחיר המחירון כשבפועל זה עולה להם עשרות אחוזים פחות.
כך שהם יכולים "לסבסד" לך את מימון ההלוואה בריבית כמעט אפסית או נמוכה מאד, משום שהם כבר גוזרים קופון שמן מאד במחיר הרכב.
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club
האם יש כאן מישהו שיש לו ניסיון בנושא?
ז"א, מה אני צריך להביא ממני כשאני בא לרכוש רכב שכזה?
מקדמה? ע"ס כמה אחוז משווי הרכב? ולאחר מכן החזר חודשי קבוע וזהו?
"מימון" זו מילה נרדפת ל"הלוואה". הריבית במשק די נמוכה בימים אלו. בדוק אם לקחת הלוואה בבנק כדי לשלם במזומן עבור הרכב (וגם לקבל הנחת מזומן) לא יצא לך יותר זול ממימון של ליסינג.
חבר שלי קנה מכונית mg3 חדשה.
מימון מלא ללא ריבית או עמלה.
אם הוא משלם במזומן זה אותו מחיר ואין הנחת מזומן.
מישהו יכול להסביר איך זה הגיוני?
אני נוסע על הרכב דיי הרבה.
תלוי מה אתה במחפש ברכב, הוא ממש חסכוני בדלק, בכביש מהיר שומעים רעשים חיצוניים אם אתה נוסע בלי מוזיקה. מבחינת כוח אין לו יותר מידיי כוח אלא אם אתה מושך הילוכים ואז הוא מאיץ סבבה. מה שהיה חשוב לו זה האחריות חמש שנים, אז הוא הלך על זה.