...
...
נערך לאחרונה על ידי galmarkovich; 20-06-2015 בשעה 12:40.
שלום חברים יקרים
אני רוכב על xtz 660 yamaha
האופנוע לא עשה לי בעיות אף פעם אחלה של כלי .יום בהיר אחד האופנוע יתחיל לעשות בעיות בהנעה ואחרי שמניע עובד לכמה רגעים נשמע איזה זיוף קל כמה באק פאיירים ונכבה במכה. המכונאי אמר שזה הסעפות יניקה של הקרבורטורים וכיוון שלהם פלוס כיוון שסטומים. עשיתי את הטיפול הבעיה לא נפתרה אלא יותר נחלשה היתי אומר. אחרי זה נסעתי לצערי בלי הרבה שמן ויתחיל לעשות לי בעיות קומפרסיה אז הכנסתי את הכלי לראש מנוע חריתה חדשה בוכנה רינגים וגם שרשרת טיימינג. אחרי שהניע את האופנוע אותה בעיה שלוקח לכלי זמן להניע וכשא מניע עובד קצת מזייף כאלו זה קשור לזרם הוא משהו כמה באק פאירים ונכבה במכה. המכונאי בדק ובדק והגיע למסקנה שהמישר זרם נתן טעינת יתר כתוצאה מכבלים שחוקים וחיבור אכול וישן .הוא טוען שבגלל זה הלך משהו בcdi וכנראה גם יש בעיה עם הpick up. הוא אמר לי לקנות את שלושת החלקים האלו ואופנוע יעבוד כמו שצריך אחרי ששאלתי קצת הבנתי שאין דבר כזה שנשרף משהו בcdi זה הוא שהוא עובד הוא לא . ולגבי הpick up והמיישר זרם אין לי מושג . אני ממש אובד עצות אני מחכה לאופנוע כבר שלושה חודשים על קוצים.. אשמח לקבל הצעה בריאה ממכם המקוצענים. תודה רבה מכם לכולכם מעריך את זה מאד.
cdi יכול לזייף ועוד איך כמו כל רכיב חשמלי - אין דבר כזה או שחור או לבן,אלא אם זה נורה וגם שם זה לא מוחלט.
פיקאפ אפשר לבדוק,המיישר לא קשור אליו באופן ישיר וגם אותו אפשר לבדוק.
בק פיירים יכולים להופיע גם בגלל בעיות קרבורציה או בעיות במערכת הפליטה.
מאיזה אזור אתה?
אני מאזור רעננה .
אני כבר לא יודע מה לעשות אם אפשר לבדוק את כל החלקים האלו אז למה שולחים אותי לקנות חדשים . כאלו אין מצב שאפשר לתת אחריות על הדברים האלו כדי להיות בטוח?
הכוונה לתת אחריות זה שאם אפשר לבדוק את החלקים האלו ולהיות בטוחים שזה זה בכלל?
לצערנו,לא מעט מוסכים עובדים בשיטת ניסוי ותהייה על חשבון הלקוחות.
את החלקים שציינת מלבד ה cdi אפשר לבדוק דיי בקלות.
אז מה אתה מציע לי פשוט ללכת ולקנות את החלקים או לקחת את האופנוע לחשמאלי אולי . מה היתה עושה במקומי חבר?
מאיפה אני מארגן את זה ? ומה אני עושה עם זה?
השני שקל שלי בנושא - הxtz/טנרה הוא אופנוע מוזרק, אין לו קרבוקטורים.
תחליף מכונאי ומהר. תופרים אותך.
האופנוע ישן מודל 97 יש לו קרבורטורים..
יותר מדי שמן במנוע גורם לו לעבוד בסלד נמוך מאד ואז להיכבות.
קשה להניע כשזה המצב.
סך השמן באופנוע זה נסוב על 3.8 ליטר כולל הפילטר.