זה או גנרטור (סלילים), או מיישר\מייצב, או החיבורים בינהם. אין משהו אחר.
אין יותר מדי טעם לבדוק במצב סטטי.
תניע את הקטנוע כשיש לך מצבר חיצוני מחובר, תבדוק את מתח הטעינה. אם הוא לא עולה מעל 13.5v - אז תבדוק את היציאה של הסלילים, אם יש לך 3 חוטים - בין כל זוג (3 מצבים), כשרב-מודד מכוון למתח משתנה (ac). שם אתה אמור לקבל ערכים של 20-60v. אם אין את הערכים - סלילים הלכו, אם יש ואין טעינה - אז זה מיישר\מייצב, אם יש טעינה - אז אתה מחפש בעיה במקום הלא נכון, חפש קונקטור שהתנתק לך אז בנסיעה.
מצורפת דיאגרמת מציאת תקלות טעינה:
http://racetechelectric.com/files/pd...flow_chart.pdf