מה ההבדל? אותו דבר...
לך על זה.
שלום,
בגיל 22 עליתי לראשונה על אופנוע כבד איטלקי עצבני מונסטר 796 -92 כ"ס עם האגזוזים שמרגיש הרבה יותר!, והגשמתי חלום אחרי שנים על קטנועים 125,
חששתי בהתחלה שלא אשלוט על האופנוע אבל מהר מאוד הוא הפך לרגל השלישית שלי והיום אחרי כמעט שנה אני עושה איתו דברים יפים, שום תאונה או החלקה טפו טפו
אבל מבחינת שליטה על עצמי המצב הפוך, האופנוע מוציא ממני נהיגה פרועה מאוד וכמה שאני מנסה לשלוט על עצמי זה לא מצליח לאורך זמן, מבחינת שליטה אני יכול לעלות על כל אופנוע אני מאמין(חס וחלילה לא משתחצן זאת לא המטרה) אבל כמו שאמרתי לא מצליח ליסוע איתו רגוע לגמרי,
כרגע חושב לעבור לסטריטפייטר 848, יש גם מבצע יפה עליו.
מה אתם אומרים,
ducati monster 796 2014:- טוטאלוס
עכשיו: ducati supersport 939
תוספת של 40 כ"ס על אותו משקל(167 ק"ג)
ducati monster 796 2014:- טוטאלוס
עכשיו: ducati supersport 939
ועם הסטריטפייטר תרכב רגוע?
Honda Forza 750
בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
אני אשאל אחרת,
הייתי מחכה אבל יש מבצע של 20000 פחות על הסטריט ובנוסף אני מקבל מחירון על האופנוע שלי פלוס תוספות.
אם אני אהיה מרוצה ממנו אני לא רואה את עצמי מחליף אופנוע לפחות לא בשנים הקרובות, לא רואה סיבה לעלות לליטר כול עוד אין פה מסלול ואני על הכביש הציבורי.
בקיצור מה אתם אומרים, התוספת כוח כזאת משמעותית?
נערך לאחרונה על ידי ducati boy; 21-11-2015 בשעה 15:36.
ducati monster 796 2014:- טוטאלוס
עכשיו: ducati supersport 939
למה שלא תקח רכיבת מבחן ותחליט לבד?
אני הייתי הולך על זה.
על הנייר נראה טוב,כמו שנאמר נסיעת מבחן תסגור את ההתלבטות.
תתחדש, אני רוצה מעשר מההנחה, שולח פרטי חשבון בנק בפרטי.
אם תרצו, אין, זו אגדה!