אז ככה
4צילנדר נפח בינוני מאמצע שנות ה80 (סוזוקי)
פיקאפ מחובר לסידיאיי,סידיאיי מחובר לקויילים ומינוס לשלדה(של הcdi)
מינוס של הסטרטר (שמתפקד גם כמינוס השלדה) מחובר למצבר,פלוס של הסטרטר מחובר דרך ריליי ומתג on/off לפלוס של המצבר
בבדיקה עם נורת ביקורת נמצא כי הפלוס שיוצא מהCdi ומתפצל בהמשך לשני פלוסים לקויילים מראה חיווי של מינוס ואילו שני המינוסים לא מראים חיווי כלל גם בעת סיבוב המנוע ע״י הסטרטר,פיקאפ תקין כנל סידיאיי וקויילים,בדקתי ואין קצר בחיבורים (הדבר שנחשד בהתחלה)
פתחתי ספר רכב והדיאגרמה שם מראה שהפלוס של הסידיאיי מתחבר למצבר,מה שכן אידיוט שכמוני לא בדק אם הוא עובר דרך מיישר זרם/פיוז כלשהוא
לפני שאני קם ונוסע לבדוק,לחברה עם הניסיון בחשמל ואופנועים ישנים,יש טעם שאני יקום ויצא? קר לי למות