כשאני שואל את השאלה הזו אני מתכוון לאופנוע אחד שמעניין אותי, דיוק 390.
חדש מהחברה עולה 38500 במזומן ומשום מה מסרבים ביד 2 לרדת מה-40000. אני מבין שדפקו אתכם והיבואן חתך במחירים, אבל מי יקנה במחיר הזה ?
כשאני שואל את השאלה הזו אני מתכוון לאופנוע אחד שמעניין אותי, דיוק 390.
חדש מהחברה עולה 38500 במזומן ומשום מה מסרבים ביד 2 לרדת מה-40000. אני מבין שדפקו אתכם והיבואן חתך במחירים, אבל מי יקנה במחיר הזה ?
אני לא מתפלא, בארץ יש את השוק הכי מוזר, זה שחור או לבן.
אני מנסה למכור אופנוע, אומנם ישן, אך במצב מעולה במחיר נמוך, הנחה של כ15% מהמחירון ללא סיבה הקשורה לכלי עצמו, אלא מלת ברירה בגלל סיבה אחרת.
ואני פשוט לא מאמין שכל מי שמתקשר (לפחות הרוב) פשוט רוצים להוריד עוד ועוד, אשקרא מחפשים לקבל את האופנוע כמתנה.
במקרה שלך זה הפוך, אתה מחפש כלי מסויים מנסה לקנות במחיר שפוי, אך כולם מבקשים מעל יותר ויותר, אפילו זה עבר את גבול הטעם הטוב, מחיר חדש + ריבית, לך תבין.
אם יש לך סכום קרוב לזה, במקרה שלך, הייתי ללא ספק הולך על חדש, ומשלם את היתרה בתשלומים.
בהצלחה.
יש בסוכנות של קטמ דיוק 390 במצב חדש ב34000
שווה לבדוק
בדיוק מהסיבה הזו קניתי כלי חדש. אני מאמין שזה עניין של זמן, כמו כל דבר אחר.
אז אל תקנה ממי שלא מבין את השוק ולא מוריד מחיר
אופנועים שמבקשים עליהם 3-4-5 מעל המחירון, זו בדיחה גרועה.
בחיים לא תקנה רכב מעל המחירון.
ומי יודע איפה מסתתר המחירון של יד 2 לאופנועים?
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)