ציטוט נכתב במקור על ידי iNadav צפיה בהודעה
קודם כל תודה על הערנות (:
את האמת ששמעתי את זה גם מהמוסך לפני כ5אלף קילומטר אך לעומתו האחורי והשרשרת היו במצב יותר טוב, לכן חשבתי לסחוט אותו עד הסוף ואז להחליף את כל הסט כי אין טעם להחליף רק גלגש אחד..
לדעתך סחוט עד הסוף?
אגב, מדובר בנינג'ה 250r 2010 אם רלוונטי.
נ.ב
אשמח לשמוע ע"פ מה בדיוק קובעים שהוא צריך החלפה
גלגל שניים קידמי מסתובב יותר פעמים מאשר הגלגל שניים האחורי משום שהוא יותר קטן בגלל זה בקידמי יש בלאי מואץ יותר מהאחורי,
הגלגל שניים הקידמי שצריך החלפה לא יהרוס את הגלגל שניים האחורי אבל את השרשרת הוא יהרוס ואז שהשרשרת נהרסת אז גם הגלגל שניים האחורי יהרס יותר מהר,
חבל להחליף את כל הסט עדיף להחליף את מה שצריך החלפה,עם תחליף בזמן תוכל להאריך את החיים של הסט שלך
מה שאני ממליץ זה לקנות סט שלם של שרשרת וגלגלי שניים ואז להחליף חלק חלק עם יש צורך
לדוגמה :
צריך להחליף רק גלגל שניים קידמי אז מחליפים ,ואחרי תקופה את השרשרת שצריכה החלפה מחליפים רק שרשרת ככה זה הדרך הכי חסכונית כי ככה מאריכים את החיים של הסט השלם,
לשרשרת וגלגלי שניים יש אורך חיים שונה אתה מבין,
תקשיב עם הסט הקיים כבר במצב לא משהו אז זה הזמן להחליף,אבל הסט החדש עם תקפיד אז תוכל להאריך את החיים של כל הסט
לגבי המצב של הגלגל שניים הקיים בהחלט נראה ממש גמור רואים שהשיניים לא אחידים
השיניים עקומים,
אני ממש ניסיתי להסביר לך בדרך טובה אבל יש אנשים שיותר טובים בהסבר בכתיבה נקווה שיגיבו עוד אנשים שיחדדו את החסר בהצלחה