תוצאות 1 עד 15 מ 17

אשכול: חשד לנזילה - אשמח ליעוץ

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    116
    ציטוט נכתב במקור על ידי iNadav צפיה בהודעה
    קודם כל תודה על הערנות (:
    את האמת ששמעתי את זה גם מהמוסך לפני כ5אלף קילומטר אך לעומתו האחורי והשרשרת היו במצב יותר טוב, לכן חשבתי לסחוט אותו עד הסוף ואז להחליף את כל הסט כי אין טעם להחליף רק גלגש אחד..
    לדעתך סחוט עד הסוף?
    אגב, מדובר בנינג'ה 250r 2010 אם רלוונטי.
    נ.ב
    אשמח לשמוע ע"פ מה בדיוק קובעים שהוא צריך החלפה
    גלגל שניים קידמי מסתובב יותר פעמים מאשר הגלגל שניים האחורי משום שהוא יותר קטן בגלל זה בקידמי יש בלאי מואץ יותר מהאחורי,
    הגלגל שניים הקידמי שצריך החלפה לא יהרוס את הגלגל שניים האחורי אבל את השרשרת הוא יהרוס ואז שהשרשרת נהרסת אז גם הגלגל שניים האחורי יהרס יותר מהר,
    חבל להחליף את כל הסט עדיף להחליף את מה שצריך החלפה,עם תחליף בזמן תוכל להאריך את החיים של הסט שלך
    מה שאני ממליץ זה לקנות סט שלם של שרשרת וגלגלי שניים ואז להחליף חלק חלק עם יש צורך
    לדוגמה :
    צריך להחליף רק גלגל שניים קידמי אז מחליפים ,ואחרי תקופה את השרשרת שצריכה החלפה מחליפים רק שרשרת ככה זה הדרך הכי חסכונית כי ככה מאריכים את החיים של הסט השלם,
    לשרשרת וגלגלי שניים יש אורך חיים שונה אתה מבין,
    תקשיב עם הסט הקיים כבר במצב לא משהו אז זה הזמן להחליף,אבל הסט החדש עם תקפיד אז תוכל להאריך את החיים של כל הסט
    לגבי המצב של הגלגל שניים הקיים בהחלט נראה ממש גמור רואים שהשיניים לא אחידים
    השיניים עקומים,
    אני ממש ניסיתי להסביר לך בדרך טובה אבל יש אנשים שיותר טובים בהסבר בכתיבה נקווה שיגיבו עוד אנשים שיחדדו את החסר בהצלחה

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    54
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yarden12@ צפיה בהודעה
    גלגל שניים קידמי מסתובב יותר פעמים מאשר הגלגל שניים האחורי משום שהוא יותר קטן בגלל זה בקידמי יש בלאי מואץ יותר מהאחורי,
    הגלגל שניים הקידמי שצריך החלפה לא יהרוס את הגלגל שניים האחורי אבל את השרשרת הוא יהרוס ואז שהשרשרת נהרסת אז גם הגלגל שניים האחורי יהרס יותר מהר,
    חבל להחליף את כל הסט עדיף להחליף את מה שצריך החלפה,עם תחליף בזמן תוכל להאריך את החיים של הסט שלך
    מה שאני ממליץ זה לקנות סט שלם של שרשרת וגלגלי שניים ואז להחליף חלק חלק עם יש צורך
    לדוגמה :
    צריך להחליף רק גלגל שניים קידמי אז מחליפים ,ואחרי תקופה את השרשרת שצריכה החלפה מחליפים רק שרשרת ככה זה הדרך הכי חסכונית כי ככה מאריכים את החיים של הסט השלם,
    לשרשרת וגלגלי שניים יש אורך חיים שונה אתה מבין,
    תקשיב עם הסט הקיים כבר במצב לא משהו אז זה הזמן להחליף,אבל הסט החדש עם תקפיד אז תוכל להאריך את החיים של כל הסט
    לגבי המצב של הגלגל שניים הקיים בהחלט נראה ממש גמור רואים שהשיניים לא אחידים
    השיניים עקומים,
    אני ממש ניסיתי להסביר לך בדרך טובה אבל יש אנשים שיותר טובים בהסבר בכתיבה נקווה שיגיבו עוד אנשים שיחדדו את החסר בהצלחה
    ממש תודה על התגובה המפורטת (:
    אכן אקשיב לעצתך ואחליף כבר סט שלם, לא יצא לי להחליף אף חלק מהסט ביד שלי (אצלי 7אלף קילומטר)
    לפי בדיקה אני צריך קדמי 14 שיניים, אחורי 45, ושרשרת 520 עם 106 חוליות.
    עכשיו השאלה היא האם לקנות את הסט בארץ\בחו"ל והאם לבצע את ההחלפה בבית\במוסך (קיים ברשותי כלים מקצועיים וידע טכני בסיסי אך לא באופנועים)
    לפי מה שראיתי לקנות כזה סט עם משלוח ראיתי החל מ380 ועד ל600, האם המחירים בארץ דומים?

אשכולות דומים

  1. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 29-06-2016, 10:44
  2. שאלה מטומטמת,אשמח לתשובה
    על ידי R86 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 01-06-2016, 09:11
  3. אבד המפתח של האופנוע, אשמח לעזרה
    על ידי iNadav בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-01-2016, 19:50
  4. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 14-12-2015, 13:07
  5. שמן לא מוסבר - חשד לנזילה
    על ידי maorbenamer בפורום פורום טכני
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 19-07-2015, 13:47

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO