תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: מפחד להיתקע בטסט

צפייה משולבת

  1. #1
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    113

    מפחד להיתקע בטסט

    היי. אני בשלב האחרון לפני רשיון נהיגה. רציתי לשאול משהו.

    בעוד כשבוע יש לי טסט ראשון על קטנוע 125 סמק .

    העניין הוא, שכשאני עושה את התרגילים במגרש, אלה שאמורים לעשות בטסט עצמו - אני לא תמיד עושה אותם כמו שצריך. כלומר, אני לפעמים עושה בסדר ולפעמים מוריד רגל או יוצא מהקווים.

    מה לעשות כדי שאוכל לעשות אותם אפילו 20 פעמים ברציפות בלי להוריד רגל\לצאת מהקווים בכלל?

    ועם אפשר גם כמה טיפים כללים להצלחה בטסט על הכביש?

    תודה

  2. #2
    Member הסמל האישי של ducati boy
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    pole position
    הודעות
    205
    להמשיך להתאמן ולחפור למורה , שום דבר שמישהו יכתוב לך פה לא יעזור לך,
    בטסט עצמו סביר להניח שהרמה שלך תרד עוד בגלל הלחץ, לדעתי תחכה עוד
    ducati monster 796 2014:- טוטאלוס

    עכשיו: ducati supersport 939

  3. #3
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    113
    ציטוט נכתב במקור על ידי ducati boy צפיה בהודעה
    להמשיך להתאמן ולחפור למורה , שום דבר שמישהו יכתוב לך פה לא יעזור לך,
    בטסט עצמו סביר להניח שהרמה שלך תרד עוד בגלל הלחץ, לדעתי תחכה עוד
    "לחפור למורה" = מה הכוונה? להציק לו כול דקה שיעיר לי על טעויות שאני עושה ושיסתכל עליי כול הזמן?

    איך אפשר להירגע בזמן הטסט? 20 אנשים מסתכלים עליי וזה עוד בידיעה שהורדת רגל הכי קטנה ואני נכשל...

  4. #4
    Member הסמל האישי של ducati boy
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    pole position
    הודעות
    205
    ציטוט נכתב במקור על ידי אבירם* צפיה בהודעה
    "לחפור למורה" = מה הכוונה? להציק לו כול דקה שיעיר לי על טעויות שאני עושה ושיסתכל עליי כול הזמן?

    איך אפשר להירגע בזמן הטסט? 20 אנשים מסתכלים עליי וזה עוד בידיעה שהורדת רגל הכי קטנה ואני נכשל...
    כן אל תתבייש להפנות את כל השאלות שלך למורה שלך, אתה משלם לו כסף טוב בשביל זה,
    אף אחד פה לא ראה אפילו את הרכיבה שלך אז איך אפשר לתת לך עצות...

    וקודם כל תשנה את הגישה שלך לגבי הטסט "מפחד להיתקע בטסטים" כי יעשה לך הפוך, תבוא רגוע וגם אם תוריד רגל ותכשל אז מה סוף העולם?
    תעדכן אם עברת
    ducati monster 796 2014:- טוטאלוס

    עכשיו: ducati supersport 939

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    13
    "טיפ" קטן.
    אם הבנתי נכון את הבעיה שלך - מדובר בעניין של ריכוז. יש לי 2 פתרונות אפשריים:
    1. זה לא במבחן! זה לא במבחן! זה לא במבחן! זה לא במבחן! - לשנן, לשנן, לשנן.......
    2. בזמן הרכיבה, השתדל להתמקד במבטך בנקודה אליה אתה רוצה להגיע - ולא בנקודה שבה אתה נמצא. ז"א - למשל בקטע הסלאלום - נסה להתמקד בעיקולים הבאים שבהמשך, ולא באלו שלפניך. למשל בקטע הישורת - נסה להתמקד בקצה הקטע (עד שתתקרב אליו, ואז התמקד אל מעבר אליו), ולא היכן שאתה חושב שתרצה שיהיה הגלגל הקדמי.

    בהצלחה!
    ותעדכן מה נסגר?!!!

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    113
    היי חבר'ה. סליחה על האיחור, לא כלכך מיהרתי לעדכן...

    בכול מקרה נכשלתי. הסיבות הן כאלה, ממה שהבנתי מטופס תוצאות הטסט:

    1. לא שמרתי מספיק מרחק מהרכב שלפניי.
    2. לא הסתכלתי מספיק במראות.
    3. לא "סובבתי" ראש לצדדים מספיק(עד עכשיו לא מבין מה זה אומר)
    4. "בעצירה כמעט פגע באופנוע שלפניו".
    5. אי מתן זכות קדימה, למרות שבעצם כן נתתי וחיכיתי הרבה בצומת \ מעגל תנועה לפני שהשתלבתי.
    6. "מחזיק חזק מידיי את הכידון".

    כול טיפ או ייעוץ לשיפור ב 6 הדברים האלה שציינתי יתקבלו בברכה...שפכו אליי כול עצה או טיפ שיש לכם...אין לי מה להפסיד יותר. אני מוכן לרצוח בשביל לעבור את הטסט השני

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי אבירם* צפיה בהודעה
    היי חבר'ה. סליחה על האיחור, לא כלכך מיהרתי לעדכן...

    בכול מקרה נכשלתי. הסיבות הן כאלה, ממה שהבנתי מטופס תוצאות הטסט:

    1. לא שמרתי מספיק מרחק מהרכב שלפניי.
    2. לא הסתכלתי מספיק במראות.
    3. לא "סובבתי" ראש לצדדים מספיק(עד עכשיו לא מבין מה זה אומר)
    4. "בעצירה כמעט פגע באופנוע שלפניו".
    5. אי מתן זכות קדימה, למרות שבעצם כן נתתי וחיכיתי הרבה בצומת \ מעגל תנועה לפני שהשתלבתי.
    6. "מחזיק חזק מידיי את הכידון".

    כול טיפ או ייעוץ לשיפור ב 6 הדברים האלה שציינתי יתקבלו בברכה...שפכו אליי כול עצה או טיפ שיש לכם...אין לי מה להפסיד יותר. אני מוכן לרצוח בשביל לעבור את הטסט השני
    הטסטרים נוטים שלא להעביר טסט ראשון. זה לא משהו חדש.
    להסתכל במראות זה לא אומר שאתה צריך להסתכל, זה אומר שהטסטר צריך לראות ולהבין שהסתכלת במראות. כל מבט שלך לכל מראה צריך להיות מלווה בהטיית ראש.
    כשאתה עוצר מאחורי אחד האופנועים, תזכור שהעצירה שלך צריכה להסתיים במרחק של לפחות אופנוע שלם מהנבחן או הרכב שלפניך. בנוסף לכך, העצירה צריכה להיות עדינה ולא לחוצה, אם הטסטר חושב שאתה לחוץ מדי, הוא לא יעביר אותך.
    לגבי ההחזקה בכידון, כעקרון אתה לא אמור לאחוז בו, כל התמרון שלך אמור להיות באמצעות פלג גוף תחתון, עם הברכיים והרגליים. הכידון שם נטו כדי להחזיק את ידיות הבלם והקלאץ במקום נגיש. זה אומר בתאכלס שבכל רגע בנסיעה אתה אמור להיות מסוגל לעזוב את הידיים ושלא יהיה עליהן משקל.

    לגבי שאר הדברים זה תלוי בתנאי דרך, בטסטר שלך ובעיקר במזל. תפסיק לאכול את הכובע ותרגע, כולה טסט ראשון. יש כאלה שלא עוברים גם חמישה.
    העצה שלי זה אל תגיע לטסט כאילו שחייך תלוים בזה, תזכור שחלק ניכר מזה לא תלוי בך ואתה סה״כ צריך לנהוג לפי החוקים ותהיה תמיד מוכן לגשת לטסט נוסף.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    לגבי ההחזקה בכידון, כעקרון אתה לא אמור לאחוז בו,
    עד כאן בסדר

    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    כל התמרון שלך אמור להיות באמצעות פלג גוף תחתון, עם הברכיים והרגליים. הכידון שם נטו כדי להחזיק את ידיות הבלם

    מה?

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    את הנושאים לשיפור הייתי מקבץ אחרת, בעצם יש לך 3 נושאים לשיפור ולא 6.

    1. שמירת מרחק:
    לא שמרתי מספיק מרחק מהרכב שלפניי.
    "בעצירה כמעט פגע באופנוע שלפניו".

    2. לא משוחרר על האופנוע (לחוץ, מקובע רק על הכביש לפניך) - זה כמעט 2 נושאים אבל לי נראה שזה נובע מאותו דבר:
    לא הסתכלתי מספיק במראות.
    לא "סובבתי" ראש לצדדים מספיק(עד עכשיו לא מבין מה זה אומר)
    "מחזיק חזק מידיי את הכידון".

    3. מודעות לתנועה על הכביש:
    אי מתן זכות קדימה, למרות שבעצם כן נתתי וחיכיתי הרבה בצומת \ מעגל תנועה לפני שהשתלבתי.


    העצות הבאות לא מושלמות ויתכנו טעויות

    איך לשפר:
    1. תשמור מרחק...
    זה אומר כמה דברים בעצם:
    תשאיר מספיק מרחק מהרכב שמולך כדי שיהיה לך זמן להגיב. כלומר אם אתה נוסע 10 קמ"ש אז מספיק מרחק של 2 אופנועים. אבל אם זה 100 קמ"ש אתה צריך מרחק של 15 אופנועים. בגדול, תתן לעצמך 5 שניות להגיב לשינויים בתנועה, אם אי אפשר 5 אז שיהיה לפחות 3 שניות מרחק מהרכב מולך. כלומר תראה כמה מרחק אתה עושה ב3 שניות במהירות נתונה וזה המרחק שאתה צריך לשמור מהרכב מולך.
    אל תשכח שאתה רוכב חדש ואתה לא יכול לבלום באותה מהירות שאוטו יכול לבלום. כלומר אם שניכם בולמים בו זמנית, אתה תפגע באוטו.
    אם הרכב מולך בולם, אתה צריך לשים לב לזה וגם לבלום בעצמך.

    2. אלכס כבר כתב לך, לא להחזיק את הכידון. שים את הידיים מעליו (אצבעות כל מקיפות אותו, תגע בו אבל אל תשעין את הידיים עליו ואל תחזיק אותו כמו שמחזיקים בסולם ובזמן בלימה תחזיק את הגוף שלך עם שרירי בטן ולא לדחוף את עצמך עם הידיים בעזרת הכידון).
    למה? כי בזמן רכיבה הגלגל הקדמי כל הזמן מוצא נקודות שנוח לו לעבור בהן, זה אומר שהכידון משנה את הזווית שלו טיפה כל הזמן. כלומר, אם תחזיק אותו חזק, אתה מונע ממנו לזוז לאן שהוא צריך ואז אתה פוגע ביציבות של האופנוע.
    זה גם ימנע ממך להתחמק ממכשול כשתצטרך. אתה תחזיק את הכידון חזק בשתי ידיים ואתה לא תוכל לסובב אותו. וזה יכול גם לקרות באמצע פניה.

    בגלל שאתה מחזיק כלכך חזק, ולחוץ כלכך אתה גם לא מסובב את הראש לראות מה קורה מסביבך. אתה צריך לחלק את הקשב שלך בין מה שקורה מיד מולך לבין מה שקורה מאחוריך ומצדדיך.
    כל שינוי במיקום שלך בנתיב צריך להיות להעשות ככה:
    א. איתות
    ב. להסתכל במראה
    ג. לסובב את הראש ולהסתכל (קודם תראה שאתה לא הולך להתנגש במשהו), תסובב מהר, תתן מבט זריז ותחזיר קדימה. לא להתקע עם הראש מסובב אחורה.

    כשאתה מגיע לצמתים, תאט טיפה (תעזוב גז), תסתכל שמאלה, תסתכל ימינה (שוב מזכיר, לעשות מהר את המבטים), תראה שאף אחד לא הולך להוריד אותך ואז תעבור.

    רמזור מתחלף לירוק, קודם להסתכל שמאלה, ימינה ואז להתחיל נסיעה. שלא יפגע בך מישהו שהחליט לעבור באדום. כשיש למישהו אחר אדום, לך יש ירוק. ואם הוא עובר באדום כשאתה מתחיל נסיעה בירוק אז אתם תיפגשו.

    לפני שאתה עוצר, תראה במראה שאין רכב צמוד אליך מאחורה, במיוחד בבלימה חזקה. ואל תגיע בכלל למצב שאתה צריך בלימה חזקה כלכך (תשאיר לך זמן להגיב ותסתכל רחוק קדימה).

    3. כשתתחיל להסתכל מסביבך כל הזמן אתה תפתח קצת יותר מודעות לגבי מה שקורה על הכביש. חוץ מזה אתה חייב להכיר את החוקים של התנועה בעל פה.
    הבעיה העיקרית פה היא שלא נתת זכות קדימה בטסט ואפילו לא שמת לב שעשית את זה.
    אז גם קשה להגיד בדיוק מה עשית לא טוב.
    בגדול אתה חייב להכיר בעל פה את חוקי הזכות קדימה במקרים שבהם אין שלטים או שיש שלטים זהים לכמה מכוניות.
    אתה גם חייב כל הזמן לחפש את השלטים של זכות קדימה, עצור, חד סטרי, אין כניסה.
    אתה גם חייב להיות מודע למה שקורה מסביבך, איפה יש מכוניות שעלולות לרצות להשתלב, איפה יש הולכי רגל.
    כבר כתבתי שאתה צריך לפחות 3 שניות מרחק מהרכב שמולך, אבל המבט שלך כשאתה מסתכל קדימה, צריך להיות למרחק של 12 שניות קדימה.
    אתה צריך כל הזמן לחשוב מה יכול לקרות (זה הרבה מגיע מניסיון, אבל אתה צריך לנסות כבר מעכשיו).

    הולכי רגל, אתה חייב לעצור אם הם עומדים ליד מעבר חציה או אם הם הולכים לכיוון של מעבר חציה (זה כבר מסתבך קצת).

אשכולות דומים

  1. תגובות: 53
    הודעה אחרונה: 07-07-2016, 00:15
  2. מזה אני הכי מפחד
    על ידי israel בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 28-06-2016, 12:54
  3. סבבה לפני הטסט, גרוע בטסט עצמו...למה זה קורה?
    על ידי אבירם* בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 15-12-2015, 11:31

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO