מהתמונות שפורסמו בשרשור שנמחק אני רואה שזה לא בדיוק באותו מקום.
משמע, קורצף עוד מקטע בצורה מסוכנת והפעם בלי שלט בכלל.
בכל מקרה, הייתי שם עכשיו, שלט כבר אין שם בכלל.
המדרגה היא גרועה כמו שתיאר אותה הרוכב שנפגע והאזור המקורצף מגיע בהפתעה כמו שתואר.
עמדתי ליד וראיתי איך נהגים עוברים את הצומת במהירות ופוגעים במדרגה לפני שהם יודעים מה קרה, לא בולמים בכלל.
אז כנראה שזה בלתי נראה כמו שתואר.
צילמתי את זה במידלנד 400 אבל יצא חרא.
![]()
מהתמונות שפורסמו בשרשור שנמחק אני רואה שזה לא בדיוק באותו מקום.
משמע, קורצף עוד מקטע בצורה מסוכנת והפעם בלי שלט בכלל.
אני גר באזור ונוסע בכביש זה לעיתים קרובות. מהפעם האחרונה שנסעתי:
לכיוון מערב הכביש מקורצף בנתיב הימני כמעט לכל אורכו באופן רצוף, הנתיב השמאלי מקורצף בחלקים (ללא מדרגה מסודרת) מה שגורם קפיצות מאוד מסוכנות.
לכיוון מזרח נתיב ימני מקורצף בחלק מהקטע והנתיב השמאלי אינו מקורצף כלל.
הסכנה הגדולה היא בהפרשי הגבהים בין הנתיבים (להערכתי מדובר בהפרש של עד 3 ס"מ), משהו שלאופנוע קשה להתמודד איתו במעבר נתיב. הייתי עד לתאונת קטנוע אחת כאשר אני נהגתי ברכב (כמדומני של רוכב ומורכב), עם האופנוע שלי אני לא מתקרב לכביש הזה עד שתטופל הסכנה.
כמובן שגם אבנים קופצות ואבק גורמים לנזק קוסמטי לרכבים (שלא לדבר על אבן שעפה על רוכב).
החלק האירוני הוא שדווקא בסוף הכביש לכיוון מערב (קצת לפני פארק אזורים) ישנים מספר מהמורות מסוכנות ביותר בכביש שמפתיעות כל נהג שאינו מכיר את הכביש וגורמות לאיבוד שליטה רגעי, ודווקא הקטע הזה לא טופל.
לדעתי יותר לכיוון ה6-10 מדרגה בין נתיבים, אני לא מתכוון להגיע לשם יותר אז אין לי איך למדוד.להערכתי מדובר בהפרש של עד 3 ס"מ
לפי איך שרואים בברור את המדרגה מרחוק עם המצלמה המעפנה שלי, לא נראה לי שזה 3 ס"מ
אבל לא משנה מה המספר המדוייק, זאת מדרגה שהיא בבירור מסוכנת.
הכביש תוקן, למעט המהמורות שציינתי בסופו
פתחתי קריאה בעירייה דרך המוקד עם תיאור קצר של המקרה והם תיקנו את זה יום אחרי.