חזרתי לארץ אחרי שנתיים, המצבר גמור.
מישהו יכול לעזור עם הטענה? אני גר באשקלון.
דרך אגב, יש עוד דרך להטעין חוץ ממטען מצברים?
חזרתי לארץ אחרי שנתיים, המצבר גמור.
מישהו יכול לעזור עם הטענה? אני גר באשקלון.
דרך אגב, יש עוד דרך להטעין חוץ ממטען מצברים?
אחרי שנתיים בעמידה אני חושב שעדיף לך לקנות מצבר חדש. כאילו , אלא אם זה הקטע שלך להתקע עם הכלי במקומות אקראיים.
זה גם יעלה לך פחות.
אם תתעקש - בכל חנות מצברים שמכבדת את עצמה תמצא מטען כזה.
שיטה אחרת להטעין היא להתניע בדרדור. ( רק אם זה באופנוע הילוכים )
מצטרף לאברי
בספק עם המצבר עוד יעיל
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
למיטב הבנתי זה לא בהכרח נכון , באם המצבר גמור הוא לא יוכל להחזיק את את האופנוע מונע גם בהנעה בדרדור .
כשהלכנו לבדוק xtים , אחד עמד איזה תקופה והמצבר שלו היה גמור . ניסינו להניע בדחיפה ולא הלך .
חיברנו כבלים והוא הניע כמו גדול , בד"כ ניתן להסיר את הכבלים אך במקרה הנ"ל האופנוע לא יכל לשמור על טורים והשארנו אותו מחובר לפחות 15-20 דקות למצבר הרכב בכדי שיוכל להישאר מונע ולהיטען .
קניתי את המצבר חדש לפני שנה וחצי, הוא בטוח גמור?? מצבר בן שנה וחצי שלא היה בשימוש?
זה היה המצבר הכי יקר בחנות.. מצבר ג׳ל אם משנה משהו, נדמה לי
מצבר, כמו סוללה, צריך שיטעינו אותו משום שהוא נפרק עם הזמן.
אם הוא התרוקן ולא היה בשימוש בכלל כשנה וחצי קח בחשבון שייתכן מאוד שהוא לא לגמרי תקין.
בחמישי בערב מת לי המצבר, בן 3 בלכתו.
בשישי בבוקר קניתי חדש, ובראשון - החדש נפח את נשמתו גם.
אני חושב שהבעיה היא באופנוע, אבל אין לכך שום ערובה כרגע.
למזלי הדרך הביתה היא, פרט לחצי הק"מ האחרון, כולה במדרון. הסוף זה עליה.
כן.. בנוגע לזה, מישהו התעסק לי עם הקיל סוויצ' ( המדומם )..
אני לא נוגע בו אף פעם אז לא חשבתי לבדוק אם שיחקו בו.
יצאתי נעל? - בהחלט! אם זה קורה לטובים שבינינו, ואם לטובים זה קורה מידי פעם - אז לי זה אמור לקרות המון.
הקודם כן מת, היה בן שלוש ומשהו, והתנפח משום מה.
זה לא נחמד או קל להתניע בדרדור.
ניסיתי בחמישי בערב כשהמצבר הראשון החזיר את נשמתו לטאיוון - דרדרתי, והייתי בכרמל ככה שהיה לי מדרון ממש טוב להתדרדר ממנו, ראיתי קצת יותר מ40 על הספידומטר ( כשבאינטרנט ראיתי שמהירות סבירה להתנעה בדרדור היא 8 קמ"ש בערך.
איפה היתה הבעיה שלי? את כל הדרדור המשוגע בזבזתי בניוטרל במקום בהילוך שני - ככה שכשהגעתי לסוף הירידה - נתקעתי בין שתי שתי עליות משמעותיות ומשם השיחה לגרר היתה קצרה.
יכול להיות שגם אתם פיספסתם הילוך?
נערך לאחרונה על ידי אברי; 21-06-2015 בשעה 16:04.
בוא נגיד שייצא לי להניע כמה פעמים בדחיפה , פעם אחרונה xt500 (אחר...) על מישור פתח תקוה והתפלאתי כמה קל זה היה .
גילוי נאות : האופנוע היה כבר חם לאחר נסיעה , כבל חשמל חטף קורוזיה ונשבר .. מעקף זריז , דחיפה קלילה והניע .
גילוי נאות 2 : תודה לרסקין שעצר את הבדיקה עוד בתחילתה ואמר לחבר שלא ייקח את האופנוע .
במידה וזה מצבר ג'ל תטעין לילה בטעינה אטית יש מצב שיהיה בסדר. - רן
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני יכול להמליץ לך על מטען של ctek. באמת שעושה ניסים. אתה מוזמן להביא לי את המצבר לתל אביב וננסה להציל אותו.(ללא עלות כמובן)
למטען הזה יש מצב לחידוש מצבר.
איך אפשר לפספס הילוך?? כששחררת קלאצ' לא נפל לך האסימון?......
לא שמתי לב שאני בניוטרל עד שניסיתי להניע - לא.
היה לי שבוע קשה והייתי ער קצת יותר מ30 שעות באותו הערב.