עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 18

אשכול: מטען מצברים

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    88

    מטען מצברים

    חזרתי לארץ אחרי שנתיים, המצבר גמור.
    מישהו יכול לעזור עם הטענה? אני גר באשקלון.
    דרך אגב, יש עוד דרך להטעין חוץ ממטען מצברים?

  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    אחרי שנתיים בעמידה אני חושב שעדיף לך לקנות מצבר חדש. כאילו , אלא אם זה הקטע שלך להתקע עם הכלי במקומות אקראיים.
    זה גם יעלה לך פחות.

    אם תתעקש - בכל חנות מצברים שמכבדת את עצמה תמצא מטען כזה.

    שיטה אחרת להטעין היא להתניע בדרדור. ( רק אם זה באופנוע הילוכים )

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מצטרף לאברי
    בספק עם המצבר עוד יעיל

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    88
    קניתי את המצבר חדש לפני שנה וחצי, הוא בטוח גמור?? מצבר בן שנה וחצי שלא היה בשימוש?
    זה היה המצבר הכי יקר בחנות.. מצבר ג׳ל אם משנה משהו, נדמה לי

  5. #5
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    מצבר, כמו סוללה, צריך שיטעינו אותו משום שהוא נפרק עם הזמן.
    אם הוא התרוקן ולא היה בשימוש בכלל כשנה וחצי קח בחשבון שייתכן מאוד שהוא לא לגמרי תקין.

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    בחמישי בערב מת לי המצבר, בן 3 בלכתו.
    בשישי בבוקר קניתי חדש, ובראשון - החדש נפח את נשמתו גם.
    אני חושב שהבעיה היא באופנוע, אבל אין לכך שום ערובה כרגע.
    למזלי הדרך הביתה היא, פרט לחצי הק"מ האחרון, כולה במדרון. הסוף זה עליה.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    במידה וזה מצבר ג'ל תטעין לילה בטעינה אטית יש מצב שיהיה בסדר. - רן
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    בחמישי בערב מת לי המצבר, בן 3 בלכתו.
    בשישי בבוקר קניתי חדש, ובראשון - החדש נפח את נשמתו גם.
    אני חושב שהבעיה היא באופנוע, אבל אין לכך שום ערובה כרגע.
    למזלי הדרך הביתה היא, פרט לחצי הק"מ האחרון, כולה במדרון. הסוף זה עליה.
    איך אתה יודע שגם החדש נפח את נשמתו? התרוקן זה לא זהה למת.
    הערובה לכך שהבעיה היא באופנוע היא העובדה ש"מתו" לך שני מצברים בהפרש של יומיים, אחד מהם חדש.
    בדוק מערכת טעינה.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    שיטה אחרת להטעין היא להתניע בדרדור. ( רק אם זה באופנוע הילוכים )
    למיטב הבנתי זה לא בהכרח נכון , באם המצבר גמור הוא לא יוכל להחזיק את את האופנוע מונע גם בהנעה בדרדור .
    כשהלכנו לבדוק xtים , אחד עמד איזה תקופה והמצבר שלו היה גמור . ניסינו להניע בדחיפה ולא הלך .
    חיברנו כבלים והוא הניע כמו גדול , בד"כ ניתן להסיר את הכבלים אך במקרה הנ"ל האופנוע לא יכל לשמור על טורים והשארנו אותו מחובר לפחות 15-20 דקות למצבר הרכב בכדי שיוכל להישאר מונע ולהיטען .

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    511
    אני יכול להמליץ לך על מטען של ctek. באמת שעושה ניסים. אתה מוזמן להביא לי את המצבר לתל אביב וננסה להציל אותו.(ללא עלות כמובן)
    למטען הזה יש מצב לחידוש מצבר.

  11. #11
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    איך אתה יודע שגם החדש נפח את נשמתו? התרוקן זה לא זהה למת.
    הערובה לכך שהבעיה היא באופנוע היא העובדה ש"מתו" לך שני מצברים בהפרש של יומיים, אחד מהם חדש.
    בדוק מערכת טעינה.
    כן.. בנוגע לזה, מישהו התעסק לי עם הקיל סוויצ' ( המדומם )..
    אני לא נוגע בו אף פעם אז לא חשבתי לבדוק אם שיחקו בו.
    יצאתי נעל? - בהחלט! אם זה קורה לטובים שבינינו, ואם לטובים זה קורה מידי פעם - אז לי זה אמור לקרות המון.


    הקודם כן מת, היה בן שלוש ומשהו, והתנפח משום מה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
    למיטב הבנתי זה לא בהכרח נכון , באם המצבר גמור הוא לא יוכל להחזיק את את האופנוע מונע גם בהנעה בדרדור .
    כשהלכנו לבדוק xtים , אחד עמד איזה תקופה והמצבר שלו היה גמור . ניסינו להניע בדחיפה ולא הלך .
    חיברנו כבלים והוא הניע כמו גדול , בד"כ ניתן להסיר את הכבלים אך במקרה הנ"ל האופנוע לא יכל לשמור על טורים והשארנו אותו מחובר לפחות 15-20 דקות למצבר הרכב בכדי שיוכל להישאר מונע ולהיטען .
    זה לא נחמד או קל להתניע בדרדור.
    ניסיתי בחמישי בערב כשהמצבר הראשון החזיר את נשמתו לטאיוון - דרדרתי, והייתי בכרמל ככה שהיה לי מדרון ממש טוב להתדרדר ממנו, ראיתי קצת יותר מ40 על הספידומטר ( כשבאינטרנט ראיתי שמהירות סבירה להתנעה בדרדור היא 8 קמ"ש בערך.
    איפה היתה הבעיה שלי? את כל הדרדור המשוגע בזבזתי בניוטרל במקום בהילוך שני - ככה שכשהגעתי לסוף הירידה - נתקעתי בין שתי שתי עליות משמעותיות ומשם השיחה לגרר היתה קצרה.
    יכול להיות שגם אתם פיספסתם הילוך?
    נערך לאחרונה על ידי אברי; 21-06-2015 בשעה 16:04.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    איך אפשר לפספס הילוך?? כששחררת קלאצ' לא נפל לך האסימון?......

  13. #13
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    לא שמתי לב שאני בניוטרל עד שניסיתי להניע - לא.
    היה לי שבוע קשה והייתי ער קצת יותר מ30 שעות באותו הערב.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    88
    ציטוט נכתב במקור על ידי ALF צפיה בהודעה
    אני יכול להמליץ לך על מטען של ctek. באמת שעושה ניסים. אתה מוזמן להביא לי את המצבר לתל אביב וננסה להציל אותו.(ללא עלות כמובן)
    למטען הזה יש מצב לחידוש מצבר.
    אפשר טלפון? אני מחר בתל אביב.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    כן.. בנוגע לזה, מישהו התעסק לי עם הקיל סוויצ' ( המדומם )..
    אני לא נוגע בו אף פעם אז לא חשבתי לבדוק אם שיחקו בו.
    יצאתי נעל? - בהחלט! אם זה קורה לטובים שבינינו, ואם לטובים זה קורה מידי פעם - אז לי זה אמור לקרות המון.


    הקודם כן מת, היה בן שלוש ומשהו, והתנפח משום מה.



    זה לא נחמד או קל להתניע בדרדור.
    ניסיתי בחמישי בערב כשהמצבר הראשון החזיר את נשמתו לטאיוון - דרדרתי, והייתי בכרמל ככה שהיה לי מדרון ממש טוב להתדרדר ממנו, ראיתי קצת יותר מ40 על הספידומטר ( כשבאינטרנט ראיתי שמהירות סבירה להתנעה בדרדור היא 8 קמ"ש בערך.
    איפה היתה הבעיה שלי? את כל הדרדור המשוגע בזבזתי בניוטרל במקום בהילוך שני - ככה שכשהגעתי לסוף הירידה - נתקעתי בין שתי שתי עליות משמעותיות ומשם השיחה לגרר היתה קצרה.
    יכול להיות שגם אתם פיספסתם הילוך?
    בוא נגיד שייצא לי להניע כמה פעמים בדחיפה , פעם אחרונה xt500 (אחר...) על מישור פתח תקוה והתפלאתי כמה קל זה היה .

    גילוי נאות : האופנוע היה כבר חם לאחר נסיעה , כבל חשמל חטף קורוזיה ונשבר .. מעקף זריז , דחיפה קלילה והניע .

    גילוי נאות 2 : תודה לרסקין שעצר את הבדיקה עוד בתחילתה ואמר לחבר שלא ייקח את האופנוע .

אשכולות דומים

  1. צריך מטען למצבר יבש (מצבר ליתיום) של שוראי
    על ידי קוקוריקו נגד קופיקו בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 26-02-2016, 23:32
  2. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 11-01-2016, 21:56
  3. מחפש להשאיל מטען מצברים בצפון
    על ידי strelok89 בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 10-01-2016, 11:10
  4. פתיחת תא מטען במיו 100
    על ידי Biker boyz בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 24-07-2015, 15:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO