עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 33

אשכול: שאלה לבעלי נייקדים כבדים!

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738

    שאלה לבעלי נייקדים כבדים!

    אהלן,
    שאלה לי אליכם בעלי הנייקדים בקהילה.
    האם אתם נתקלים במהירות 160 חצילים וצפונה בבעיה של רעידות מפחידות בהגה?
    הרגשה של רעידות וזיג זג, הרגשה של חוסר אחיזה בקדמי, הכל ביחד.

    אני רוכב על z750 ועם מיגון רוח מינימלי, אם אני מחבק את הטנק דלק רק אז מפסיק להרגיש את הרוח.
    במהירות הנ"ל וצפונה אני מקבל את הפידבק שהזכרתי למעלה.

    הצמיגים חדשים לגמרי ועברו איזון גלגלים (אני מאמין כי קיבלתי את האופנוע עם סט חדש מהמוכר, אני נוטה להאמין שעשו איזון.)
    הלחצים תקינים 38 מאחורה ו 33 מקדימה (רוכב של 85 קילו)
    חשבתי שמדובר במייסבי היגוי שגם הם הוחלפו מה "שהחריף את הבעיה" כי עכשיו התנועות והרעידות הפכו חדות יותר כי המייסבים חדשים.

    כל פעם במהירויות כאלה כל הפרונט פשוט מאבד אחיזה וההרגשה היא שאי אפשר להמשיך יותר.

    הרב אמרו לי ש"ככה זה בנייקדים אין אווירודינימקה"

    מה אומרים?
    Honda Forza 750

    בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    לא זכור לי דבר כזה בכלי הקודם שהיה נייקד, בנוכחי יש משקף אבל די נמוך ואין הרגשה כזאת.
    נשמע מוזר, אולי הגיוני במהירויות הרבה יותר גבוהות...
    Tracer 900

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    140
    ניסית להקשיח את המתלים?

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    77
    איזה צמיגים מותקנים? ואין שום ערבות שעברו איזון, גם אם הם חדשים

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    77
    אני על הורנט. ולא, אין תופעה כזו. אני משער שזה בולמים קדמיים, אבל יכול להיות גם צמיגים.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    35
    ממש לא. היו לי נייקדים קטנים וזה אף פעם לא קרה לי גם לא ב220 והיום אני עם היפר 1100 עם תנוחה הרבה פחות הגיונית משל הz ושום פינוי רוח ובמהירויות מעל 200 חוץ מהצוואר הכל טוב.
    יכול להיות שמשהו בתנוחה שלך לא נכון ובמהירויות גבוהות אתה תופס חזק מדי את הכידון? כשאמרת שזה מפסיק כשאתה מחבק את המיכל התכוונת לחובק עם הרגליים או נשכב עליו?

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    ציטוט נכתב במקור על ידי Liran92 צפיה בהודעה
    ניסית להקשיח את המתלים?
    לא, ואין לי מושג אם אפשר בכלל ואיך.

    ציטוט נכתב במקור על ידי samt צפיה בהודעה
    איזה צמיגים מותקנים? ואין שום ערבות שעברו איזון, גם אם הם חדשים
    Brighstone bt 23 או 21 לא זוכר.

    אם יש מדבקות של משקולות על הגלגל זה מספיק טוב?

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    ציטוט נכתב במקור על ידי hyper צפיה בהודעה
    ממש לא. היו לי נייקדים קטנים וזה אף פעם לא קרה לי גם לא ב220 והיום אני עם היפר 1100 עם תנוחה הרבה פחות הגיונית משל הz ושום פינוי רוח ובמהירויות מעל 200 חוץ מהצוואר הכל טוב.
    יכול להיות שמשהו בתנוחה שלך לא נכון ובמהירויות גבוהות אתה תופס חזק מדי את הכידון? כשאמרת שזה מפסיק כשאתה מחבק את המיכל התכוונת לחובק עם הרגליים או נשכב עליו?
    בקשר לתנוחה ניסיתי כמה תנוחות ובכולם אותו הפידבק פחות או יותר.

    הגיוני שאני תופס חזק את הכידון.

    הכוונה הייתה חובק + נשכב כשהקסדה בלוח שעונים.


    כל מה שאני לא אנסה עדיין הפידבק הוא משמעותי ומורגש באופן קיצוני כל פעם מחדש.

    לפעמים זה גם קצת פחות כשאין ממש רוח אבל עדיין אין אפשרות בטיחותית להגיע לאזור חיוג ירושלים.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    אצלי הייתה בעיה דומה אבל מ0 חצילים וצפונה..
    משכך היגוי פתר את הבעיה..
    לגבי האווירודינמיקה,לאופנוע עם פירינג מלא יש יציבות טובה יותר במהירויות גבוהות..
    נערך לאחרונה על ידי R86; 27-11-2015 בשעה 17:52.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  10. #10
    Member הסמל האישי של ducati boy
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    pole position
    הודעות
    205
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    אהלן,
    שאלה לי אליכם בעלי הנייקדים בקהילה.
    האם אתם נתקלים במהירות 160 חצילים וצפונה בבעיה של רעידות מפחידות בהגה?
    הרגשה של רעידות וזיג זג, הרגשה של חוסר אחיזה בקדמי, הכל ביחד.

    אני רוכב על z750 ועם מיגון רוח מינימלי, אם אני מחבק את הטנק דלק רק אז מפסיק להרגיש את הרוח.
    במהירות הנ"ל וצפונה אני מקבל את הפידבק שהזכרתי למעלה.

    הצמיגים חדשים לגמרי ועברו איזון גלגלים (אני מאמין כי קיבלתי את האופנוע עם סט חדש מהמוכר, אני נוטה להאמין שעשו איזון.)
    הלחצים תקינים 38 מאחורה ו 33 מקדימה (רוכב של 85 קילו)
    חשבתי שמדובר במייסבי היגוי שגם הם הוחלפו מה "שהחריף את הבעיה" כי עכשיו התנועות והרעידות הפכו חדות יותר כי המייסבים חדשים.

    כל פעם במהירויות כאלה כל הפרונט פשוט מאבד אחיזה וההרגשה היא שאי אפשר להמשיך יותר.

    הרב אמרו לי ש"ככה זה בנייקדים אין אווירודינימקה"

    מה אומרים?
    לא מכיר את הבעיה הזאת, בשום מהירות.
    ducati monster 796 2014:- טוטאלוס

    עכשיו: ducati supersport 939

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    140
    ממה שכבר אמרו לך לפני, שני דברים שמנסיוני מפחיתים את הבעיה:

    - צורת האחיזה של הכידון - אם אתה מחבר את הגוף שלך לאופנוע על ידי הירכיים (מחבק את המיכל איתם) ומקפיד על גב משוחרר וידיים שמונחות על הכידון עם זרועות רפויות אתה מקטין משמעותית את המשוב שהגוף ללך מחזיר לאופנוע וגורם לנדנודים.
    - משכך היגוי גם עוזר אבל לא כמו התנוחה

    כמה הקסדה יושבת לך טוב על הראש וכמה היא זזה במהירות?

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    ציטוט נכתב במקור על ידי Fistuk צפיה בהודעה
    ממה שכבר אמרו לך לפני, שני דברים שמנסיוני מפחיתים את הבעיה:

    - צורת האחיזה של הכידון - אם אתה מחבר את הגוף שלך לאופנוע על ידי הירכיים (מחבק את המיכל איתם) ומקפיד על גב משוחרר וידיים שמונחות על הכידון עם זרועות רפויות אתה מקטין משמעותית את המשוב שהגוף ללך מחזיר לאופנוע וגורם לנדנודים.
    - משכך היגוי גם עוזר אבל לא כמו התנוחה

    כמה הקסדה יושבת לך טוב על הראש וכמה היא זזה במהירות?
    הקסדה יושבת טוב על הראש (יש עליה גו פרו בגג)
    זה קורה גם כשהראש דבוק ללוח השעונים והרוח לא מוזיזה את הקסדה, אז ככה שהקסדה זאת לא הבעיה.

  13. #13
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    תנסה מהזול ליקר:
    להרפות מהאחיזה בכידון.
    לתת לרוכב מנוסה סיבוב בדיקה.
    שים משקולות כידון.
    כיוון בולמים.
    שיפוץ בולמים (להחליף שמן ומחזירי שמן).

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    61
    תנסה לרכב על אופנוע של רוכב אחר שהאופנוע שלו תקין מהבחינה הזאת. אם תרגיש את אותן הרעידות אז הבעיה היא אצלך בראש. יכול להיות שאתה נלחץ מתופעה טבעית ונורמלית.
    ככל שהמהירות תעלה יהיו קצת יותר רעידות בקדמי בכל אופנוע ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בנייקדים שיש להם כידון רחב יחסית.

    אם כן תעשה סיבוב על אופנוע אחר (שדומה לשלך) ולא תרגיש את אותן הרעידות באותה מהירות, קח את האופנוע שלך לאיש מקצוע שיבדוק אותו, אל תיקח סיכונים מיותרים.

  15. #15
    ב z800 לא היה לי את זה.
    מובי זה לא קטנוע,מובי זה אל.

אשכולות דומים

  1. התחילו כאבים ביד ימין
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 15-07-2019, 11:52
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 16-06-2016, 15:17
  3. כאבים בגב עליון
    על ידי nadavh55 בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 22-10-2015, 21:24
  4. S3 250 חוות דעת מבעלי ניסיון
    על ידי gggg בפורום כללי
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 20-10-2015, 11:33
  5. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 01-08-2015, 10:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO