זה הכל תלוי בתקציב שלך
שלום לכל חברי הפורום!
כרגע רוכב על קימקו אג'יליטי סיטי 125 במשך שנתיים כקטנוע ראשון - רוצה לשדרג.
עדין אין לי מספיק כסף אז לכן אני רק תוהה לעצמי ורוצה הכוונה מבעלי הניסיון על מנת לכוון את עצמי למטרה
אומנם אני סטודנט אבל אני עובד ומצליח לחסוך לא רע.
חשבתי על wr250r - קראתי שהוא דו"ש מאוד טוב למתחילים בשטח ויש לו יכולות כביש לא רעות - משהו שאני מחפש.
הונדה וקוואסקי המקבילים לא באים בחשבון - קראתי וראיתי סרטונים, לא התרשמתי כמו מהימאהה.
פשוט חושב לעצמי, אולי שווה לעבוד עוד ולחסוך עוד כסף ולקנות כבר משהו עוד יותר חזק (לאו דוקא דו"ש - חשוב לי הכוח שיהיה לו
ושעדין יהיה סלחן יחסית - נמאס לי מה-9 כו"ס שאני רוכב עליהם.)
רק רוצה לשמוע חוות דעת נוספות ושאולי תפתחו לי את העיניים על אופנועים נוספים.
תודה רבה והמשך יום טוב לכולם.
זה הכל תלוי בתקציב שלך
אין צורך בדו''ש אם אין עניין במעט שטח בסופ''ש
אולי לכיוון הסופרמוטו
להיפך! בהחלט יש עניין.
מאוד רוצה לטעום ולהנות מעולם השטח - נראה לי מאוד שובר שיגרה, לא מוותר על השטח בקלות כל כך.
סופרמוטו גם תופס מבחינתי - אבל לא מכיר דגמים בארץ במחירים ריאלים למצב שלי.
בהערכה גסה - אני מדבר על איזור ה-40, זה סכום שאני עוד יכול להגיד שהוא ריאלי בשבילי.
מבדיקות שעשיתי אפשרי לקנות wr250r יד 2 או 3 + הוצאות נלוות על ציוד וכו',
אני שואל את דעתכם אולי יש משהו שאתם יודעים/חושבים שכדאי לי לבדוק גם כן.
תודה רבה לעוזרים.
מה הנסיעות המנהלתיות שלך?
ואיזה רישיון יש לך כרגע?
הwr אחלה אופנוע, כמו שאמרת ההונדה והקווסקי די זבל.
יש לך גם את הdrz 400, אבל אני חושב שהימאהה עדיף עליו בכל פרמטר כמעט.
אם אתה חושב שאתה מוכן לכלי חזק יותר, תעיף מבט על מה שיש לקטמ לתת. ה690 אנדורו אופנוע מעולה.
ההבדלים בין crf לwr קטנים?
לא חושב.
אל תשווה אופנוע יפני לאופנוע שמיוצר בתאילנד.
הייתי הולך על wr250.
אל תפזול לגדולים כמו ה690 בינתיים כי ההוצאות הנלוות והביטוח הם מאוד יקרים.
תודה על התגובה והארת תשומת הלב, אני אבדוק את ההבדלים בין השניים יותר בדקדקנות.
בתור אחד עם crf, מה הדעה שלך בנוגע לאופנוע? האם מספיק ליום יום?
בנוגע לכתום 690 - האם מספיק לנסיעות מנהלתיות ולעלות על הכביש? מה מבחינת אמינות וטיפולים? קראתי רק מתגובה אחת או שתיים פה בפורום שהכלי דורש תחזוקה
שוטפת אבל לא התעמקתי יותר מידי, 690 נראה לי קפיצה גדולה מידי מ-125, אבל אם דעתך שונה אני אשמח לפירוט.
נסיעות מנהלתיות שלי הן באיזור ה-25 ק"מ ביום ללימודים וחזרה + עבודה וחזרה. לפעמים זה גם פחות מזה
יציאה מהעיר כרגע רק עם אוטו, וגם עם השידרוג אני לא מאמין שאני אצא הרבה מהעיר.
מחזיק ברישיון A1, כמובן שהחלום זה ליטר מסוקס - אבל יש עוד זמן.
יש הבדל של כמעט עשר כ"ס ביניהם, ושההונדה מפיק רק 23 כ"ס זה משמעותי.
לדעתי ימאס לך ממנו מהר.
הקטמ פחות אמין מהיפנים אני מאמין, אבל סה"כ הוא אופנוע די אמין. המחלה היחידה שלו זה הנדנדים שלפי מה שראיתי מחליפים אתם פעם ב20 אלף ק"מ בממוצע.
אם זה קפיצה גדולה מידי? תלוי בך, לך לנסיעת מבחן ותחליט.
הWR קל ממנו ב20 קילו, יש לו מומנט כמעט זהה (עדיין לימאהה יש יותר מומנט) ככה שקשה לי להאמין למה שאתה אומר.
8 כוס סוס הבדל זה משמעותי שהשוואה היא בכלים בנפחים האלה.
מה גם שהאינטרנט אומר משהו אחר:
http://www.zeroto60times.com/body-style/motorcycle/
ולפיGEARINGCOMMNADER הוא גם סוגר יותר ב15 קמ"ש.
וזה לפני שמדברים על היכולות שלהם בשטח.
מה אתם ילדים? השיקול הוא לא 13 קמ"ש בסגירה למי אכפת.
הwr עם מתלים מאוד טובים לעומת הcrf שבא עם מתלים בינוניים.
כתום 690 מישהו?