Kle הוא סוס עבודה, נקודה.
הוא לא הכי מהיר ולא הכי חזק, הוא לא מפנק מדי והוא לא מושך מבטים, על אף שלדעתי הוא יפה.
ה-KLE הוא גבר לעניין, הוא לא יעלב כשתלטוש עיניים ברמזור לאופנועים כבדים יותר ומהירים יותר. הוא יודע את מקומו והוא יבין שזה טבעי.
אבל הוא נוסע. ונוסע ונוסע ונוסע... רק לתדלק אותו וללטף אותו... אתה יודע, סוס.
אני לא בטוח לגבי a1, אבל אני גם לא ממש מכיר את העדכונים האחרונים בדרגות הרישיון.
מוכרים דורשים עליו הרבה כי הכל עניין של היצע וביקוש, והוא מבוקש.
מאמין שכל הצעת מחיר היא בסיס להתמקחות, אבל כבעלים של כלי כזה, אני ארגיש רע למכור אותו במחיר המחירון, הרי לא משנה מה השנתון שלו, תמיד ארגיש שיש לו עוד הרבה שנים לסחוב... כזה הוא.
בתקציב שלך, ואף בתקציב נמוך יותר, תוכל לשים יד על כלי באמת טוב, שבאמת ישרת אותך עוד שנים.
אם אתה מתכוון לכלי זמני, עד לשדרוג הרישיון, ממליץ להסתפק בכלי ישן וטוב ולחסוך את יתרת התקציב לשנה הבאה, לוורסיס או לוויסטרום... או לגולדווינג... מה שזה לא יהיה שעליו אתה מפנטז.