סביר שאין הרבה מה לעשות.
תצטרך לגשת לטסט עם אגזוז אחר, שמתאים לתקן המקובל בארץ (אירופאי) ולעשות איתו טסט, אחרת האופנוע יורד מהכביש...
בקטע הזה אני מקנא באמריקאים שיכולים לעשות כמעט מה שבא להם עם הכלי שלהם.
סביר שאין הרבה מה לעשות.
תצטרך לגשת לטסט עם אגזוז אחר, שמתאים לתקן המקובל בארץ (אירופאי) ולעשות איתו טסט, אחרת האופנוע יורד מהכביש...
בקטע הזה אני מקנא באמריקאים שיכולים לעשות כמעט מה שבא להם עם הכלי שלהם.
אפילו באתר הרשמי של הונדה הם מוכרים את האופנוע עם אגזוז של אקרפוביץ בתוספת תשלום...
לא יודע אני ינסה להשיג מחר משתיק לאגזוז וינסה להסביר לבוחן מקווה שיבין ..... >_<
הסיבה העיקרית שאני מעדיף אגזוז כזה כי הצליל שלו יותר " עמוק " וגם שומעים אותך הרבה יותר טוב על הכביש ולא חותכים אותך כל שניה ואשכרה יודעים שאתה "קיים" על הכביש..
שהיה לי אופנוע יותר חלש עם אגזוז מקורי זה היה סיוט לנסוע והרגשתי הרבה פחות בטוח