אני לא הייתי מחליף לאופנוע בלי abs, לדעתי זה חובה ולא משנה מה ניסיון הרכיבה שצברת.
מותר לייבא לארץ אופנוע כבד ללא המערכת?
כל האופנועים שהיו לי, היו ללא הabs. עדיף עם? כנראה. האם זה חובה? מבחינתי לא ממש. Deal breaker? לא.
אני לא הייתי מחליף לאופנוע בלי abs, לדעתי זה חובה ולא משנה מה ניסיון הרכיבה שצברת.
מותר לייבא לארץ אופנוע כבד ללא המערכת?
רק אלוהים יכול להציל אותך.
לא abs.
לא שלוש גלגלים.
אה וגם המוח שלך, הערנות שלך והאיפוק.
אני ממש אוהב הצהרות שלא מגובות בנתונים - 'חד משמעי' ?
הזכרת את שנות ה 80 מה אחוז הכלים והחדיר . של abs לאופנועים בשנות ה80 וה 90 ?
נשמע שאנחנו חיים בעולמות שונים...
כן abs היא חד משמעית טכנולוגיה חדשה יחסית בדו''גים
העובדה שאתה מזכיר במוו ואותם כלי תיור כבדים של.ה 90 ותחילת ה 2000 שנמצאים בתג מחיר רחוק מאד מהשוק הרחב רק מוכיחה את זה
החדירה האמיתית והמשמעותית התרחשה ב3 השנים האחרונות.
ובהנתן שזה.המצב מה ההטיה של המחקר?
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
הנה עשית לך את העבודה:
The worldwide ABS penetration in 2014 is estimated at less than 4% and it currently is 0% in India and China [5].
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
כמה שטויות אפשר לרשום בשרשור אחד כמה?! 0_o
abs - Anti-lock Braking System
"בעברית "מערכת למניעת נעילה בבלימה" המכונה גם מערכת למניעת נעילת גלגלים"
אין שום קשר לא לסירוס לרכיבה ולא לעוצמת נשיכה! כשיש ABS אתה יכול להרשות לעצמך לבלום יותר חזק מבלי שינעלו לך הגלגלים (החלקה לתוך האספלט) , בהתאמה, במידה ויש ABS הבלמים יכולים להיות יותר "נושכים" ולמעשה יותר אפקטיביים. ישנן מס' מערכות ABS למס' יעודים שונים, לפי אופי האופנוע ואופי הרכיבה שאליה האופנוע נועד.
"נכון אנחנו בישראל ואין מסלול ובלה בלה" - פשוט אל תגיב כשאין לך מה לרשום -_-
נראה כאילו אתה פשוט מגיב בשביל הויכוח... מצפיה בתגובת שלך בפורום, נראה שאתה מבין עניין, אז תן עצות ענייניות...
נדמה שהיו לך הרבה אופנועים... -_- כמו שאנו יודעים, ישנם אנשים שגם רוכבים ללא קסדות וללא כפפות, ישנם כאלו שללא מעילים וללא מגני ברכיים, ישנם עם חצי קסדה וישנם עם קסדה נפתחת. ישנם שירכבו עם צמיגים של 150 שח וישנם עם צמיגים של 900 שח. רמת הבטיחות היא בחירה אישית של כול רוכב ורוכב. מכיוון שאני מודע היטב לחשיבות המערכת עבורי זה Deal breaker.
לפות"ש
בעניי ABS זו מערכת חובה. באופנועים ישנים אין את זה כי זה פשוט לא היה. אנשים לא ידעו מה החשיבות של זה ורכבו בלי זה. אפשר להגיד שגם חיו בלי זה, אבל אין ספק שהמון גם נהרגו כי זה לא היה. אני מאמין שאני לא צריך להסביר לך על פעולת המערכת מכיוון שהיא כבר עזרה לך מס' פעמים בעבר. היום כל כלי מכובד ימכר עם המערכת הזו וסביר להניח שעם עוד מערכות עזר נוספות, אבל זו הבסיסית שבהן, ולא בכדי.
אני מציע לך, אל תישאר מאחור כי פעם "הסתדרו בלי זה", תנצל את הטכנולוגיה שעומדת לרשותך, כי היא יכולה להציל אותך.
Evolution Team
Abs יכול להציל מתאונה וגם מהחלקה מעצבנת,עד כאן עמודת הבעד.
מה בעמודת הנגד? לא ברור,מה החיסרון באופנוע עם abs?
ובקיצור....
https://m.youtube.com/watch?v=dJ_UkAFW6cA
ועוד אחד..
https://m.youtube.com/watch?v=X6kO6ltk3a0
נערך לאחרונה על ידי Sniper434; 03-12-2015 בשעה 02:57.
אין חסרון אובייקטיבי*
יש חסרון אנושי - המערכת נוטה לנוון אנשים ולנסוך עודף בטחון. אנשים שרוכבים עם abs נוטים לתת פחות כבוד לניתוח פוטנציאל אחיזה ותכנון רכיבה באספקט של הבלימה - הרי יש abs, מקסימום יפעל, אין מה לדאוג...
(*) נו, בסדר, במקרים מאוד מסויימים וכמעט לא רלוונטיים לרוב המוחלט של הרוכבים, המערכת מאריכה מעט את מרחק הבלימה. כמו כן, הדורות הראשונים של המערכות סבלו מכל מיני באגים שהיו גורמים לבלמים להתנהג טיפה מוזר. כיום לא ממש רלוונטי.
100% מסכים.
בעיני זה לא הגיוני לרכב על אופנוע שמהותית מסוכן בהרבה מרכב ואז להגיד משפטים כמו "abs זה must" וכו'.
מי שהבטיחות היא בראש מעייניו לא קונה אופנוע בישראל (עם או בלי abs). נקודה.
פות"ש, אתה מכיר את סגנון הרכיבה שלך. מראש בחרת להתנייד על כלי לא בטיחותי (יחסית לרכב). רק אתה יכול לדעת אם abs חשוב עבורך או לא.
השאלה היתה- מה דעתכם, ואת דעתי כתבתי.
כמובן שכל אחד בוחר את צורת הרכיבה שלו, את סוג האופנוע ויעודו.
את אתה בוחר אופנוע תיור, והכוונה שלך לעשות קילומטראג' מכובד בלי להשתגע- abs יהיה שיקול חשוב מבחינתך. אם אתה קונה אופנוע לפאן, ווילי וסטופי בכל הזדמנות, החלקה לתוך פניה בכל כיכר- abs מיותר. באמצע? יהיה שיקול, אך לא נחוץ. Imho.
ואל תשווה לקנות אופנוע ללא abs (כשהרוב המוחלט של אופנועים לא חדשים הם כאלה), ללרכב ללא קסדה, צמיגי זבל ועוד, זה לא דומה אפילו.
לרוכב צעיר, ללא נסיון שקונה אופנוע חדש בהחלט אמליץ על abs, אבל למישהו עם נסיון רכיבה שיודע מה הוא עושה ויודע לשלוט על הכלי? לא. באמצא, שוב, גם וגם, תלוי בהרבה משתנים.
אישית, מעדיף את האופנועים שלי ללא התערבות טכנולוגיה, בקרות וחיישנים למיניהם. רוצה ללמוד לרכב? תלמד לרכב, כמו שעשו לפניך. אם הראש לא מחובר ליד ימין- abs לא יעזור לך, גם לא צמיגים איכותיים ולא תפילת הדרך.
למען הסר ספק-כותב שורות אלה רוכב מקלדת בלבד, מעולם לא עבר את המהירות המותרת, בעל רשיון רק למלגזה וגם זה עם מלווה.
תרכבו ממוגנים, עם abs ולא לשכוח לצעוק omg על כל פיפס.
מצחיק שאתה חושב כך.
אם להגיב לשירשור על סמך פסאדו עובדות עושות אותך מאושר כי 'ככה אתה מצפה שאני אגיב עניינית'
להלן התגובה שלי:
רוב החברים שלי (אם לא לכולם) שנהרגו או נפצעו קשה המערכת לא היתה עוזרת.
אני חושב שאנשים בכלל ועל אופנועים בפרט מעדיפים לעטוף עצמם בנוחות של 'לי זה לא יקרה' כי יש ליabs או כרית אויר או רכב חדש או... אבל בפועל מדובר בכלי רכב מאד פגיע.
אבל מכיוון שזאת תחושת בטן ו 5 חברים six. Ft under או על כסא גלגלים הם לא סטטיסטיקה רצינית להביע דיעה שעשויות להיות לה השלכות משמעותיות אזי אני 'רק' שואל לגבי הגיבוי במציאות של החלטיות התגובות בשירשור.
התנצלותי הכנה אם זה מאכזב אותך או מי מהמשתתפים.
J
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51
סתם בתור תוספת לסטטיזטיקה כמה מתוך המגיבים נגד abs ניסו אותה?
סטופי עם abs? חופשי!
החלקה לתוך פניה עם abs ? גם כן חופשי!
רכיבת שטח גם אפשרית.
איפה מסרס ואיך מסרס? הabs המודרני ואצלי הabs שהיו היו די מיושנים.
היה לי חד שסתומי בcbr250
ויש לי דו שסתומי בf800
שניהם נתנו לי בכיף לעשות כל העולה על רוחי כל עוד לא נועלים גלגל ששם המערכת מתערבת ומגיבה בהתאם ליכולות שלה
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
הרבה יותר קל סטופי עם abs טוב,לחיצה טובה ללא חשש מנעילה.
חוסר פחד מנעילת קדמי גורמת, לי באופן אישי ,לבלום טוב יותר.
נכון שבתנאי אחיזה טובים רוכב מיומן יבלום טוב יותר ללא abs אבל לא תמיד יש תנאי אחיזה טובים.