שלום לכולם ,
איזה תחזוקה שבועית אתם ממליצים ל V-storm 650 שנוסע כ 1100 ק"מ בשבוע ?
ואיזה פתרונות יש לעבודה על הכלי ללא ג'ק אמצע? האם יש ג'ק חיצוני שניתן לרכוש לאופנועים ? או כל רעיון יצירתי אחר...
תודה.
שלום לכולם ,
איזה תחזוקה שבועית אתם ממליצים ל V-storm 650 שנוסע כ 1100 ק"מ בשבוע ?
ואיזה פתרונות יש לעבודה על הכלי ללא ג'ק אמצע? האם יש ג'ק חיצוני שניתן לרכוש לאופנועים ? או כל רעיון יצירתי אחר...
תודה.
ג'ק מירוצים מתאים?
שימון שרשרת ומקלחת
אגב, תתחדש, אני מבין שקיבלתה את האופנוע נכון ?
מתיחת ובדיקת שרשר שימון אמור להיתבצע כל 500 אז יש לך אחד באמצע שבוע ואחד בסוף שבוע.
בדיקת בלמים קדימה ואחורה
בדיקת שמן ,מים, לחצי אוויר עדיך בתדירות גבוהה יותר
שחיקת צמיגים.
בדיקת אורות
בדיקה כללית.
קח בחשבון שזה יעלה לך לא מעט כסף במוסכים לרכב על vstrom 1100 קמ בשבוע.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
עדיין לא מגיע ברכות...
הוא נחת בארץ הקודש..חחח
יהיה מוכן עד חמישי...
יש מדריך איפשהו לביצוע מתיחה ושימון?
ועצות לגבי הג'ק אמצע?...
בקילומטרז' כזה לא עדיף להתקין משמנת אוטומטית?
Tracer 900
וואלה לא יודע מזה...
אני כאן בשביל האינפורמציה חחח
תשמע אני עושה 70 אלף בשנה אתה מתכוון לעות כ 60 אלף בשנה .
עכשיו בחישוב גס מאוד של מוסכים אתה הולך לשלם 17 אלף שקל בשנה למוסך לתחזוקה שוטפת.
לזה תוסיף צמיגים כ3200.
סט שרשרת וגלגלש 1 ואני אופטימי שזה עוד 1200
2 סטים של רפידות קדימה ו2 סטים רפידות אחורה כ1800 שקלים.
ועוד כל מיני מסביב אתה באמת מוכן לספוג עלויות כאלה בשנה ? וזה עוד לפני דלק?
זה כ 23 אלף שקל בשנה רק במוסכים,בנוסף לזה בצריכה ממוצעת של 1 ל 20 תשלם עוד כ 20 אלף בשנה לדלק.
ועוד כ 6000 ביטוח
העלות החודשית שיוצאת לך זה 4100 רק תחזוקה וזה עוד בשנה הראשונה בהנחה שאין תקלות מסביב ולא דיברנו על ירידת ערך בכלל. אתה מוכן לעלויות כאלה?
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
עבודה.....
אבל בוא לא נסטה מהנושא של האשכול..
אז?..
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
סטרלוק כמה ק"מ יש לך על האופנוע?
בעיקרון בדגמים החדשים זה כל 10000
יודעים מחירים לגבי המשמנת האוטומטית?
והמלצה למקום להתקנה..
קראתי גם אזהרות מפחידות לגבי ההתקן הזה...