עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: לא רואה כלום במראות ולא יודע מתי להחליף הילוך

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    4

    לא רואה כלום במראות ולא יודע מתי להחליף הילוך

    אז בשעה טובה קניתי נינג'ה 250sl, הכלי הדו גלגלי הראשון שלי.

    2 שאלות: באיזה סל"ד להחליף הילוכים? באיזה טווח האופנוע חי? יש שאמרו בין 4 ל6, יש שאומרים בין 6 ל10. זה רק צילינדר אחד, 4 פעימות.

    ושאלה על המראות... הבנתי כבר שבנינג'ה המראות מחורבנות, ולא משנה כמה אני משחק אי אפשר להתאים אותם. אני פשוט לא יודע מה קורה מאחורי, יש המון שטח מת, וגם כשאני מזיז את המרפקים אני עדיין לא רואה מה מתרחש מאחורה. ככה אמורה להיות נהיגה על אופנוע? רק מבט קדימה, וכשעוברים נתיב רק אז להסיט את הראש? בלי שימוש במראות? כי כרגע עוקפות אותי מכוניות מימין ומשמאל ואני בקושי קולט את זה עד שהרכב כבר ממש בצדדים שלי (אני לא מצליח להבין באיזה מהירות לנסוע ומתי אני עושה "פקק" כי אני לא רואה מה קורה מאחורי, ואז פשוט עוקפים אותי כי מסתבר שהייתי איטי מדי. אם הייתי רואה שאני עושה פקק הייתי נותן גז).

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    הילוכים תעביר לפי השיקולים הבאים:
    1. כמה מהר אתה רוצה להאיץ
    2. צריכת דלק
    3. מאמץ ובלאי המנוע
    4. מהירות סופית

    אם אתה רוצה להבין קצת מה קורה מבחינת היחסי העברה, אני ממליץ שתסתכל באתר הזה:
    http://www.gearingcommander.com/
    אלה הנתונים אצלך: http://www.kawasaki.co.uk/en/product...VEKDg0NUA0MXlo

    בקשר למראות:
    תכוון אותן ככה שאתה רואה את הנתיבים בצדדים שלך.
    כשאתה רוצה לראות מה קורה מאחוריך אתה מזיז קצת את הראש לצד אחד ואז הזווית ראית שלך משתנה ואתה רואה מאחוריך.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ב gearingcommander, האופנוע שלך זהה ל ninja 250 sl 2015 מבחינת יחסי העברה, אז אתה יכול להשתמש בו (תבחר מהרשימה)

    עריכה: גם הצמיג האחורי זהה

    עריכה 2: שים לב שהמהירות המקסימלית שם היא במקסימום הספק, אפשר לעבור אותה קצת בדרך כלל.
    נערך לאחרונה על ידי nihrider; 05-12-2015 בשעה 22:32.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    4
    האתר הזה עשה לי כאב ראש ואני עדיין לא מבין מתי כדאי להחליף הילוך... הוא רק נותן מידע טכני וקבוע על יחסי העברה, אבל מה ההמלצה, מתי להחליף? ב4 סל"ד? 6?

    נגיד אני רוצה לשוט ב90 קמ"ש...
    בהילוך 3 על 9500 סל"ד או 4 על 8000 או 5 על 6800 או 6 על 6000? הכל נשמע לי סבבה (חוץ מההילוך ה3).

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    יש לך את רשימת השיקולים.

    אתה נוסע 90? רוצה להיות רק על 90? הילוך 6
    רוצה לעקוף? תנסה. לא מאיץ מספיק חזק? תוריד ל5, עדיין לא מספיק חזק? תוריד ל4. ל-3 אתה לא יכול להוריד כי אתה כבר בקצה הסקאלה של המנוע. אל תשכח שבהילוך 4 אתה תאיץ יותר מהר אבל כבר תצטרך ב110 להחליף שוב הילוך.
    ואל תשכח שהמחיר שאתה משלם על התאוצה הזו היא בלאי יותר גדול של המנוע וצריכת דלק גבוהה יותר.

    אם אתה באמצע פנייה, עדיף לא להעלות הילוך, אז תמשוך קצת יותר מבדרך כלל ותנסה מראש להגיע לפניה בהילוך שמאפשר לך מספיק גמישות במהירות כדי להאיץ.

    בתוך העיר, זה גם תלוי כמה אתה רוצה להאיץ וכמה אתה רוצה להתעסק עם ההילוכים. כי להעלות 6 הילוכים בשביל להגיע ל50 זה הרבה התעסקות וסתם מיותר.

    עוד משהו שאתה צריך לזכור, האופנוע שלך מייצר יותר כוח ככל שהסל"ד גבוה יותר. כלומר ב2000 סלד אתה לא מייצר הרבה כוח ואם תרצה להאיץ בהילוך גבוה אז יהיה לך קשה.
    בגלל זה אתה לא מתחיל נסיעה בהילוך 6 וסוחב ככה עד 150 קמ"ש.

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    תשמע ניהיריידר זה הדבר הכי מטופש שקראתי.כל הפסקה הראשונה

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    משתתף בצערך

    כנראה שאתה לא קורא את ההיסטוריית הודעת שלך

    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    תשמע ניהיריידר זה הדבר הכי מטופש שקראתי.כל הפסקה הראשונה
    נערך לאחרונה על ידי nihrider; 06-12-2015 בשעה 20:22.

  8. #8
    Member הסמל האישי של ducati boy
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    pole position
    הודעות
    205
    ציטוט נכתב במקור על ידי gipc צפיה בהודעה
    אז בשעה טובה קניתי נינג'ה 250sl, הכלי הדו גלגלי הראשון שלי.

    2 שאלות: באיזה סל"ד להחליף הילוכים? באיזה טווח האופנוע חי? יש שאמרו בין 4 ל6, יש שאומרים בין 6 ל10. זה רק צילינדר אחד, 4 פעימות.

    ושאלה על המראות... הבנתי כבר שבנינג'ה המראות מחורבנות, ולא משנה כמה אני משחק אי אפשר להתאים אותם. אני פשוט לא יודע מה קורה מאחורי, יש המון שטח מת, וגם כשאני מזיז את המרפקים אני עדיין לא רואה מה מתרחש מאחורה. ככה אמורה להיות נהיגה על אופנוע? רק מבט קדימה, וכשעוברים נתיב רק אז להסיט את הראש? בלי שימוש במראות? כי כרגע עוקפות אותי מכוניות מימין ומשמאל ואני בקושי קולט את זה עד שהרכב כבר ממש בצדדים שלי (אני לא מצליח להבין באיזה מהירות לנסוע ומתי אני עושה "פקק" כי אני לא רואה מה קורה מאחורי, ואז פשוט עוקפים אותי כי מסתבר שהייתי איטי מדי. אם הייתי רואה שאני עושה פקק הייתי נותן גז).
    שאתה בהילוך ראשון לדוגמא ואתה מרגיש רעש של מאמץ אתה עובר לשני וככה לכל ההילוכים, עם הזמן אתה תלמד להעביר לפני שיש את הרעש של המאמץ,
    תתרכז ותקשיב לאופנוע בימים הראשונים
    ducati monster 796 2014:- טוטאלוס

    עכשיו: ducati supersport 939

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    283
    פות"ש,
    1. כדי לפתור את נושא ההילועים, אני מציע שתעבור קורס רכיבה מתקדם כלשהו.
    2. בקשר למראות, תנסה לחפש ברשת מראות טובות יותר ופשוט תחליף אותם, תחליף לכאלה שתוכל לחיות איתם ושישאירו אותך בחיים כמובן :d.

  10. #10
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    חבר לא בריא לכלי ולא לסיכויי השרידות שלך בכביש לנסוע בהילוך גבוה ומהירוץ נמוכה.

    מה יקרה כשהוא יסע במהירות סבירה ויפיל שתי הילוכים במכה? הסלד יעקוף את רף המנתק ומפה למנוע תפוס ורוכב מרוח היא קצרה.

    אבל מה אני יודע. אני בכלל טרול או משהו.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אתה באמת מטריל את עצמך למוות. אין שום בעיה להוריד 2 הילוכים כשהוא ב90 על שישי ואפשר אפילו להשתעשע עם נעילה של האחורי בסיבובים עם זה (זה כבר לא בריא).

  12. #12
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    כן אבל מה יהיה כשהוא יצבור ביטחון וזה לא יהיה 90 אלא 150. שתי הרדות זה לא משהו שלא קורה כשאתה נהג חדש וירוק.
    ואז הלך המנוע. הלך האופנוע. הלך הרוכב.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    כן אבל מה יהיה כשהוא יצבור ביטחון וזה לא יהיה 90 אלא 150. שתי הרדות זה לא משהו שלא קורה כשאתה נהג חדש וירוק.
    ואז הלך המנוע. הלך האופנוע. הלך הרוכב.
    אבל למה שיעשה 2 הורדות כשהוא ב150? הוא הרי יודע שהוא על הקו האדום כבר בהילוך 6.
    לא הבנתי איך הגעתי למסקנה שזה משהו שסביר שיקרה לו

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    לא הלך לא מנוע לא הלך אופנוע ולא הלך רוכב. סה"כ הלך קצת צמיג אחורי. אחרי פעם אחת שעושים את זה בטעות לא עושים את זה יותר בטעות.

  15. #15
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ואף אחד מעולם לא איבד שליטה כן?
    אגב, הקראנק בסיביאר הולך חמש מאות סל''ד אחרי הקו האחרון של המנתק. בכיף אפשר לגמור מנוע ככה.

אשכולות דומים

  1. מישהו רואה UFC???
    על ידי duadi בפורום אוף טופיק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 08-05-2016, 21:14
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 13-11-2015, 11:13
  3. איפה אני רואה את המחירון החדש ?
    על ידי אקרמן מור בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-09-2015, 19:41
  4. החלפת משקולות כידון במראות צד
    על ידי כRובי בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 23-08-2015, 22:36
  5. באיזה הילוך אני? הילוך לא מופיע על הצג
    על ידי chase בפורום פורום טכני
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 25-07-2015, 12:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO