Zero
עוף טוב לכולם,
למי שרוכב לעבודה
15 דקות רכיבה עירונית
7.6 ק"מ
יצאתי קצת מאוחר אז טיפה פחות תנועה מבדרך כלל
סה"כ 59 העבורת (בערך)
אני סופר כל שינוי הילוך. למשל: מ3 ל-2 ל-1 זה 2 העברות
250 סמ"ק בקצה הנמוך של הסקאלה
זה אומר שאתה לא מתכנן את הנסיעה שלך נכון.
אמה פעמים אתה עוצר ב7 קילומטר האלה?
אני כולל הורדה והעלאה לניוטרל בתחילה וסוף נסיעה עושה שש העברות הילוכים.
5 קילומטר על 125 בקצה העליון של הסקאלה.
אברי למה לסלף את האמת.
אם אתה מעביר 6 פעמים הילוכים אני דג.
אברי מתחיל נסיעה בהילוך רביעי בירידה ודחיפה
לול.
אל תשכח שאנחנו מתניידים על אופנועים קטני נפח ככה שזה רלוונטי להעביר הרבה הילוכים.
כשנעבור לאיזה 600 נתנייד על ראשון,שני,שלישי.
אני רוכב על אופנוע גדול נפח ומעביר הילוכים כל הזמן.
הרעיון,להיות כמה שיותר באזור שיא המומנט,ככה יש כוח זמין ותגובת מצערת מיידית כל הזמן.
אפשר להתגלגל על הילוך חמישי כל הדרך לדעתי זה לא נכון.
כן אבל מרפרוף קטן על z1 אפשר להסתדר רק עם ראשון שני שלישי.
אולי אני סתם פחדן מסריח.
אפשר,אבל למה להסתפק ב"להסתדר"?
תן לו אוויר ועוד הילוך או שניים.
אני על ה600 שלי בדרך לעבודה מעלה ל2 פעם אחת וגם זה לא אם בא לי שהמנוע יצרח טיפה...אבל העבודה שלי קילומטר מהבית בגלי רמזורים
בדרך ללימודים שזה 25 קילומטר ועקב כך שאני קבוע על השוליים בדרך לבר אילן, אולי 6-8 פעמים בין שני לשלישי.
המסלול שלו ארוך משלי בשני קילומטר כולה.
יש לי עליה תלולה וירידה תלולה בדרך. אין לי אמזורים אבל איזה 7 או 8 כיכרות.
נסיעה עירונית ואין לי מה לחפש בה מעל ל60 קמש.
זה יכל להיות פחות מזה כי הוא מתחיל נסיעה גם בשני.
בגדול אם הוא מוצא את עצמו מאיץ ומאט כל כך הרבה בנסיעה הוא לא מתכנן את אופן הנסיעה נכון, הריי את הדרך הוא מכיר כמו את התנועה הטיפוסית בה. אם יש לו רמזור כל מאה מטר אין לו מה לחפש בהילוך שלישי. גם בשני אני בספק..
נשמע לי כאילו הוא יותר מגיב לדברים במהלך הנסיעה מאשר צופה אותם.
אז כן, תכנון נסיעה.
אני בטוח שאם המטרה היא רכיבה חסכונית אז אפשר לצמצם העברות בהרבה. אבל אם המטרה היא רכיבה בטוחה והגעה מהירה אז המחיר הוא יותר העברות ויותר בלימות.