עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 27

אשכול: כמה פעמים אתם מעבירים הילוכים בדרך לעבודה?

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465

    כמה פעמים אתם מעבירים הילוכים בדרך לעבודה?

    עוף טוב לכולם,
    למי שרוכב לעבודה

    15 דקות רכיבה עירונית
    7.6 ק"מ
    יצאתי קצת מאוחר אז טיפה פחות תנועה מבדרך כלל

    סה"כ 59 העבורת (בערך)
    אני סופר כל שינוי הילוך. למשל: מ3 ל-2 ל-1 זה 2 העברות

    250 סמ"ק בקצה הנמוך של הסקאלה

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    Zero

  3. #3
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    זה אומר שאתה לא מתכנן את הנסיעה שלך נכון.
    אמה פעמים אתה עוצר ב7 קילומטר האלה?

    אני כולל הורדה והעלאה לניוטרל בתחילה וסוף נסיעה עושה שש העברות הילוכים.
    5 קילומטר על 125 בקצה העליון של הסקאלה.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    אברי למה לסלף את האמת.
    אם אתה מעביר 6 פעמים הילוכים אני דג.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    אברי מתחיל נסיעה בהילוך רביעי בירידה ודחיפה

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    לול.
    אל תשכח שאנחנו מתניידים על אופנועים קטני נפח ככה שזה רלוונטי להעביר הרבה הילוכים.
    כשנעבור לאיזה 600 נתנייד על ראשון,שני,שלישי.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    אני רוכב על אופנוע גדול נפח ומעביר הילוכים כל הזמן.
    הרעיון,להיות כמה שיותר באזור שיא המומנט,ככה יש כוח זמין ותגובת מצערת מיידית כל הזמן.
    אפשר להתגלגל על הילוך חמישי כל הדרך לדעתי זה לא נכון.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    כן אבל מרפרוף קטן על z1 אפשר להסתדר רק עם ראשון שני שלישי.
    אולי אני סתם פחדן מסריח.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    אפשר,אבל למה להסתפק ב"להסתדר"?
    תן לו אוויר ועוד הילוך או שניים.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי johnnydee צפיה בהודעה
    כן אבל מרפרוף קטן על z1 אפשר להסתדר רק עם ראשון שני שלישי.
    אולי אני סתם פחדן מסריח.
    אם זה z1 (ולא ה z1000) של סוף שנות ה 70'~תחילת ה 80' אז בעצם צריך רק שישי..:d
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  11. #11
    אני על ה600 שלי בדרך לעבודה מעלה ל2 פעם אחת וגם זה לא אם בא לי שהמנוע יצרח טיפה...אבל העבודה שלי קילומטר מהבית בגלי רמזורים
    בדרך ללימודים שזה 25 קילומטר ועקב כך שאני קבוע על השוליים בדרך לבר אילן, אולי 6-8 פעמים בין שני לשלישי.

  12. #12
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDee צפיה בהודעה
    אברי למה לסלף את האמת.
    אם אתה מעביר 6 פעמים הילוכים אני דג.
    לפי הגישה הייתי מהמר על אבו נפחה או משהו מוגז ופלצני בסגנון.
    אין לי עצירות ואין לי מה לעבור את ההילוך השני.
    אז מניוטרל לראשון. מראשון לשני משני לניוטרל.
    אמרתי 6 והתפרעתי.

  13. #13
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    זה אומר שאתה לא מתכנן את הנסיעה שלך נכון.
    לפי מה קבעת? זה תלוי מאוד בתנועה, בפני השטח וברמזורים - אבל 59 לא נשמע לי הרבה בכלל.



  14. #14
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    המסלול שלו ארוך משלי בשני קילומטר כולה.
    יש לי עליה תלולה וירידה תלולה בדרך. אין לי אמזורים אבל איזה 7 או 8 כיכרות.
    נסיעה עירונית ואין לי מה לחפש בה מעל ל60 קמש.
    זה יכל להיות פחות מזה כי הוא מתחיל נסיעה גם בשני.
    בגדול אם הוא מוצא את עצמו מאיץ ומאט כל כך הרבה בנסיעה הוא לא מתכנן את אופן הנסיעה נכון, הריי את הדרך הוא מכיר כמו את התנועה הטיפוסית בה. אם יש לו רמזור כל מאה מטר אין לו מה לחפש בהילוך שלישי. גם בשני אני בספק..
    נשמע לי כאילו הוא יותר מגיב לדברים במהלך הנסיעה מאשר צופה אותם.
    אז כן, תכנון נסיעה.

  15. #15
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    אני בטוח שאם המטרה היא רכיבה חסכונית אז אפשר לצמצם העברות בהרבה. אבל אם המטרה היא רכיבה בטוחה והגעה מהירה אז המחיר הוא יותר העברות ויותר בלימות.



אשכולות דומים

  1. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 03-04-2016, 16:13
  2. בימוטה בדרך ארצה!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 13-11-2015, 19:40
  3. תאונה בדרך לעבודה - האם תאונת עבודה?
    על ידי imhere בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 03-10-2015, 00:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO