ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
ההתלהבות היא (לפחות לגבי הdrz) שמאז שהוא יוצר לראשונה בשנת 2000, כמעט לא קמו מתחרים אמיתיים בקטגורייה שלו, עד כדי כך הוא אופנוע מדהים.
עד היום, 15 שנה אחר כך, כשרוכב מתחיל יכנס לפורום ויבקש המלצה לאופנוע ראשון לשטח, עם קצת יכולות כביש ליומיום והתניידות לשטח, זו ההמלצה שהוא יקבל, לצד הwr250r שהוא פחות לטעמי, אבל הוא בהחלט מתחרה ראוי.

איזה עוד אופנוע אתה מכיר, שרלוונטי ברמה הזו 15 שנה לאחר ייצורו לראשונה?
לא קמו מתחרים? wtf?
wr250r קל ממנו, יפני ואמין בידיוק ואפילו יותר ממנו, מוזרק דלק, ועדיין נותן את אותם ביצועים, שיוט 110, סגירה 150.
גם בשטח הוא קליל יותר, גם בסופרמוטו הוא קליל יותר.
גם פחות גניב.
דינזאור ותו לא.
מבחינת הסופרמוטו גם בעשיריה פחות, 38,500 אתה רוכש דיוק 390, אז מה זה drz??

מאז שהוא יוצר בשנת 2000 על בסיס אופנוע מ1980, ואנחנו ב2015.




"אני בדרך לטרייד אין על ה-sm שלי, לטעמי אכן בשורה מעולה. אם אלו יהיו גם המחירים אז בכלל, אששששששש.
ההתלבטות קשה, בין ה-650 ל400, ה-650 הוא חלום ילדות, אבל ה-400 מעט יותר מודרני ויעיל ממנו. כנראה שאלך על ה-400 גרסת ה-S."


נכון ה400 יותר מודרני, תוכנן ב1980, בעוד ה650 תוכנן ב1970. ממש פאר הטכנולוגיה.


ישראלים ישארו עדר, והנה ההוכחה הגדולה מכל.
אגב, היום קווסקאי מציעה kl250\450 עם רישוי כביש. אז מה זה drz???