תוצאות 1 עד 15 מ 96

אשכול: הקאמבק של השנה: Dr-z400s ו-dr650se

צפייה משולבת

  1. #1
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    לא מבין את ההתלהבות סביב הדינוזאורים האלה, כלים עתיקים שהם לגמרי אובררייטד, ובארץ הם נתפסו כאגדות בלי שבאמת יש להם משהו שאין לאחרים להציע, ועוד היום הם אפילו מציעים פחות.
    אופנוע שנת 2015, מכלולים 1980.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    לא מבין את ההתלהבות סביב הדינוזאורים האלה, כלים עתיקים שהם לגמרי אובררייטד, ובארץ הם נתפסו כאגדות בלי שבאמת יש להם משהו שאין לאחרים להציע, ועוד היום הם אפילו מציעים פחות.
    אופנוע שנת 2015, מכלולים 1980.
    ההתלהבות היא (לפחות לגבי הdrz) שמאז שהוא יוצר לראשונה בשנת 2000, כמעט לא קמו מתחרים אמיתיים בקטגורייה שלו, עד כדי כך הוא אופנוע מדהים.
    עד היום, 15 שנה אחר כך, כשרוכב מתחיל יכנס לפורום ויבקש המלצה לאופנוע ראשון לשטח, עם קצת יכולות כביש ליומיום והתניידות לשטח, זו ההמלצה שהוא יקבל, לצד הwr250r שהוא פחות לטעמי, אבל הוא בהחלט מתחרה ראוי.

    איזה עוד אופנוע אתה מכיר, שרלוונטי ברמה הזו 15 שנה לאחר ייצורו לראשונה?

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    ההתלהבות היא (לפחות לגבי הdrz) שמאז שהוא יוצר לראשונה בשנת 2000, כמעט לא קמו מתחרים אמיתיים בקטגורייה שלו, עד כדי כך הוא אופנוע מדהים.
    עד היום, 15 שנה אחר כך, כשרוכב מתחיל יכנס לפורום ויבקש המלצה לאופנוע ראשון לשטח, עם קצת יכולות כביש ליומיום והתניידות לשטח, זו ההמלצה שהוא יקבל, לצד הwr250r שהוא פחות לטעמי, אבל הוא בהחלט מתחרה ראוי.

    איזה עוד אופנוע אתה מכיר, שרלוונטי ברמה הזו 15 שנה לאחר ייצורו לראשונה?
    1+
    למי שעוד זוכר ה drz הגיע כמחליף של ה dr350s וגרסת הסטרטר se, שגם הוא היה כמעט אלמותי וגם הוא היה נמכר כיד שניה מוכה במשך זמן ארוך.
    הבשורה האמיתית היא המחיר שמנגיש כלי ביכולות סבירות במחיר תחרותי לקהל הרחב.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  4. #4
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    ההתלהבות היא (לפחות לגבי הdrz) שמאז שהוא יוצר לראשונה בשנת 2000, כמעט לא קמו מתחרים אמיתיים בקטגורייה שלו, עד כדי כך הוא אופנוע מדהים.
    עד היום, 15 שנה אחר כך, כשרוכב מתחיל יכנס לפורום ויבקש המלצה לאופנוע ראשון לשטח, עם קצת יכולות כביש ליומיום והתניידות לשטח, זו ההמלצה שהוא יקבל, לצד הwr250r שהוא פחות לטעמי, אבל הוא בהחלט מתחרה ראוי.

    איזה עוד אופנוע אתה מכיר, שרלוונטי ברמה הזו 15 שנה לאחר ייצורו לראשונה?
    לא קמו מתחרים? wtf?
    wr250r קל ממנו, יפני ואמין בידיוק ואפילו יותר ממנו, מוזרק דלק, ועדיין נותן את אותם ביצועים, שיוט 110, סגירה 150.
    גם בשטח הוא קליל יותר, גם בסופרמוטו הוא קליל יותר.
    גם פחות גניב.
    דינזאור ותו לא.
    מבחינת הסופרמוטו גם בעשיריה פחות, 38,500 אתה רוכש דיוק 390, אז מה זה drz??

    מאז שהוא יוצר בשנת 2000 על בסיס אופנוע מ1980, ואנחנו ב2015.




    "אני בדרך לטרייד אין על ה-sm שלי, לטעמי אכן בשורה מעולה. אם אלו יהיו גם המחירים אז בכלל, אששששששש.
    ההתלבטות קשה, בין ה-650 ל400, ה-650 הוא חלום ילדות, אבל ה-400 מעט יותר מודרני ויעיל ממנו. כנראה שאלך על ה-400 גרסת ה-S."


    נכון ה400 יותר מודרני, תוכנן ב1980, בעוד ה650 תוכנן ב1970. ממש פאר הטכנולוגיה.


    ישראלים ישארו עדר, והנה ההוכחה הגדולה מכל.
    אגב, היום קווסקאי מציעה kl250\450 עם רישוי כביש. אז מה זה drz???

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ההבדל הוא שהdr ישרוד הרבה יותר טוב מה-wr בשימוש יומיומי ולא רק בתוך העיר, ולאורך שנים.
    מי שיחפש מתלים, משקל וכוח ימצא את פתרונו בכלים הרבה יותר מקצועיים משניהם.
    תפתח יד 2 ותראה עם איזה קילומטראז' נמכרים drים (בעיקר ה-650) רמז, המספר כה מביך שרוב המוכרים לא יפרסמו, או שיפרסמו את מה שמופיע בספידומטר אחרי שכבר התאפס פעם או פעמיים (ב650 מתאפס במאה אלף).

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    32
    בהחלט הפתעה

    זה אומר שהדגמים קיבלו פטור מתקינה אירופאית?
    זה פטור רק להם ספציפית או שזה תופס לגבי דגמים אחרים?

    אם יבוא אישי אפשרי (שנתון, תקינה) זה יכול להפוך את העסקה לכדאית בהרבה.

  7. #7
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    לא קמו מתחרים? Wtf?
    Wr250r קל ממנו, יפני ואמין בידיוק ואפילו יותר ממנו, מוזרק דלק, ועדיין נותן את אותם ביצועים, שיוט 110, סגירה 150.
    גם בשטח הוא קליל יותר, גם בסופרמוטו הוא קליל יותר.
    גם פחות גניב.
    דינזאור ותו לא.
    מבחינת הסופרמוטו גם בעשיריה פחות, 38,500 אתה רוכש דיוק 390, אז מה זה drz??

    מאז שהוא יוצר בשנת 2000 על בסיס אופנוע מ1980, ואנחנו ב2015.




    "אני בדרך לטרייד אין על ה-sm שלי, לטעמי אכן בשורה מעולה. אם אלו יהיו גם המחירים אז בכלל, אששששששש.
    ההתלבטות קשה, בין ה-650 ל400, ה-650 הוא חלום ילדות, אבל ה-400 מעט יותר מודרני ויעיל ממנו. כנראה שאלך על ה-400 גרסת ה-s."


    נכון ה400 יותר מודרני, תוכנן ב1980, בעוד ה650 תוכנן ב1970. ממש פאר הטכנולוגיה.


    ישראלים ישארו עדר, והנה ההוכחה הגדולה מכל.
    אגב, היום קווסקאי מציעה kl250\450 עם רישוי כביש. אז מה זה drz???
    ה-dr לא משנות השבעים וה-drz לא משנות השמונים. ברור שישנם כלים יותר משוכללים ויותר מושחזים, אבל אני לא גראהם ג'ארוויס, ואתה יודע מה אני ממש ממש בטוח שגם אתה לא, אפילו לא קרוב. אז כל המקצוענים של הק.ט.מ וההוסקוורנה בסופי השבוע, יכולים להמשיך לזלזל בסוזוקים הוותיקים שחוזרים. אבל אני, שחולם על dr 650 מגיל מאוד מאוד צעיר ולא הצלחתי להגשים את החלום, כי עד שהתארגנתי לרכישה הוא כבר לא היה קיים בארץ-הולך להזמין אותו עכשיו חדש מהניילונים ובמחיר שלדעתי הוא לא רע בכלל, כלי עם אמינות פשטות ואיכות, אמנם לא מודרני ומושחז, אבל לחלוטין מספק אותי. אני מתחייב שאין לי שום קשר ליבואן סוזוקי ואני בסך הכל חולם, שהולך להגשים את החלום שלו אחרי 20 שנה. ולגבי הקוואסקי שלך, אני אשתדל מאוד מאוד לעולם לא לרכוש כלי מחברה שהשתתפה בחרם הערבי ולא משנה כמה הוא יהיה טוב או משתלם.
    נערך לאחרונה על ידי the striker; 09-12-2015 בשעה 23:20.

  8. #8
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי the striker צפיה בהודעה
    ה-dr לא משנות השבעים וה-drz לא משנות השמונים. ברור שישנם כלים יותר משוכללים ויותר מושחזים, אבל אני לא גראהם ג'ארוויס, ואתה יודע מה אני ממש ממש בטוח שגם אתה לא, אפילו לא קרוב. אז כל המקצוענים של הק.ט.מ וההוסקוורנה בסופי השבוע, יכולים להמשיך לזלזל בסוזוקים הוותיקים שחוזרים. אבל אני, שחולם על dr 650 מגיל מאוד מאוד צעיר ולא הצלחתי להגשים את החלום, כי עד שהתארגנתי לרכישה הוא כבר לא היה קיים בארץ-הולך להזמין אותו עכשיו חדש מהניילונים ובמחיר שלדעתי הוא לא רע בכלל, כלי עם אמינות פשטות ואיכות, אמנם לא מודרני ומושחז, אבל לחלוטין מספק אותי. אני מתחייב שאין לי שום קשר ליבואן סוזוקי ואני בסך הכל חולם, שהולך להגשים את החלום שלו אחרי 20 שנה. ולגבי הקוואסקי שלך, אני אשתדל מאוד מאוד לעולם לא לרכוש כלי מחברה שהשתתפה בחרם הערבי ולא משנה כמה הוא יהיה טוב או משתלם.
    אנחנו לא מדברים על יכולות רכיבה.
    אנחנו מדברים על אופנוע 2015 עם 5 הילוכים קירור אוויר וקרבורטור, אין קשר לג'ארוויס.
    בלי abs בלי הזרקת דלק בלי קירור מים וגניב בטירוף, ב2015.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    לא הבנתי למה בדיוק הdrz יותר גניב מאופנועים אחרים? כי גנבים רוצים אותו יותר? זה לא ממש כשור לטכנולוגיה או ל2015...
    וגם לא הבנתי את ההקבלה לkx250/450 שמגיעים עכשיו ברישוי צהוב. אלה אופנועי מוטוקורס, אפילו לא אינדורו, ובטח לא דו"שים לשימוש יומיומי.
    ואם מדברים על "גניב", לkxים אין אפילו סוויץ'...

  10. #10
    [QUOTE=danielk;27352]אנחנו לא מדברים על יכולות רכיבה.
    אנחנו מדברים על אופנוע 2015 עם 5 הילוכים קירור אוויר וקרבורטור, אין קשר לג'ארוויס.
    בלי abs בלי הזרקת דלק בלי קירור מים וגניב בטירוף, ב2015.[/QUOTE

    בדיוק, הוצאת לי את המילים מהפה. הפשטות, הפשטות זה כל הסיפור. הבייסיק הזה, לטעמי עדיף על כל הסיבוך הטכנולוגי של האופנועים היום. קירור נוזל והזרקת דלק, הם חסרונות בעיני, יותר מדי מערכות מסובכות עדינות ופוטנציאליות לתקלות מציקות. חמישה הילוכים זה חיסרון, אבל אני לחלוטין יכול להסתדר איתו, גם ניתן לפתור אותו חלקית במשחק עם הגלגשי"ם. אבל אין על האמינות של ה-DR, פשוט, זול לרכישה, זול לטיפול ולדעתי תענוג. אבל היי, זה אני .....

אשכולות דומים

  1. עלייה של 11% במכירות דו-גלגלי במחצית השנה הראשונה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 06-07-2016, 07:27
  2. רכיבה ראשונה: סוזוקי DR-Z400S - הקאמבק של השנה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-04-2016, 18:31
  3. Dr650se אבלוציה שלא התרחשה.
    על ידי caRnaf בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 18-01-2016, 08:34
  4. מסכמים את 2015: האופנועים הגדולים של השנה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 31-12-2015, 19:38
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-09-2015, 17:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO