תגובה מישהו?
שלום רב,
עלה לי רעיון לקנות אופנוע שיהיה למטרת טיולים בשטח בעיקר בסופ"שים.
ההתלבטות שלי היא האם לקנות אופנוע שהוא במצב בינוני אבל נוסע ועם הזמן במהלך השנים להשקיע בו ולתקן ובעצם לבנות אותו עם השנים
או בעצם לקנות אופנוע אופנוע שהוא במצב טוב עד מעולה ובעצם רק להשקיע בתחזוקה שוטפת?
במקרה הראשון, ישנה הוצאה כספית גדולה עד גדולה מאוד כבר על ההתחלה אבל מרוויחים ראש שקט ובמקרה השני, ההוצאה הכספית תהיה יחסית נמוכה בהתחלה אבל תהיה דאגה והשקעה מתמדת באופנוע(שאין לי בעיה עם זה) וכמובן עלויות שיכולות להיות גדולות אבל הן יתווספו עם השנים ולא יתרחשו בפעם אחת.
יש לי ניסיון מכאני מועט אבל אני אוהב להתעסק עם כלים, כמובן שאיפה שאצטרך אפנה לעזרה מקצועית.
מהמסקנה הראשונית שלי אני חושב שבסה"כ אם האופציה של פרויקט היא אפשרית אז אני יכול להרוויח עם השנים אחלה של כלי שלא אצטרך להוציא עליו הרבה כסף במכה אחת.
הכלים שחשבתי עליהם הם 250 או 125 סמ"ק דו"ש או שטח, שישמש בתור כלי לסופ"שים, סתם לכיף ולא בתור כלי תחבורה שאצטרך להישען עליו.
התקציב שחשבתי עליו להשקעה בכלי לפרויקט הוא בסביבות ה15 אלף פלוס מינוס, בנוסף יש לי רישיון a וניסיון של כמה שנים ברכיבה על הכביש ועוד כמה שנים על dr350 בשטח.
אשמח לשמוע אם מישהו עשה כזה דבר כבר או בכלל מה דעתכם...
תודה רבה מראש.
נ.ב. מתנצל מראש אם יש טעויות בהודעה ואם עברתי על חוק כלשהו מחוקי הפורום.
תגובה מישהו?
קנה 125 דו"פ חזק כמו exc125
או אפריליה rx לא מוגבלת.
ככה בגלל מרווח הטיפולים הקרוב תצטרך לטפל לעתים תכופות ותרוויח אופנוע חזק ואמין בתמורה.
אנחנו מדברים על טיפול כל 10-20 שעות רכיבה.
יחסית לכמות האנשים שגולשת בפורום ציפיתי ליותר מתשובה אחת..
JohnnyDee אני לא מחפש לטפל באופנוע כמה שיותר, אני בסה"כ מנסה להבין אם כדי להשקיע בוחטה בפעם אחת ולהרוויח אופנוע טוב וראש שקט או שאפשר להשקיע סכום קטן ולבנות עם הזמן את האופנוע עד שבסוף יגיע לרמה גבוהה.
אפשר גם ככה וגם ככה.
אני לא הייתי קונה ישן מדי.
תמיד עדיף חדש יותר.
אבל השאלה אצל מי היה החדש?
יש ישנים שיהיו אמינים יותר מחדש שהיה אצל ילד בן17.
לא הייתי קונה כלי במצב לא טוב לשטח רק מתוך המחשבה על מה חקרה כשהוא ימות לך ותצטרך לחלץ אותו מהשטח..
רכשתי קטמ 620 egs ישן 1996 לשטח בסכום של 7000 ש"ח
מאוד נהנתי מהיצור הזה. רכבתי לפעמים לעבודה דרך השטח טילנו ביחד במדבר.
המנוע והמומנט עוקרים לך את היידים .טוב בדיעבד זה בעיקר מהוויברציות.
אבל.
השקעתי אין ספור שעות לתקן את הבהמה.
1. גלגלשים צמיגים מוביל שרשרת.
2. סלילים 2000 ש"ח וחיפושים ארוכים במרשתת.
3. מערכת חשמל מינמלית אך יחד עם זאת לדעתי השקעתי 1000 ש"ח
4. קלאץ חדש הייתי צריך לעשות
5. בולמים קדימה אחורה שיפוץ כולל אטמים מחזירים וכו
6. להעביר טסט תמיד היה סיפור כי החשמל לא בדיוק רצה לחזור למקום.
7. קורבורטור שדרש כיוונים התעסקות וכסף
8. ברז דלק שחטף פיצוץ
9. רדיאטורים חדשים כי הישנים התחילו להפרץ
ובטח עוד מליון דברים ששכחתי
למזלי קניתי את האופנוע עם מנוע חזק ביותר.
כל הטיפולים והאחזקה נעשו בבית
בסכום שהשקעתי אולי הייתי יכל לקנות אופנוע חדש יותר
קניתי את המכונה ב 7000 ש"ח המכונה אחרי שנה וחצי נמכרה ב 7000 ש"ח.
את הכסף שהשקעתי לא תקבלתי בחזרה.
הפסדתי את אותו הכסף כמו שהייתי רוכב על כלי של 40א" שח![]()
נערך לאחרונה על ידי ziki; 09-12-2015 בשעה 16:44.