קימקו דינק 50 סמק
איך הוא? למישהו פה יש ניסיון איתו או שנסע עליו פעם?
ובאופן כללי איך הקטנועים של 50 סמק? הם בסדר אם אני נוסע רק בתוך העיר וכאלה?
יש תקלות איתם, וכו?
תודה
קימקו דינק 50 סמק
איך הוא? למישהו פה יש ניסיון איתו או שנסע עליו פעם?
ובאופן כללי איך הקטנועים של 50 סמק? הם בסדר אם אני נוסע רק בתוך העיר וכאלה?
יש תקלות איתם, וכו?
תודה
חפש קימקו zx או קימקו dj המנועים שלהם אם במיטבם זה כמו לנסוע על בטריות - צריכת דלק אפסית.
50 לעיר אם במצב טוב זה מספיק.
היה לי טופ בוי לחצי שנה אותו מנוע לא אהבתי.
מה שהוא התכוון לומר הוא למה לך מרכב של 250 על חמישים סמק? לך על הדיג'יי או הזיקי
מה שהוא באמת התכוון לומר הוא למה לך חמישים סמק מצחינים.
טופ בוי זה גם של קימקו? או של איזה חברה?
גם כי הרישיון שיהיה לי(בע"ה) זה עד 125 וגם הביטוח חובה יותר זול ל 50 סמק.
אבל נראה לי שאקח לפחות 100 סמק ומעלה כי ממה שהבנתי אסור מבחינה חוקית לנסוע על 50 סמק מעיר לעיר?
ואיך קימקו? הם טובים? כי עד עכשיו נסעתי בשיעורי נהיגה על הונדה 100 סמק.
הדינק גדול כבד וחלש. כל היתרונות של 50 סמ"ק מתבטלים..
הקטנועים של קימקו מאוד אמינים, הקטנוע הנוכחי שלי כבר מעל 3 שנים, קימקו ויטאליטי עשה כ 52,000 ק"מ ועדיין סוחב.
הדינק הוא אותו דבר, מכלולים פשוטים ואמינים.
קח בחשבון כשאתה רוכש קטנוע 50 סמ"ק שהעלויות המשמעותיות הן פשוט בלאי שאף אחד לא מחליף - צמיגים, מצבר ובלמים וסה"כ זה עולה יותר מהקטנוע עצמו.
מבחינת חיסכון אמנם יש חיסכון בביטוח אך כעשיתי מעל 8000 ק"מ בשנה היה לי עדיף לו הייתי עם 125 חסכוני יותר מאשר 50 סמ"ק שצורך יותר דלק לק"מ + שמן שעולה כליטר 50 ש"ח ל 1000 ק"מ.
חשבת על מובי? תשקול אותו גם בהנחה ואתה לוקח 125 ברמה הזאת.
למרות שזה קטנוע שליחים וצריך להיזהר ביד שתיים בכלי הזה הוא סבבה.