שמע אני כבר פעם שנייה נועל דורו קוביות ואפשר להגיד שהשימוש שלי הוא 60% כביש 40% שטח.
Dm1111
dm1112
מחיר פצצה 600 לסט.
אחורי מחזיק לי לפחות 6000 ק"מ ואני רוב הזמן לא עדין עם הגז.
מרגישים טוב עם אדמה קשה ,בוץ, וסלעים.
בוא נגיד שחול קצת פחות אבל אולי האופנוע שלי חלש וכבד. (aprilia rx125)
אפילו עוברים טיולים בשבילים קלים עם בת זוג ולא נלחצים כלכך.
יצא לי לסוע בגשם ועל כביש רטוב והצמיגים אוחזים מעולה יחסית לקוביות,
בוא נגיד גם ככה במוד גשם לא מתגרים בגורל והמהירות יורדת ואיתה זווית ההטייה בפניות והכוח שמופעל על המנופים בבלימות.
לדעתי זה בכלל מרתק איך שהקוביות האלו מחזיקות בפניות על אספלט יבש, אפשר להשחיז רגליות.
יצא לי לסוע על כביש איכסה אחרי גשם ראשון סכנת נפשות לרוכב חדש, רוכב קצת מנוסה ישלוט בהחלקות זנב.
אבל שום צמיג לא חסין לאיכסה של הגשמים הראשונים, או שמישהו יתקן אותי ואני טועה?
אולי אני משוחד כי כל מה שהיה לי זה d606 של דאנלופ אבל האחורי נגמר אחרי 5.
קדמי אני לא מציין כי שני המותגים החזיקו בסביבות 10,000 והוחלפו מגחמה אישית ועדיין היו תקינים.
הדאנלופ אוחזים קצת יותר טוב בכביש ואפשר גם איתם לתת השחזות יפות.
האופנוע גם פחות מווברץ במהירויות של כביש מהיר.
על גשם לא יצא לי לנסות כי היה קיץ אבל אני בטוח שהם אפילו יותר טובים מהדורו אין ספק.
אז אפילו שאני יותר בכביש בחרתי בדורו כי הדאנלופ בשטח לטעמי היו פסדר.
בוא נגיד ששבילים וכאלה זה צ'יפס, אבל בדרדרת קשה או סלעים בינוניים מרגישים את ההבדלים.
בוא לא נשכח ששילמתי על הסט 1000 עם הרכבה.
אז אני מוכן להיות עם אחיזה טובה+ על הכביש שעולה לי 600 ש"ח אבל זה לא רק הכסף.
הדורו בשטח נדירים בביצועים לצמיג דו"ש.
אבל אם אתה בכביש יותר ובאמת יותר, אז לך על הדאנלופ.
חפירה אבל שנקל מאוד מפורט שלי.