אפשר להשיג ג'אנטים לrx. לקבל אישור חוקי ולרשום במידות ברישיון לא.
(לך תסביר למשרד הרישוי שקיים אותו האופנוע SX125 מיוצר כמובן באפריליה ממש ממש אותו הדבר במדיוק רק עם ג'אנטים,צמיגים דיסק קדמי וקאליפר שונה)
Wr250x נדיר בהכל.. אבל אני משוחד קצת.
עכשיו דיארזטה כנראה עבר התעללותה.
וsxv זה פשוט לרכב על 100 שוורים, שמעתי שיש שתי מפות הצתה ככה שבשימוש סביר ולא קצה אפשר לטפל בק"מ אבל לחלק לשניים את האינטרבל.
דוגמא להחליף שמן ב4000 ק"מ תחליף ב 2000 ק"מ.
האופצייה האחרונה כנראה הכי יקרה לקנייה וגם לתחזוקה.
אני לא יודע מה מדברים אנשים אבל שתי פעימות זה חיים קלים.
הrx מעצבן אותי רק בכבל קלאץ' שלו שטבול בתוך הסלסלה של הגיר וצריך לפתוח את המכסה של הגיר במידה ונקרע.
מלבד זה תחזוקה קלה ברמות וחלקים זולים ובשפע למי שיודע איפה להשיג אותם.