אולי בכלל wr250 או rx125 עם סט סופרמוטו?
מתעניין קצת בסופרמוטו אבל לשימוש יום-יומי (10-15 ק"מ ביום) וקצת פאן בסופ"ש.
אחרי שבדקתי כל מיני אלטרנטיבות כמו drz400sm קפץ לי פתאום ה-sxv 450/550 אבל אחרי מבט בספר בטבלת תחזוקה הבנתי שהכלי הזה תלוי בשימוש יכול להמדד בק"מ (קצרים יחסית) או בשעות.
האם זהו בזבוז זמן לשימוש שלי ועדיף לתת לכלי הזה לחיות במסלול ?
לגבי ה-drz, לפי המודעות בלוחות והפורומים בחו"ל נראה שהמנועים האלו לא חיים הרבה (אוברולים חופשי) וזה נשמע לי מוזר, השאלה אם הם באמת כאלו או שזה נובע מתחזוקה לא טובה והתעללות?
תודה מראש
רועי
אולי בכלל wr250 או rx125 עם סט סופרמוטו?
אולי תסתכל גם על זה loncin.co.il
גילוי נאות - אני קשור ללונסין.
האפריליה-חיית מסלול מפגרת,לא לשימוש יומיומי.
ה-דיארזטה מתאים לך יותר.
Wr250x נבדק אבל מחירים גבוהים יחסית.
Rx125 בדקתי גם ורציתי לשים סט כביש אבל אי אפשר לקבל אישור על זה וקשה להשיג גלגלים.
אפשר להשיג ג'אנטים לrx. לקבל אישור חוקי ולרשום במידות ברישיון לא.
(לך תסביר למשרד הרישוי שקיים אותו האופנוע SX125 מיוצר כמובן באפריליה ממש ממש אותו הדבר במדיוק רק עם ג'אנטים,צמיגים דיסק קדמי וקאליפר שונה)
Wr250x נדיר בהכל.. אבל אני משוחד קצת.
עכשיו דיארזטה כנראה עבר התעללותה.
וsxv זה פשוט לרכב על 100 שוורים, שמעתי שיש שתי מפות הצתה ככה שבשימוש סביר ולא קצה אפשר לטפל בק"מ אבל לחלק לשניים את האינטרבל.
דוגמא להחליף שמן ב4000 ק"מ תחליף ב 2000 ק"מ.
האופצייה האחרונה כנראה הכי יקרה לקנייה וגם לתחזוקה.
אני לא יודע מה מדברים אנשים אבל שתי פעימות זה חיים קלים.
הrx מעצבן אותי רק בכבל קלאץ' שלו שטבול בתוך הסלסלה של הגיר וצריך לפתוח את המכסה של הגיר במידה ונקרע.
מלבד זה תחזוקה קלה ברמות וחלקים זולים ובשפע למי שיודע איפה להשיג אותם.
נערך לאחרונה על ידי JohnnyDee; 23-06-2015 בשעה 21:57.
Sx125 זה המועדף עליי אבל הבעיה היחידה שאני רואה בשימוש כמו שתיארתי זה שבמידה ויעצור אותי שוטר קטנוני שיתחיל לבדוק את הכלי זה עלול להסתבך, לא ?
להחליף לטסט ממש לא בעיה, שעה עבודה בבית. (אם יש כלים, ג'ק, ויודעים מה עושים כן?!)
וכמו שאברי אמר לא כזה בודקים צמיגים.
קח בחשבון שסט כזה מחו"ל יעלה לפחות חמש אלף שקל,כולל קאליפר ג'אנטים ודיסק קדמי.
אני לא מבין למה להשקיע הרבה ג'ובות ב-125 שגם לא מאריך ימים.
חפש דיארזטה שמור משנתון צעיר שלא קרעו לו את הצורה.
פלג האפריליה מאוד איכותי,
וזה גם דו"פ מוגבל, שאם נשאר מוגבל מחזיק בכיף 18,000 ק"מ בשקט עד שעושים עליון, שיוצא 700 חלקים ורק צריך איזה שישי טוב בשביל להחליף הכל.
אוברהול כללי יוצא קצת יותר מ2000 ש"ח רק חלקים.
המחלה היחידה באפריליה זה ספידו וכבל קלאץ', גם השסתום כוח נוטה להיתקע כשלא מנקים טוב מספיק אבל זה רק בכלים לא מוגבלים.
טפו טפו טפו אצלי 3 שנים כבר בלי בלאגן קריטי.
הדיארזטה אוכל את האפריליה בכל יום נתון בכל נתון חוץ מאנדורו צפוף.
אבל איזו משימה בלתי אפשרית למצוא דיארזטה שלא קרעו אותו.
כמו למצוא gs.
אל תשכח יישור קו על כלי כזה יכול לצאת אלפים.
כשעבדתי באדרנלין לזמן קצר יצא לי לראות הרבה דיארזדטות מגיעות.
מחלה של סלילים, אוכל שמן ורותח כאילו אתה מטגן צ'יפס בצילינדר עם תוספת הנקניק שלך וביצים.
נערך לאחרונה על ידי JohnnyDee; 24-06-2015 בשעה 21:37.
סליחה על הסטייה מהנושא, אבל יהיו עוד דגמים?