עמוד 11 מתוך 16 ראשוןראשון ... 910111213 ... אחרוןאחרון
תוצאות 151 עד 165 מ 231

אשכול: אופנוע לנסיעה יומית ארוכה

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    איך שהסיפור מסתבך לו....
    באמת יש שווי שימוש לאופנוע מעל 47 כוח סוס אך אומנם נמוך...בכל מקרה אני כנראה לא רוצה להיכנס לזה בכלל..
    הויסטורם המוגבל פשוט יקר מדי...
    הגלדיוס נכנס בתקציב ויש אופציה למשקף באפטרמרקט. אתם חושבים שכדאי לי לקחת אותו? רכבתי עליו שעה שלמה והבעיה היחידה שלי הייתה המושב הקשה שהבנתי שניתן לטפל...

  2. #2
    נדב,
    זה קצת דו שיח חירשים איתך. עשרה עמודים שאנשים עונים לך בסבלנות ואיכפתיות, ואתה בגדול חוזר לאותן שאלות שנענו - או אותן אלו שאתה רוצה לקבל למרות שאתה יורה לכיוון הלא נכון.

    לא סתם כולם לוקחים אותך לכיוון הוי סטרום. זה אופנוע טורינג במהות שלו. הוא מיועד למרחקים האלו. הגלדיוס, חמוד, טוב ומגניב ככל שיהיה - יהיה לך משמעותית פחות נוח לנסיעות האלו. גם בגלל תנוחת הישיבה והגודל, גם בגלל המנוע. זה אחלה כלי - אבל עבורך הוא הרבה פחות נכון.

    אחרי כל זה - יש לך מגבלות - אתה מכיר אותן - עכשיו קח החלטה. אף אחד לא יעשה פה את ההחלטה עבורך.
    וכן, אפשר לטפל במושב.

  3. #3
    אתה טועה. הגלדיוס הוא המחליף של הסוזוקי sv650.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי sweet bamba צפיה בהודעה
    אתה טועה. הגלדיוס הוא המחליף של הסוזוקי sv650.
    הוא לא בדיוק מחליף, אלא יותר ואריאציה של ה-sv, שמכוונת יותר לרוכבים בתחילת דרכם ולבנות המין היפה.
    בשווקים מסויימים בעולם, הגלדיוס וה-sv נמכרים זה לצד זה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    ציטוט נכתב במקור על ידי sweet bamba צפיה בהודעה
    אתה טועה. הגלדיוס הוא המחליף של הסוזוקי sv650.
    מצטער, לא מכיר לא יכול להחוות דעה. - רן
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #6
    *אייקון של אגודל למעלה*

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    166
    לא ראיתי שהמליצו פה והבנתי שהבעיות עם הבוכנות סודרו בדגמים החדשים של הורסיס, ב70 הוא נכנס לך מזווד וחדש

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    פות"ש יקר,

    עקבתי בסקרנות אחרי הדיון כאן. לפני שאני ממשיך אצטט לך שני דברים:
    "איזהו החכם - הלומד מניסיונו. איזהו העוד יותר חכם? הלומד מניסיונם של אחרים."
    "אין תחליף לסמ"קים".

    בעלי הניסיון אמרו לך שוב ושוב שהתכנית שלך - לרכב חיפה ת"א ובחזרה כל יום, אינה טובה. הציעו לך אפשרויות שונות איך לעשות זאת בצורה הגיונית יותר.

    אם אתה מתעקש לנסות את דרכך, הרי שכאן נכנסת האמרה השנייה: אתה צריך אופנוע עם מנוע גדול כדי לעשות את מה שאתה מתכנן. שום אופנוע ברישוי a1 אינו מתאים לכך. להערכתי הסופר טנרה שהוצע קודם יתאים בול.

    בכל מקרה, המסגרת התקציבית שלך אינה מאפשרת פתרון טוב. אתה לא מעוניין להשקיע מכספך על מנת לכסות את החלק שאינו מוכר במס באופנוע שאתה צריך. אתה לא מעוניין לנצל את מה שהמעביד מוכן לתת לך - אופנוע או קטנוע שיתאים לנסיעות קצרות יותר כמו לחוף הכרמל או לבנימינה ולשאת בעלות רכבת ועלות הגעה לעבודה. אז איך שלא תסתכל על זה - אין לך דרך טובה לעשות את הנסיעות שאתה צריך בהוצאות שאותן אתה מוכן לשלם.

    אני מציע לך לעשות שוב חושבים על כל הסיפור.

    בידידות.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    חבר'ה, די עם ההגזמות. זה נהיה מביך. מה זה פה, חבורה של כוסיות?
    לא צריך גולדווינג/k1600/פאן-יורופיאן כדי לרכב 200 ק"מ מסכנים כל יום. אפשר לעשות את זה עם קטנוע 250, אני עשיתי את זה עם דיוורז'ן 400 (ועוד בערב, יצאתי לבלות עם החברה - על האופנוע, כמובן).
    לא צריך עשרות אלפי קילומטרים על הכביש ושנות ותק כדי לרכב מ-a ל-b, גם אם הם טיפה רחוקים אחד מהשני. מהתגובה שמעליי, נוצר רושם שרישיון a2 מוגבל ל-14.6 ק"מ ליום, a1 מוגבל ל-47.7 ק"מ ליום, וכשמוציאים a, אפשר לרכב כמה שרוצים. מה זה השטויות האלה? שרשור "מאילת עד גבול הצפון, על טייפון 50, בהרכבה" - זוכרים? איך סטרלוק עשה 50 אלף בשנה על cbr250 - זוכרים?

    למען הסר ספק, ולטובת פות"ש היקר:
    אני בשום פנים ואופן לא ממליץ לעשות את הנסיעה הזאת על בסיס יומי. זה לא כלכלי, זה זמן מבוזבז, זה מעייף, זה מעיק, וזה מוציא תוך זמן קצר את כל הכיף מהרכיבה, וחבל. רכבת היא פתרון טוב יותר, דירה במרכז היא רעיון טוב יותר, ועבודה בצפון היא רעיון טוב יותר. אבל כל זה לא ענייני, נשאלתי בנוגע לאופנוע, ובנושא הזה, התשובה היא שזה אפשרי, ועל אופנוע 500 ומעלה עם נטיית טורינג זה אפילו יכול להיות נסבל לכמה חודשים עד חצי שנה. אחרי זה, זה יימעס ואתה תעשה שינוי תוכנית לאחת מהאופציות שרשמתי למעלה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    אשכרה,
    אנשים זרקו פה גולדוינג כאילו עושים את כביש 66 לאורכו.
    תתעוררו פה זה לא אמריקה.
    שעה וחצי כל כיוון.
    אבל עדיין הנושא הזה סתם נטחן ופות"ש לדעתי טרול.

  11. #11
    את הגולדווינג אני העלתי בתור בדיחה. אני לא חושב שהוא טרול וכמו שהזקן אמר וגם אחרים הוא מנסה לשכנע אותנו שנגיד לו שהוא בוחר נכון. שני אנשים שלוש דעות.

    ולפותח השרשור תקנה את האופנוע האדום. הוא הכי מתאים. רק לוודא שזה מגיע עם מדבקת לחץ.

    ורצוי עם חודשי חופשי לרכבת

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    אם בנימה רצינית, ארצנו בוא נגיד מטר על מטר.
    איש איש עם אופנוע יחיה אבל לדעתי אין מקום לכל מיני טורינג על שמנים מפנקים מחממים ת'טוסיק.
    גם מה כל מכונה כזאת זה מפרשית עם רישיון משיט סקיפר.
    למה מישהו צריך אופנוע שלעשות איתו רברס או לעלות מדרכה או לחנות זה פרוייקט גמר של הנדסאי בבצלאל?
    לא קל לחיות עם זה.
    אני מבין אספנות בשביל הפאן לא בשביל באמת לרכב לעבודה יום-יום.
    אני מבין בחו"ל כשיש כבישים של 2,000 קילומטר.
    אבל בארץ ליום-יום? בחייאת.
    ואני לא הגבתי פה בכלל ואני נחשבן חפרן.
    טרול, קח לך כל 500+ ותהנה.
    אני הייתי לוקח רכבת ומובי בחיפה ומובי בתל-אביב.
    גם הרכבת עושה את זה בשעשה ו10 דקות.
    על אופנוע אתה מפסיד לרכבת.
    עזוב שלא נתחיל להכנס מה יותר בטוח,הגיוני, נוח וריאלי.
    זול הבנתי שלא אכפת לך.
    אתה יכול לקנות לך איזה גלדיוס לחיפה (או כל אופנוע שעולה בגחמתך) ככה יהיה לך גם לסופ"ש, וגם להתניידות בחיפה
    רק תקשור אותו טוב טוב ולא ליד התחנת רכבת ורצוי עם כיסוי.
    או שתעשה מקיף על החברה.

  13. #13
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    מי יגנוב גלדיוס? לנשים אסור לנהוג על פי ההלכה.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    דבר ראשון אין פה עניין שאני מנסה שתשכנעו אותי שהרעיון טוב או סביר. אני יודע שזה מטורף,קשה ובלתי סביר, אבל בכל זאת אני מבקש את עזרתכם הטכנית בגלל הידע שלכם האופנועים.
    בכל מקרה אני לוקחלתשומת לבי את כל הדעות.
    שאלה נוספת, למה הויסטורם או כל טורינג אחר אתם אומרים שישמש כמפרשית? או לא אמור להיות העדיף כאן?

  15. #15
    כי כשאומרים מפרשית, לא מתכוונים לזה שהאופנוע ממנף את הרוחות כדי לזוז קדימה; אלא שרוחות הצד נתקלות במשטח *די* שלם ופשוט דוחפות את האופנוע לצד. אופנוע נייקד, בגלל שאין כ"כ הרבה פלסטיקה מסביב, יכול להציע איזה מרווח כזה או אחר בין המנוע לשילדה, למשל, והאוויר שפוגע באופנוע פוגע בעוצמה פחותה משמעותית - כך שלך יש הרבה פחות כוחות צידיים להתמודד איתם בזמן שאתה מנסה לרכוב ישר.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 27-04-2016, 13:39
  2. רכישת אופנוע 300 לנסיעה יומית של 60 ק"מ
    על ידי netanelh85 בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 15:02
  3. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 21-10-2015, 22:34
  4. אופנוע ראשון a1 לנסיעה בינעירונית
    על ידי Zmirnoff בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-08-2015, 20:04
  5. ויברטור לנסיעה יומית ארוכה
    על ידי ronen_sch בפורום אוף טופיק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-07-2015, 23:19

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO