לא משנה איפה עובד הבחור, מה זה משנה?.. ואיך זה קשור לכלי אותו הבוס מסכים לרכוש לו שיגיע לעבודה?
ואני חושב כמו רן/שושנים - 220 ק"מ ביום זה הרבה. הרבה מאוד. אז תשתדל למצוא (אם כבר אתה נעול על זה, כי אני ממליץ לך כמו ש KKatkov ואברי - עם כל הרומנטיקה והעניין של מימון הכלי מהעבודה, עדיין אתה מעלה את הסיכון לתאונה אפשרית לא עלינו יותר מרוב הרוכבים) אם כבר את הכלי הכי נוח למרחקים ארוכים. אין מה לעשות וכלי כזה יהיה גדול ונוח ופחות בפקקים ועומסים.
אני הייתי ממליץ על הבורגמן 650 עם כל הפינוקים, אבל בגלל שלדעתי הטיפולים בו יהיו יותר תחופים (650 זה לא ליטר+) אני נוטה להמליץ לך על ה FJR1300 משומש במצב טוב שנכנס לתקציב ה 70. יש את ה CB1000F אבל הוא לא נוח כמו ה FJR.
יש את ה GTR1400 אבל זה לוויתן, עם כל המעלות בשיוט והמגרעות בקצת פקקים ועומסים ובעיר. יש את ה 1200GS שגם יכול לגמוע קילומטרז' כזה ברמה היומית, שוב צריך למצוא אחד הכי שמור שיש עם הכי פחות ק"מ.
אם היית רק על דרכים בין-עירוניות ומהירות גם אני הייתי ממליץ גולדווינג, לא צוחק בכלל !!, אבל זה לא בתקציב שלך נראה לי אפילו משומשים מה 10-15 שנים האחרונות.
יש גולדווינג אספנות אבל אם רוצים לחסוך בביטוח לכלי אספנות היטוח החובה לא מכסה בנסיעה מ 7 עד 9 בבוקר.
בהצלחה


ציטוט ההודעה בתגובה