רן, לדעתי אתה טועה.
1. כל עוד מדובר בויסטרום מוגבל - הוא רשום כל l2 ברישיון הרכב, ולכן - מוכר במלאו למס.
2. לא צריך להוסיף "כמה אלפים" על זיווד. ארגז אחורי איכותי + סבל, בקניה מחנות כגון מוטו-דיפו (ולא מהיבואן) - זה עניין של 1000-1500 שקל. יותר מזה, הבחור לא צריך - הוא לא מתכוון לחצות את אמריקה, רק לרכב בית - עבודה.
3. כל בעלי הויסטרום מהללים את הנוחות שלו. אולי רכב על אופנוע שעבר התאמות (מושב מונמך עם פחות ריפוד, כידון שונה), או על אופנוע ישן ולא מתוחזק, עם מתלים עייפים.
4. פרט לטיפול אחרי הרצה, עפ"י החוק - ניתן לבצע את הטיפולים בכל מוסך מורשה מטעם משרד התחבורה, ולא בהכרח במוסך החברה. כך שאין שום סיבה לשלם את המחירים המוגזמים שהמוסך המרכזי גובה על עבודתו.
לפות"ש:
סביר להניח, שהויסטרום המוגבל, הוא האופנוע שייתן את המענה הטוב ביותר לדרישות שלך.
אם הוא חורג מהתקציב - אני ממליץ ללכת על CB500X.
במידה ואתה רוצה גלדיוס, פאקינג תקנה גלדיוס. זה לא יהיה סבל כ"כ נוראי לרכב עליו את הנסיעה הזאת, בטח אם תוסיף משקף, ארגז אחורי ומושב משודרג.
יש עוד כלים בשוק שלא התייחסת אליהם - MT-07 מוגבל (כביש), הגוצי V7 (קלאסי), ימאהה טנרה 660 (דו"ש). גם בסדרת ה-500 של הונדה, ה-CBR ייתן מענה.