חבר'ה, די עם ההגזמות. זה נהיה מביך. מה זה פה, חבורה של כוסיות?
לא צריך גולדווינג/k1600/פאן-יורופיאן כדי לרכב 200 ק"מ מסכנים כל יום. אפשר לעשות את זה עם קטנוע 250, אני עשיתי את זה עם דיוורז'ן 400 (ועוד בערב, יצאתי לבלות עם החברה - על האופנוע, כמובן).
לא צריך עשרות אלפי קילומטרים על הכביש ושנות ותק כדי לרכב מ-a ל-b, גם אם הם טיפה רחוקים אחד מהשני. מהתגובה שמעליי, נוצר רושם שרישיון a2 מוגבל ל-14.6 ק"מ ליום, a1 מוגבל ל-47.7 ק"מ ליום, וכשמוציאים a, אפשר לרכב כמה שרוצים. מה זה השטויות האלה? שרשור "מאילת עד גבול הצפון, על טייפון 50, בהרכבה" - זוכרים? איך סטרלוק עשה 50 אלף בשנה על cbr250 - זוכרים?
למען הסר ספק, ולטובת פות"ש היקר:
אני בשום פנים ואופן לא ממליץ לעשות את הנסיעה הזאת על בסיס יומי. זה לא כלכלי, זה זמן מבוזבז, זה מעייף, זה מעיק, וזה מוציא תוך זמן קצר את כל הכיף מהרכיבה, וחבל. רכבת היא פתרון טוב יותר, דירה במרכז היא רעיון טוב יותר, ועבודה בצפון היא רעיון טוב יותר. אבל כל זה לא ענייני, נשאלתי בנוגע לאופנוע, ובנושא הזה, התשובה היא שזה אפשרי, ועל אופנוע 500 ומעלה עם נטיית טורינג זה אפילו יכול להיות נסבל לכמה חודשים עד חצי שנה. אחרי זה, זה יימעס ואתה תעשה שינוי תוכנית לאחת מהאופציות שרשמתי למעלה.