משפחת ה-500 של הונדה נמכרת במספרים גדולים יחסית. זה שלשימוש שלך הם פחות מתאימים לא אומר שלאחרים הם לא מתאימים.
רוב האנשים רוכבים *הרבה* פחות קילומטרים למקום העבודה כל יום. האופנועים סה"כ מציעים את ההספק המותר המקסימלי לבעלי הרשיון המוגבל במחיר *יחסית* נמוך בהשוואה למתחרים בשוק- כלי ביניים מוגבלים, או מעט יותר גבוה מאופנועי 300 מולם יש להם יתרון הספק מסוים. בנוסף לכך מרווחי הטיפולים שלהם יחסית גדולים וצריכת הדלק נמוכה יחסית, וחוץ מעניין שתיית השמן שעלה כאן בפורום נחשבים לדי אמינים עד עכשיו. בקיצור- אופנוע תקציב שמנסה לתת כמה שיותר תמורה למחיר, ולכן רוכבים רבים יחסית בוחרים לרכוש כזה. בנוסף, מדובר בשלושה כלים בסגנון שונה (R,F,X) שמתאימים לרוכבים שונים שכל אחד מחפש משהו אחר שמתאים לו.
אז זה אולי המשפט היחיד של הסוכן שאולי אתה כן יכול להאמין לו (למרות שנראה לי שהCBR500R נפוץ יותר, אבל זו רק תחושה).
ד"א לא רוכב הונדה ולא קשור בכלל לחברה, סתם רציתי להגיב ויצאה לי חפירה
הכי חשוב שבדקת וראית שהוא לא מתאים לך, חסך לך את ההתלבטות.