ציטוט נכתב במקור על ידי kkatkov צפיה בהודעה
אלא אם אתם מקושריםפ למחלקת רכב במשטרה - אתם לא "בוחנים" אופציה, אלא "מפנטזים" על אופציה. אני מפסיק לזהות קשר כלשהו בין השרשור הזה למציאות.
אולי תבדקו עוד כמה אופציות? למשל הונדה אינובה 125 (תסע 70-80, וזה ייצא יותר זול מכרטיס לרכבת), ימאהה fjr 1300 חדש (שיהיה לך מהר ונוח. המעביד משלם), ולקינוח, איזה yz250 (כדי לחסוך את הפקקים, ולהגיע לעבודה דרך השטח). באותו נשימה, אפשר לנסות לעשות ייבוא אישי לאופנוע טורבו-דיזל. בעצם, לאור שאר הרעיונות - זה לא כזה הזוי.הינה, קח, תחשוב:
http://www.motorcyclistonline.com/eva-track-t-800cdi
:d:d צחקתי כמו דביל איזה אליפות של פוסט.

ציטוט נכתב במקור על ידי nadavh55 צפיה בהודעה
להגיד לכם את האמת גם לי נשבר קצת מכל הסיפור. בשעה טובה בעיקרון החישוב של המעביד הוא איזה כלי אפשר לקנות במחיר נמוך נגיד 40000 כי שאני יסיים איתו אז רק אולי..אולי בטריידראיןיקחו אותו. כלי ב-40000 שישרוד שנתיים של 200 קילומטר ביום כפול 220 ימי עבודה בשנה? יעני כלי חדש בן שנתיים עם 88,000 קילומטר או משומש עם הכמות הזאת בנוסף למה שכבר יש לו? טריידאין ידרוש ממך תשלום על פינוי הגרוטאה. המעביד שלך יודע מה העלויות החודשיות בקילומטראז' כזה? האמת הייתי מפנה אותך למבחנים ישנים עם טבלאות טיפולים ולשרשורים על עלויות החזקת אופנוע, אבל וואללה האתר הישן מת.
אבל לדעתי ותקנו אותי אם אני טועה, במקרה הזה עדיף כלי חדש כמו הונדה או סוזוקי שנותנים שנתיים אחריות ללא הגבלת ק"מ, אידאלי לסיטואציה שלי. 2 האופציות שאני מצאתי בתקציב סביר זה ה nc וה dl 650 vstorm. שבין השניים לדעתי הויסטורם הוא העדיף. אם בעלויות לא עליך אז הויצטום עדיף לדעתי הלא מלומדת ולא מנוסה.
מה אתם חושבים? וזה בתכלס השאלה האחרונה כי נשבע שכבר לי נמאס, אני פשוט הולך להציב עובדה חזהו.
סע בהצלחה.
רק אם יש לך טיפת כבוד לזמן שהשקיעו בך פה, אחרי שיהיה אופנוע תבוא לתת דיווח ע"ב שבועי/חודשי איך מתקדם, שנדע לאכול את הכובע
אם תשרוד (איתו).