עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 29

אשכול: אופנוע ראשון לנסיעות בין עירוניות ? (דרגת רישיון a1)

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    91

    אופנוע ראשון לנסיעות בין עירוניות ? (דרגת רישיון a1)

    שלום לכולם,
    אני מעוניין באופנוע ראשון לנסיעות של כפעמיים בשבוע מקריית גת לת"א לצורך לימודים.
    אני כרגע לומד רכיבה ומוציא רישיון a1.
    אני בן 27 וכבר עברתי את שלב הפוזות והשטויות בחיים, אבל כן חשוב לי לא להירדם ברכיבה.
    יצא לי לרכב על קטנועים ואופנועים קטנים.ואני מוצא את הקטנועים משעממים.
    ובגלל זה אני פוסל על הסף קטנוע (למרות הנוחות בעיר וכו'..)
    התקציב הוא גג 15 אלף זוזים לא כולל ביטוח ומיגון וכו'..
    נטו לאופנוע. אני יודע שהתקציב לא גדול אבל יש מציאות מדי פעם.
    מבחינת מראה אני יותר אוהב לאופנועי כביש/ספורט עם פיירינג.
    אבל בגלל התקציב הנמוך מוכן להתפשר עם נייקד או דו"ש.
    ההתלבטות שלי היא אם לקנות אופנוע קטן (250 סמ"ק),
    או אולי כבר ישר להתחיל עם 500 סמ"ק שנכנס לקטגוריית a1 כמו gs500?
    יש המלצות?
    עוד משהו, אני רואה ביד 2 מודעות של gpz ו er5/6 ואחרים -שהמוכרים רושמים שדרגת הרשיון שלהם היא a1.
    מבדיקה במפרט בגוגל אני רואה שיש להם טיפה מעל 47 כ"ס. מה ההיגיון? הם באמת בדרגת רישוי a1, או שהמוכרים מטעים?

  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163
    התקציב די נמוך אבל אפשר להסתדר איתו. אני קניתי מיגון ב-2000 שקל וזה כלל קסדה,מעיל רב-עונתי, כפפות נגד גשם, נעליים ומגני ברכיים.
    מבחינת אופנוע יהיה טיפה בעייתי אבל אם תגדיל בכמה אלפיות ותחפש טוב. יש לך דילים vjf250 שהוא אופנוע עם פיירינג ולא רע בכלל, תוכל למצוא גם CBR250r אם תחפש, או קוואסאקי נינג'ה (שמבחינת גודל קטן מהשניים). ניייקדים יש לך סאן-יאנג וולף, בייק דיי שנוי במחלוקת, ויוסאנג קומט.
    יש לך גם כמה קרוזרים דוגמאת הדייסטאר של דיאלים והאקווילה של יוסאנג.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    לגבי הדייסטאר אם אני זוכר נכון לא ראיתי מחירים נמוכים מ18-19 אלף שקל ביד שתיים, כלומר אם תרצה זה התקציב, אני מניח ששאר האופנועים הם באותו איזור.
    הוולף לפי מה ששמעתי הוא לא משהו בכלל, ולגבי הקומט יש פה בחור שמחפש כבר חודש ולא מוצא.
    מעבר לזה, אופנוע 250 משתעממים דיי מהר, מה שאמרת שאתה לא רוצה.
    לגבי הדרגות רישוי, היה שינוי ככה שכלים ישנים לא בהכרח יתאימו לדרגת רישיון שלך.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    91
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    לגבי הדרגות רישוי, היה שינוי ככה שכלים ישנים לא בהכרח יתאימו לדרגת רישיון שלך.
    איזה שינוי? אפשר להרחיב על זה טיפה?

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    "בינואר 2007 עבר רישיון הנהיגה הישראלי שינוי ודרגות הרישוי הותאמו לדרגות הרישוי הנהוגות באיחוד האירופאי (אם כי עדיין קיימים הבדלים מסוימים במדינות האיחוד):

    דרגה a2 - רישיון לרכב דו גלגלי בנפח מנוע עד 125 סמ"ק והספק מנוע עד 14.9‏‏[1] כ"ס (11 קילוואט). (בעבר היה עד 50 סמ"ק)
    דרגה a1 - רישיון לרכב דו גלגלי בהספק מנוע עד 47.46 כ"ס (35 קילוואט) או עד 400 סמ"ק, לאופנועים בהם לא מצוין הספק המנוע. (בעבר היה עד 500 סמ"ק - בעלי רישיון זה הוגבלו ל-54.4 כ"ס במקום 33.9 כ"ס, לאחר כניסת החוק לתוקף). " (מקור ויקיפדיה).
    זה אומר שחלק מהכלים הם A1 ישנים,שלא מתאים לדרגת הרישיון שלך, בהנחה שהכלים שראית לא עוברים 47.46 כ"ס.
    נערך לאחרונה על ידי matanbar26; 13-12-2015 בשעה 17:19.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    91
    רגע משהו פה לא ברור לי.
    לפי האתר של משרד הרישוי ואני מצטט:
    "דרגה a1
    סוג רישיון: אופנוע עד 47.46 כוחות סוס (35 קילוואט)"
    אין איזכור לנפח מנוע. רק כ"ס.
    מאיפה הבאת את הנתונים שרשמת?

    מישהו יכול להגיד לי בוודאות אם אופנועים כמו kle500 gpz500 gs500 הם בדרגת רישוי a1?

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    בעבר כלים a1 היו עד 500 סמ"ק, היום הם עד 47.46 כ"ס.
    זה אומר שיכול להיות שוני בין כלים לפני 2007 ואחרי 2007.
    אבל בוא נחכה למומחה יותר ממני בעניין, לא רוצה סתם להטעות אותך.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    http://wheelz.co.il/forums/showthrea...נוע-ישן-(2004)
    תראה, דיון דומה, תסתכל בתגובה השנייה או השלישית לגבי הדרגות רישיון.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    143
    אני סלב

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    מצחיק לא שמתי לב שאתה זה שפתחת את הדיון הקודם, אז תראה מה ענו לך שם, זאת הייתה הכוונה שלי.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    111
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    לגבי הדייסטאר אם אני זוכר נכון לא ראיתי מחירים נמוכים מ18-19 אלף שקל ביד שתיים, כלומר אם תרצה זה התקציב, אני מניח ששאר האופנועים הם באותו איזור.
    הוולף לפי מה ששמעתי הוא לא משהו בכלל, ולגבי הקומט יש פה בחור שמחפש כבר חודש ולא מוצא.
    מעבר לזה, אופנוע 250 משתעממים דיי מהר, מה שאמרת שאתה לא רוצה.
    לגבי הדרגות רישוי, היה שינוי ככה שכלים ישנים לא בהכרח יתאימו לדרגת רישיון שלך.
    דייסטאר במצב טוב ב18-19 זאת אחלה עסקה, זה אופנוע מצוין וגם יכול להתאים לרוכבים חדשים יחסית. באופן כללי יהיה לך די מאתגר למצוא אופנועים יותר כבדים מ-250 בתקציב שלך, זאת אומרת.. כל עוד אתה לא מתפשר ולוקח אופנוע שסחטו ממנו כל טיפה של חיוניות.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    143
    חחח אני לא פתחתי את הדיון הזה. רק את זה שנתת לו קישור אליו

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    91
    תודה למגיבים, קראתי הכל
    שאלה נוספת:
    אחת ההמלצות כאן הייתה vjf250 של דיאלים.
    אחרי שיטוט נרחב באתרי מכירה שמתי לב למגמה שבה האופנוע הנ"ל נמכר משמעותית זול יותר מהמתחרים.
    עד כמה זול?ניתן למצוא VJF שנת 2014 בכ1600 ש"ח, לעומת זאת המתחרים הישירים שלו CBR250 ו Z250
    "מבוגרים" יותר משמעותית (שנתונים 2010-2011) נמכרים במחיר גבוהה יותר של כ 19000 ש"ח.
    מה הסיבה למחיר הנמוך כ"כ (יחסית) של הVJF? האם זאת בעיית אמינות?

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי AlphaDog צפיה בהודעה
    תודה למגיבים, קראתי הכל
    שאלה נוספת:
    אחת ההמלצות כאן הייתה vjf250 של דיאלים.
    אחרי שיטוט נרחב באתרי מכירה שמתי לב למגמה שבה האופנוע הנ"ל נמכר משמעותית זול יותר מהמתחרים.
    עד כמה זול?ניתן למצוא VJF שנת 2014 בכ1600 ש"ח, לעומת זאת המתחרים הישירים שלו CBR250 ו Z250
    "מבוגרים" יותר משמעותית (שנתונים 2010-2011) נמכרים במחיר גבוהה יותר של כ 19000 ש"ח.
    מה הסיבה למחיר הנמוך כ"כ (יחסית) של הVJF? האם זאת בעיית אמינות?
    זה כלי קוריאני, הם יחסית חדשים בארץ, אם אני לא טועה אלבר חזרו לייבא אותם ב2013.
    מעבר לזה, לשוק יד שתיים של כול דיאלים בכלל יש בעיה כי בדר"כ אלבר נותנת מבצעים והנחות ואז פחות משתלם לקנות כלי משומש.
    לדוגמה: שאני מכרתי את הs3 שלי המחירון היה 13 אלף, חדש עולה 18 אלף ובדרכ בחדש תקבל מבצעים/הנחות או מתנה מסוימת.
    זה נכון לגבי כול הדיאלים לכם השוק יד שנייה שלו נמוך מאוד מבחינת מחירים.
    מעבר לכך-אתה שומע הונדה או קאווסאקי והמחיר קופץ בהתאם.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    91
    אז לפי מה שאני מבין, אין להם איזושהי בעיית אמינות. והמחיר כזה רק בגלל המבצעים של הכלים החדשים?
    יש פה מישהו שרוכב על האופנוע הנ"ל ויכול לתת חוות דעת?
    תחזוקה, נוחיות, פאן וכו'...

אשכולות דומים

  1. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-06-2017, 14:40
  2. המלצה לקטנוע אופנוע עד 12K (רישיון A1)
    על ידי ori_fadida בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 11-05-2016, 15:15
  3. תגובות: 37
    הודעה אחרונה: 10-02-2016, 09:47
  4. אופנוע/ קטנוע לנסיעות בין עירוניות :)
    על ידי דינה בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 28-10-2015, 03:47
  5. תגובות: 46
    הודעה אחרונה: 28-07-2015, 19:19

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO