בבקשה: http://www.doogri.co.il/MainSite/Con...ContentID=3377
מאמר בנושא שכתבתי בדו"גרי לפני כשנה.
היי חברים.
ביום ראשון נוסע להעביר בעלות ל-GS500E שראיתי ובדקתי היום. האופנוע רשום כ-L3 משמע אצטרך לעדכן את הרשיון ל-47 כ"ס שירשם כ-L2 ויתאים לרשיון שלי. זהו לא אופנוע ראשון שלי אך לראשונה אני מבצע תהליך כזה לכן רוצה לברר.
שמעתי כי עופר אבניר מאוד ידידותיים עם התהליך. איך בדיוק התהליך עובד? פשוט לקפוץ לאחד מסניפיהם ולקחת אישור כ"ס, ומשם לאן? משרד הרישוי להוצאת מסמכים חדשים? אשמח לקצת עזרה.
בבקשה: http://www.doogri.co.il/MainSite/Con...ContentID=3377
מאמר בנושא שכתבתי בדו"גרי לפני כשנה.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
איזה ראית אגב? כי אני גם מחפש שאני ידע מי מהם נמכר
אין כבר את המודעה באינטרנט, המוכר הסיר אותה אחרי שלחצנו ידיים וסיכמנו על הכל.
ולגבי המודעות באינטרנט - הזה בפשפשוק שנמכר מסוף אפריל הוא חלודה על 2 גלגלים. ביד 2 - הכחול עם הפנס החלופי יושב כבר הרבה זמן, לא דיברתי איתו אבל עם פחות מ-40 אלף ק"מ ויד 8 זה נראה חשוד מאוד. ההוא ב-8 אלף והמדבקות דיברתי עם המוכר ונשמע שהוא לא עד הסוף מבין בכלי שלו (שנה אצלו בלי כיוון שסתומים אפילו, אומר "לא יודע" הרבה). הזה ב-9 לא עונה ולא מחזיר הודעות וב-12 אלף בלי מראות ומאותתים והטסט נגמר ב-24 לחודש. עם השאר לא דיברתי. מצב השוק דיי עגום, ואישית הייתי מחכה לכלים נורמליים שמידי פעם מופיעים ונחטפים מהר (לדוגמא אחד בשבוע שעבר מפתח תקווה שהיה יד שנייה עם כ-78 על השעון שפספסתי בשעות בודדות). צריך לצוד אותם.
וג'יימס - תודה על המידע! נשמע מאוד פשוט. האם צריך להגיע ישירות לעופר אבניר? (הם בת"א ואני מאשדוד, לנסוע בשביל פיסת נייר?) או שאפשר להסתדר גם בצורה אחרת?
צריך חתימה מקורית לא תצלום, קפוץ אליהם זה לוקח דקה בלי תור, ואחרי זה עמדה מספר אחד במשרד רישוי, וודא שהכל תקין לפני שאתה הולך לי אמרו להחליף לוחית רישוי וזהו.
נהריה עומד כבר חודש וחצי, רצה עליו בהתחלה מחיר "סופי" של קרוב ל-16 אלף. הוא מקפיץ את המודעה כל יום (שמנסיון שלי לפחות אומר שהוא רוצ להיפטר ממנו).
וההוא מעדנים לא עונה. לגבי תרשיחא לא דיברתי איתו כי למרות שאני אוהב מה שהוא עשה לאופנוע (ואני מתכנן משהו דומה) הוא קיצץ את הזנב למושב יחיד ואני צריך מושב למורכבת.
חסכת לעצמך זו גרוטאה.
אהלן וסהלן
בסוף המאמר כתבתי :" *תמונות האופנועים והקטנועים מקורם בויקיפדיה ובאתר www.motorcyclespecs.co.za כך גם נתוני ההספק השונים.
במציאות, כמובן הנתונים יכולים להשתנות ( כך למשל ישנם GS500 שכן משתייכים לקטגוריה והבנדיט 400 שנכנס לקטגוריה ולא יצא ממנה באופן גורף).
בכל מקרה התשובה, כפי שרשום בפתיח, נמצאת במסמכי הייבוא של האופנוע/קטנוע הספציפי שלכם.
ט.ל.ח."
שמח לשמוע שגם הקווא' שלך נכנס לרשימה, זה מגדיל לך את קהל הרוכשים הפוטנציאלים ליום שתחליט למכור...
רכיבות טובות.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
הוא לא חורג בחצי כ"ס?
התחדשתי! נראת ומרגישה מדהים, מאדם מבוגר, ספר רכב מאז שיצאה מהסוכנות....וייקרא שמה בישראל "סקארלט"
תתחדש, תחנה מס 1 בחולון מכירים את התהליך מצויין, הגעתי אם טופס מצולם מעופר אבניר, הם היו מאוד סבלניים עופר אבניר.
בחיפה הבוחן לא היה מוכן להסתכל עלי, צעק כל מיני דברים לא קשורים.