לעבור מספורט לנייקד פשוט לדעתי זה ישבור אותך, אתה נשאר "בכביש" רק יורד באיכות המכלולים.
לדעתי סופרמוטו יפתח בפנייך עולם חדש לגמרי ועניין הכוח לא רק שיהיה זניח, אלא הוא אפילו יכול להפתיע אותך מחדש.
לעבור מספורט לנייקד פשוט לדעתי זה ישבור אותך, אתה נשאר "בכביש" רק יורד באיכות המכלולים.
לדעתי סופרמוטו יפתח בפנייך עולם חדש לגמרי ועניין הכוח לא רק שיהיה זניח, אלא הוא אפילו יכול להפתיע אותך מחדש.
ישבור אותי? אני חושב שהגזמת, אנחנו חושבים שאנחנו מנצלים 100% מהאופנוע וזה פשוט לא נכון, אני יודע בוודאות גם עם כמה רחוק שהלכתי עם הסופר ספורט שלי הגעתי אולי למיצוי של 70% מהיכולות שלו וגם זה בספק. לכן גם אם יורדים בכוחות סוס ונשארים "בכביש" אז זה אומר שאני אוכל לנצל את האופנוע היותר "חלש" ברמה יותר גבוהה לפחות מבחינתי.
סופרמוטו מעניין אותי מאוד, זה שיקול שאני עדין לוקח בחשבון ואל לך לשכוח, להחליף אופנוע בימינו זה עניין של למכור ולעבור הלאה, זה לא שאני משתעבד לאופנוע אחד לכל החיים.
אני דווקא בדעה אחרת, אני חושב שברגע שתגיע למיצוי מהר, אתה תשתעמם, ומשם הדרך להחליף עוד כלי ועוד כלי עד ששוב תרגיש את אותה תחושה כיפית ולא משעממת תהיה יקרה ומיותרת.
לעבור סגנון זה הפיתרון האולטימטיבי בשבילך.
אל תשכח, מנוע סינגל יותר זול לתחזוקה, ואם התגרזנת ונפל? מרימים וממשיכים הלאה, לעומת בכביש שאתה עכשיו בנזק של אלפי שקלים, ולהגיע לעשרות אלפי שקלים או טוטאלוס בהחלקה טיפשית זה לא קשה.
עצם החוליגניות בסופרמוטו יקל על המעבר שלך ויעשה לך רק טוב
 
			
			Smc690 וכל מילה מיותרת. כמה שאתה חושב שתצליח למצות אותו.. אתה טועה.
אגיד לך ככה.. הוא בין הבודדים שרוכבים נוסעים עליו סתם.. (סתם ב1 בלילה 200 מטר למכולת ואז עוד סיבוב בשכונה)..
למה? כי כל כך, אבל כל כך, כיף לנסוע על הדבר הזה.
עשיתי סיבוב קטנצ'יק על 796. מה אגיד... הוא יפהייפה. באמת. אבל מבחינת תחושת גודל, כוח, ובכלל - הוא הרגיש הרבה פחות "אופנוע" מה vfr קשישא שלי. רכבת עליו?
"The thing I like about bikes is that only people who like bikes are on them... Cars are full of people who don't care." - James May
אני סטודנט למשפטים שנה ב׳ התייעצתי עם המרצה שלי על כך באחד משיעורי דיני הביטוח והתשובה לא מעודדת,במקרה של תאונה עם נפגעים שמגיע בוחן משטרה והאופנוע נגרר למגרש המשטרתי והפרוצדורה תגרום לכך שהבוחן של חברת הביטוח יגיע והוא אכן יבחין שההגבלה הוסרה לא כחוק,הכיסוי הביטוחי יתבטל,מדובר פה בהונאת ביטוח בנוסף עקב כך שאתה משלם על ביטוח a1 ולא a. במקרה כזה אם מדובר בתאונה עם נפגעים,ועקב כך שאין לך כיסוי ביטוחי שתפס אתה יכול לשלם מאות אלפי שקלים על הנזק וזה בלי נשכח שלא יהיה לך הגנה ביטוחית במקרה של תביעה כנגדך מהצד הנפגע.
עם דברים כאלה לא מתעסק,לא שווה את זה.
הvfr אופנוע מדהים בעיני אבל לא מעוניין באופנוע פול פיירנג.
ההגבלה בsmc היא במחשב רכב, בוחן לא יכול לבדוק את זה פיזית, הוא חייב לקחת את זה למוסך מורשה שיש לו מחשב רכב ועד שיהיה צו ועד שפה ושם, נו הבנת תחום אפור. במיוחד אם אתה לא היד הראשונה, אז בכלל אתה מסיר מעצמך אחריות שככה רכשת את הכלי ואין לך בעצמך דרך לדעת. (אם בכלל יגיעו אי פעם לנקודה הזו)
לעומת כלים בהם ההגבלה היא מכנאית ואפשר לזהות זאת בעין וגם שם אין תקדים.
אתה חושב שאתה תהיה הראשון עם אופנוע "מוגבל" שפגע במישהו? איך עדיין לא היה תקדים כזה? זה תחום אפור.
לא בא לשכנע אותך לעבור על החוק או משהו כזה חס וחלילה, אבל יותר בקטע של "שתחרר אח שלו, אל תהיה כבד"
בכל אופן, כל חברה שמוציאה כלי מוגבל, נותנת ללקוח את הכלי מוגבל, הוא חותם על קבלת כלי מוגבל, ומה שנעשה מרגע החתימה, באחריות בעל הכלי בלבד. כסת"ח מושלם.
 
			
			 
			
			אתה לא משלם ביטוח על a1 אלא על a.
כל כךי מעל 250 סמק משלם ביטוח a ואז כוח סוס לא משנה לכאן או לכאן.
מה גם שנם יצטרכו להוכיח שאתה הסרת את ההגבלה.
אברי אני כמעט בטוח ב99% שאתה טועה, מדובר באופנוע מוגבל, כלומר רשום ברישיון הרכב את מספר כוחות הסוס שהוא מפיק ועצם זה, שאת הביטוח אתה לא משלם לפי מספר הסמ"ק שיש לך אלא לפי כוחות הסוס, לכן שאם יש לך 47 כוחות סוס לצורך העניין הוא מוגדר לפי הרישיון והביטוח a1 שישנו מחיר יותר נמוך מאשר לרישיון a ו48 כוחות סוס לצורך העניין.
דניאל, צר לי להגיד לך שעל הצעות כמו שלך שאנשים מיישמים, לעורכי דין תמיד יהיו עבודה ורווח נאה. "התחום האפור" שאותו אתה מציע בעיני הוא חמור מאוד, נגיד שרכשתי כלי מוגבל ברישיון שההסרה הוגבלה ממנו וגרמתי למוות או פציעה חמורה או לנזק חמור ברכוש, חברת הביטוח שלי בודקת את דרגת הרישוי שלי שיש לי ואת מספר האופנועים שביטחתי אותה ועושה את ה1 ועוד 1 המאוד קל לכל חוקר ביטוח מתחיל, השיתכן שירדתי לכלי A1 אחרי שנים ארוכות עם כלים בלתי מוגבלים, ההוצאות שיהיו להם על הוכחת כך שהייתי על אופנוע בלתי מוגבל, הם מינוריות מאוד לעומת התשלום שהם יצטרכו לשלם לצד ג' ואם אתה חושב שהם לא יעשו זאת אתה טועה.
וצר לי לאכזבך, לפי החוק אי הידיעה אינה פותרת מעונש ואף שאם לא ידעתי במקרה כזה היה עלי לדעת ואת זה גם יצליחו להוכיח בבימה"ש.
לכן את "התחום האפור" אני אשאיר לאלה שמוכנים לקחת סיכון במקרה כזה ולמשכן את הבית שלהם או של ההורים שלהם במקרה הגרוע.
בכל מקרה, ביום שלישי יש לי נסיעת מבחן על הMT.
נערך לאחרונה על ידי Biker boyz; 20-12-2015 בשעה 17:54.
 
			
			ה z800 לא אופציה ?
 
			
			
אז למה הפול מחייב על פי סמ"ק?
http://www.pool-act.org.il/_Uploads/...hrif_02.16.pdf
דרך אגב , אם אי אפשר להוכיח שהסיבה לתאונה היא הורדת ההגבלה אז הביטוח תקף. כמו שנסיעה על רכב \ אופנוע ללא טסט לא מבטל את הביטוח אלא אם הסיבה לכך שאין לו טסט היא הגורם לתאונה.
אני לא בעד הרעיון של הסרת ההגבלה אבל להיות בפחד היסטרי לא עוזר לעשות החלטות נבונות.
 
			
			יש מצב שהיבואנים של הכלים משלמים פחות מיסים למדינה כשהכלי בא עם פחות סוסים, אין לי מושג לגבי איך זה עובד.
אבל אחי, אתה בעצמך שילמת ביטוח על סיבי 600, באמת שילמת פחות ממישהו עם מנוע 1000-1200-1600? נה, מ251 סמ"ק וצפונה המחיר הוא אחיד בחובה.
הונאת ביטוח? לא באופן מוחלט, אתה רוכב על רכב שעבר אמנם שינוי, אבל השינוי הוא בעצם העברת הכלי לאיך שהוא באמת יצא מהמפעל ובפועל אתה משלם את אותו הביטוח.
אישית? אם אתה לא ילד מפגר שקנה ג'יקסר מוגבל ופתח את ההגבלה, כי אז אין לך בעצם רישיון לרכב על כזה כלי, אז זה אמנם אפור - ויש מצב שבמקרה קיצוני זה הולך לעשות לך קצת כאב ראש כי אתה תצטרך לשפוך אור על הסוגייה במידה ותעלה, אבל לא נראה לי שאתה תצא אשם אם תרכב על כלי במצב הרגיל שלו כשיש לך רשיון תואם ביד ואותו סכום של כסף עבר לחברת הביטוח.
מה כן, ה-mt לפי מה ששמעתי מחברים הוא כלי פנטסטי, אבל אם אתה עובר מסיבי שבא במקור עם מכלולים בסט, תקח את הרכיבה בקטע של ארגונומיקה - איך הכלי מרגיש לך מבחינת מימדים ונוחות, איך המנוע מרגיש לך מבחינת אופי וכוח, ואת כל עניין ההתנהגות שים בסימן שאלה כי יש שוק די רחב לכלי הזה מבחינת בולמים\בלמים וכו', נכון שזה טיפהל'ה יקר עד מאוד מאוד יקר, תלוי בכמה תשתגע, אבל ימאהה חסכו בקטע מפחיד על כל מה שמסביב למנוע. לא סתם הוא עולה באיזור ה-60 אש"ח.