עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 52

אשכול: התלבטות האופנוע הבא-נייקד או סופרמוטו?

  1. #1

    התלבטות האופנוע הבא-נייקד או סופרמוטו?

    הcbr600 שלי עומד למכירה וכבר מחפש את הכלה הבאה,אני בדילמה מאוד גדולה כבר שבוע ולא בטוח לאיזה כיון אני הולך, אני יודע שאני משנה סגנון ולא קונה סופר ספורט. בשל רצון לרדת טיפה בכוחות סוס,לשנות סגנון, אופנוע טיפה יותר חסכוני שלא יכאב לי על 150 קילומטר הקבועים בדרך ללימודים וחזרה במהלך השבוע. כרגע יש שתי מתמודדים מאוד גדולים שהם מעין הגשמת חלום ילדות שאלה הדוקאטי 696 או 796 עם דגש על דגם הabs.
    עשיתי את כל הבירורים, קראתי מבחני דרכים, דיברתי עם המוסכניק הראשי במוסך של ניסים שיושב בהר ציון ושמעתי רשמים על התנהגות המנוע, טיפולים. העניין כמובן בין שתיהן הוא התקציב שלא גבוהה במיוחד עקב אילוצי לימודים.
    לעומת זאת עולה לי בראש גם עוד שתי מתמודדים, אחד מהם זה הktm 690smc או ktm690 דיוק, שבעניינם למרות כל מבחני הדרכים שקראתי, אני הבחנתי בהרבה תגובות על בעיית אמינות עם החברה וליקוים שמתגלים בהמשך.
    המועמד האחרון הוא הmt07 שהוא יותר עולה לי בראש בתור אופנוע תקציב למשך השנה-שנתיים קרובות.
    נסיעות 200 קילומטר בשבוע, תקציב עם מתיחה עד הסוף למרות שלא רוצה למתוח 50 אלף.
    רשמים על האופנועים, עצות, רשמים כמה שיותר תודה רבה.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של TheDevilInside
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    506
    אם רוב הנסיעות שלך בכביש מהיר, הייתי מוותר על הsmc. לא כל כך נוח בשיוט לצערי. אבל אם באטרף חשקה נפשך, בכל קילומטר של רכיבה, ווילי וסטופי מדברים אליך, הוא יכול להיות האופנוע הכי כיפי שהיה ויהיה לך. רוצה לשנות סגנון? לך על סופרמוטו\היפרמוטו!
    הדיוק הוא לא בדיוק סופרמוטו, סוג של משהו באמצע בינו לבין אופנוע כביש.
    דוקטי לדעתי יהיה לך חלש ומשעמם, אופנוע כביש עם פוזה של מליון דולר, אבל יש לך כביש, למה לרדת בכח?
    Mt07 אופציה נחמדה, אבל זה אופנוע תקציב בתכלס, ופרווה מדי לאופנוע לא ראשון\שני. אז אם שיקולי כסף ושימושיות משחקים עניין, כדאי לשקול. לmt09 התקציב לא יימתח?

    2 הסנט שלי בעניין)

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    ציטוט נכתב במקור על ידי TheDevilInside צפיה בהודעה
    Mt07 אופציה נחמדה, אבל זה אופנוע תקציב בתכלס, ופרווה מדי לאופנוע לא ראשון\שני. אז אם שיקולי כסף ושימושיות משחקים עניין, כדאי לשקול. לmt09 התקציב לא יימתח?

    2 הסנט שלי בעניין)
    לגביי ה"פרווה". לא מסכים איתך, הוא קצת אנדרפאואר מחוץ לעיר ובטורים הגבוהים. אבל גם ככה הוא נייקד- 200 קמ"ש לאורך זמן זה לא בדיוק אזור הנוחות
    שלו בשום צורה. מה שכן בתוך העיר, בכבישים מפותלים ובכל מקום שלא דורש נסיעה במהירות גבוהה כשיוט הוא כלי מעולה- ולמרות שהוא לא ניחן בכל מיני
    רכיבים מתקדמים ומפוארים הוא עושה את העבודה ומשאיר לך חיוך בקסדה.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של TheDevilInside
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    506
    בפרווה התכוונתי שהוא לא מצטיין בשום דבר.. מנוע לא חזק, מכלולים זולים יחסית. בתור אופנוע ראשון יהיה מצויין, אבל במעבר מcbr זה יהיה שנמוך.

  5. #5
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    מה עם האפריליה שיבר?

  6. #6
    Member הסמל האישי של shay-p
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    דרום
    הודעות
    141
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    מה עם האפריליה שיבר?
    התקציב שלו...

    תן לי להמליץ לך על כלי שאני אישית ממש נהניתי ממנו, נכנס לך בתקציב, ויענה לך על כל הרצונות-
    פייזר 800.
    ומי שמכיר אותי יודע שאני לא מתחבר למשפחת הפייזרים...אבל אחת הרכיבות היותר מהנות שהיו לי הייתה עם הכלי הזה שלקחתי לסיבוב(ים) בסדום פעם אחת.
    אחלה מנוע, נוח מאוד, מתלים מצוינים, נכנס לתקציב.
    הוא אומנם לא חוליגן, אבל אופציה מצוינת. לגבי הדיוק 690 פחות ממליץ, הוא ירגיש לך חלש מאוד, הילוכים שנגמרים מהר...\
    חוץ ממנו אם נכנס לך בתקציב ה-mt07 תשקול אותו. כלי מעניין מאוד עם התנהגות כייפית ביותר. 200 ק"מ בשבוע זה לא נורא איתו...

    ועוד משהו- אתה הולך להנות מהמעבר הזה אין כמו כידון בין הידיים...(או תחת של קולומביאנית תלוי איך אתה מסתכל על זה)
    Aprilia Tuono APRC 2013

    APRILIA

  7. #7
    לגבי הורדת הכוח, זה משהו שאני עושה במודע ובכוונה, עקב סיבות אישיות וגם מתוך הבנה שבנסיעות שלי ביום יום אני לא נהנה, ולחכות לסופש בשביל לרכב על אופנוע שאני מוסיף לו קילמוטרים רבים במהלך השבוע, אני עדין לא במעמד הזה בשביל להעמיד בצד אופנוע לסופש רק.
    לגבי הפייזר 800 רכבתי עליו בעבר ולא התחברתי אליו כל כך ובעיני זה פחות ירידה ממה שחפצתי בה.
    רציתי לדעת יותר על הרשמים על הקטמ מבחינת בעיית אמינות וכדומה, לגבי הנוחות שמעתי רבות שהsmc הוא לא נוח לנסיעות ארוכות אבל הוא חוליגין לא קטן שגורם לי לעלות חיוך על הפנים שלי במחשבה במה שאני יכול לעשות איתו.
    תודה לכולם על התשובות עזרתם לי להסגר טיפה יותר.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    הktm מניסיון של 2 חברים.אחד שנת 11 והשני 12.
    מדובר באופנוע מהנה שהוא נוסע,אבל הווא יותר מתקלקל,המון בעיות,חשמל,נזילות, זה גם הסיבה שהם נמכרים כל כך נמוך מתחת למחירון.
    מה עם הורנט? Sv?

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    35
    גם אני התלבטתי אחרי אופנוע ספורט אם נייקד או smc. עשיתי הרבה רכיבות מבחן, כדאי לך גם.
    הלכתי בסוף על היפר 1100s
    הsmc הרגיש אחלה טרוריסט מגניב אבל רק בתוך העיר. ירדתי ממנו בגלל שאני לא גר בעיר וצריך גם מהירות והילוכים ארוכים וגם בגלל התחום האפור של פתיחת ההגבלה לa1 שלא אהבתי.
    בשנתונים האחרונים של הsmc, הדגם של ה r, הגיע לארץ רק בגרסאות מוגבלות לa1 ואצל כל מי שבדקתי מהמוכרים, ההגבלה הוסרה בצורה לא חוקית וליבואן היו תשובות מעורפלות בעניין הזה ולא אהבתי את הגישה.
    בעבר היה לי 696 ולפני הקניה בדקתי מולו גם את הדיוק 690 (שוב, סינגל ענק - רק לעיר) ובתקופה אחרת גם את הדיוק 990 ובאמת תמיד עלו בעיות אמינות מבעלים לשעבר, על חוסר ידע מצד מוסך היבואן וזמינות חלקים. זה היה לפני כמה שנים ואני לא יודע מה המצב שם עכשיו.

    לגבי ה696, הוא כלי מעולה לעיר ונותן גם יכולת ספורטיבית- נורא קל לזרוק אותו מצד לצד, וגם בינעירונית- הייתי רוכב איתו מהצפון למרכז פעם בכמה שבועות בכיף גדול. אבל בסופו של דבר, הוא די חלש ומהר מאוד היה חסר לי כוח ביציאה מפניות. בייחוד אם אתה מגיע מאופנוע חזק יותר וכבר יודע לרכוב. אם אתה מוריד את השאיפה הספורטיבית הוא יכול להתאים ויכול להיות ש796 עם התוספת כוח הקטנה או קיט טרמיניוני יכולים לעזור.

    200 ק"מ בשבוע זה המון ובמקומך הייתי מגדיר לעצמי כדרישות מרכזיות נוחות, אמינות ושמירה על ערך גם עם הרבה ק"מ.. וזאת משבצת שלא הדוקאטי ולא הק.ט.מ מצטיינים בה.

  10. #10
    זאת הבעייה העיקרית שלי כרגע, ברור לי שכל אופנוע שאני אקנה אם הוא יד 2 הק"מ שאני אעשה עליו בשנה ומדובר ב10-12 לפחות יאבד מערכו, לכן אני הולך על האופנוע עם הכי טיפה פחות ק"מ בהתאם לשנה שלו כדי שאני ארצה למכור אותו לא תהיה לי בעייה,למרות שדוקאטי בינוני תמיד קשה למכור עקב כך השווי שלו והתמורה שהוא נותן לעומת 600 ספורטיבי.
    ירדתי סופית מהקטמ אחרי החוות דעת, עכשיו הבחירה שלי היא בין הmt לדוקאטי 696/796 שיש כמה וכמה על הכוונת.
    אופנועי ביינים כמו הer6 שהיה לי בעבר נשקל שוב אבל נפסל עקב בעיית המנוע שיכולה לקרות, כנ"ל הורסיס שכן אני מחפש אופנוע במראה יותר ספורטיבי.
    הz למינהם נשקלו גם, אבל צריכת הדלק שלהם מוגזמת יותר מהcbr שלי ועקב רצון לחסוך טיפה אני אוותר עליו.

  11. #11
    Member הסמל האישי של shay-p
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    דרום
    הודעות
    141
    10-12 אלף ק"מ בשנה זה לא הרבה. זה אפילו פחות מהממוצע אם אני לא טועה.
    אבל תזכור- בלאי של מנוע סינגל/וי טווין יהיה עם בלאי גדול יותר וידרוש טיפול עקבי יותר.
    אז אם אני מבין נכון אתה מחפש כלי עד 50,000, עדיפות לאחד שהוא לא מרובע צילינדרים, קליל במשקל, צריכת דלק הגיונית וכוח.
    דעתי האישית - ה- mt07 פשוט תפור עלייך. מהנסיעת מבחן עליו ממש נהניתי
    Aprilia Tuono APRC 2013

    APRILIA

  12. #12
    שי, הגעתי לאותה מסקנה כמוך, יש לי עדין את השיקול של הרצון לקנות דוקאטי אולם יש חשש מסיום מעלות טיפולים/בלאי גבוהה וקושי מכירה בעתיד.
    אדבר עם מטרו ואתאם איתם נסיעת מבחן על הmt כדי באמת להיות החלטי לגמרי לגבי ההחלטה הסופית שלי, הmt נראה מעט קטן אבל זריז וקליל שיתן לי אפשרות לעשות איתו דברים יפים במגרש של העמותה ובטיולים בסופש, כמו כן יכולת השתחלות קלה בפקקים בעיר.

  13. #13
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    מה התוואי רכיבה ביומיומי? אם זה בשעות העומס, אך ורק סופרומוטו.
    מי ישמע cbr600 זה שיא הנוחות להתנהלות יומיומית.

    בתקציב שלך דיוק 690 נכנס במסגרת אחריות אפילו, שקט נפשי, ולא ברמה של ה07 עם המכלולים הזולים.
    דוקאטי וktm מציגים אותה רמת אמינות, תפסול את שניהם אם אתה מחפש "סובארו".
    ה07 מאכזב מאוד, עזוב את הכוח שאליו אתה רוצה לעבור, אני מדבר על המכלולים מסביב, שיא הפשטות, אין חינם במטרו, ועצם העובדה שמטרו היבואן ואתה כפוף אליהם בטיפולים, אני אקח דוקאטי וktm כל יום!

  14. #14
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    מה התוואי רכיבה ביומיומי? אם זה בשעות העומס, אך ורק סופרומוטו.
    מי ישמע cbr600 זה שיא הנוחות להתנהלות יומיומית.

    בתקציב שלך דיוק 690 נכנס במסגרת אחריות אפילו, שקט נפשי, ולא ברמה של ה07 עם המכלולים הזולים.
    דוקאטי וktm מציגים אותה רמת אמינות, תפסול את שניהם אם אתה מחפש "סובארו".
    ה07 מאכזב מאוד, עזוב את הכוח שאליו אתה רוצה לעבור, אני מדבר על המכלולים מסביב, שיא הפשטות, אין חינם במטרו, ועצם העובדה שמטרו היבואן ואתה כפוף אליהם בטיפולים, אני אקח דוקאטי וktm כל יום!
    תוואי הרכיבה הוא בשעות הבוקר העמוסות שההתנהלות היא על השוליים בעיקר וכביש מהיר כמה קילמוטרים. העבודה נמצאת קילמוטר מהבית ושאר הזמן נסיעות מנהלתיות או טיולים בסופש של התגרזנות.
    לשנייה לא אמרתי שהיה לי קל להתנהל עם הcbr ביום יום במשך השנה וחצי האחרונות. אבל נהנתי מכל רגע, ועדין יש לי ספקות לגבי המכירה שלו. אם לא השיקולים שפירטתי בתחילת הפוסט הייתי משאיר אותו לכל החיים מבחינתי. האופנוע מושקע באלפי שקלים ע"י, הבאתי אותו למצב מושלם ורמת הרכיבה שלי איתו ברמה שלא הייתה לי עם אף אופנוע ועל זה נאמר החיבור בין אדם למכונה.
    אני חושב, שזה דבר לא נכון לומר על רמת האמינות, אומנם אני לא בקיא בשתי החברות, אולם רמת התקלות ששמעתי על מנועי דוקאטי ובפרט על 696/796 שואפת לאפס לעומת הבעיות השונות ששמעתי על קטמ, עקב כך שלא הייתי בטוח בכך בגלל זה שאלתי שוב ועוד שתי תגובות לאוסף נאספו.
    לגבי האחריות של מטרו וכדומה, גם אם אני אקנה אופנוע עם אחריות אני לא מתכון שכף רגלי תדרך במטרו, יש לי את המוסך שלי, שרק עליו אני סומך מבחינת טיפול האופונעים שלי ובגלל זה , אני אפנה אליו לא משנה עם איזה אופנוע אני אהיה. גם במקרה של איבוד האחריות של מטרו ,שבכל מקרה תפוג שנה הבאה שכן בתקציב שלי נכנס שנת 14 אולי 15 בלחץ ובזמן שאני אהיה איתו תפוג האחריות. אז הסר דאגה מליבך דניאל, אתה לא מדבר עם מישהו "חדש" בתחום וחוויתי על בשרי עקיצות וסגנונות טיפול של כמעט כל חברה בארץ ולכן הגעתי למסקנה, שעדיף לשלם פחות למוסך שלך שאתה סומך עליו, מאשר לשלם ביוקר על קבלת אחריות מהחברות.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    154
    נהנה מכל רגע
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

אשכולות דומים

  1. סט סופרמוטו לWR450F
    על ידי DaniB בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-05-2016, 19:23
  2. למכירה סט סופרמוטו ל DRZ 400 + קיט מדבקות
    על ידי Aaviv בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 23-03-2016, 18:05
  3. התלבטות - הוצאת רישיון a1 ומעבר לאופנוע סופרמוטו.
    על ידי PitchForkArrow# בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-12-2015, 23:46
  4. סופרמוטו בקטגוריה a1
    על ידי roi2314 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 16-10-2015, 00:13

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO