ציטוט נכתב במקור על ידי Biker boyz צפיה בהודעה
אני סטודנט למשפטים שנה ב׳ התייעצתי עם המרצה שלי על כך באחד משיעורי דיני הביטוח והתשובה לא מעודדת,במקרה של תאונה עם נפגעים שמגיע בוחן משטרה והאופנוע נגרר למגרש המשטרתי והפרוצדורה תגרום לכך שהבוחן של חברת הביטוח יגיע והוא אכן יבחין שההגבלה הוסרה לא כחוק,הכיסוי הביטוחי יתבטל,מדובר פה בהונאת ביטוח בנוסף עקב כך שאתה משלם על ביטוח a1 ולא a. במקרה כזה אם מדובר בתאונה עם נפגעים,ועקב כך שאין לך כיסוי ביטוחי שתפס אתה יכול לשלם מאות אלפי שקלים על הנזק וזה בלי נשכח שלא יהיה לך הגנה ביטוחית במקרה של תביעה כנגדך מהצד הנפגע.
עם דברים כאלה לא מתעסק,לא שווה את זה.
הvfr אופנוע מדהים בעיני אבל לא מעוניין באופנוע פול פיירנג.
ההגבלה בsmc היא במחשב רכב, בוחן לא יכול לבדוק את זה פיזית, הוא חייב לקחת את זה למוסך מורשה שיש לו מחשב רכב ועד שיהיה צו ועד שפה ושם, נו הבנת תחום אפור. במיוחד אם אתה לא היד הראשונה, אז בכלל אתה מסיר מעצמך אחריות שככה רכשת את הכלי ואין לך בעצמך דרך לדעת. (אם בכלל יגיעו אי פעם לנקודה הזו)
לעומת כלים בהם ההגבלה היא מכנאית ואפשר לזהות זאת בעין וגם שם אין תקדים.

אתה חושב שאתה תהיה הראשון עם אופנוע "מוגבל" שפגע במישהו? איך עדיין לא היה תקדים כזה? זה תחום אפור.

לא בא לשכנע אותך לעבור על החוק או משהו כזה חס וחלילה, אבל יותר בקטע של "שתחרר אח שלו, אל תהיה כבד"

בכל אופן, כל חברה שמוציאה כלי מוגבל, נותנת ללקוח את הכלי מוגבל, הוא חותם על קבלת כלי מוגבל, ומה שנעשה מרגע החתימה, באחריות בעל הכלי בלבד. כסת"ח מושלם.