אמינות:
בשנתיים עם הסיבי נתגלו שתי תקלות:
הראשונה - סלילים שהתפגרו בסביבות ה-58,000 ק"מ.
בארץ יבואן הונדה מתמחר את הסלילים המקוריים בסביבות ה-3000-4000 ש"ח למיטב זכרוני,
וליפוף עולה בסביבות ה-1,000 ש"ח.
הזמנה מחו"ל של סלילים תעלה 1,000 ש"ח לסלילים מקוריים. הזמנתי על הדרך מלאי של פילטרים וכמה דיסקים ורפידות.
הסלילים הוחלפו באופן עצמאי יחד עם מצבר, ומאז שקט ושלווה.
התקלה השניה היא מחלה ידועה של הסיבי בעולם, והיא קושי בפתיחת פתח התדלוק.
לא משנה כמה פעמים גירזתי או שימנתי, התקלה תמיד חזרה.
קראתי קצת בפורומים בחו"ל (hondacb1000r.com) וגם משם לא באה הישועה.
הדרך לפתוח את הפקק היא על ידי מכות עדינות עם האצבע.
הסלילים המטוגנים לפני החלפה:
תוספות מומלצות:
כאמור, האופנוע נקנה עם אזעקה ומשקף.
האזעקה הייתה טובה, אבל כשהאופנוע היה נח במהלך השבוע היה צורך לחבר אותו למטען.
לשם כך חיברנו שקע מהיר יעודי שניתן לחבר למטען.
המשקף (GIVI במקרה הזה) הוא בגדר חובה. בלי המשקף הרכיבה מאתגרת משמעותית.
המשקף מסיט את הרוח כלפי מעלה, וברכיבה אל מיכל הדלק הרוח עוברת מעל הקסדה ולא מרגישים בה.
על האופנוע הותקנו סט מגינים מלא מבית R&G, שהוכיחו את עצמם כשהאופנוע נפל על צד ימין.
הותקנו ידיות מקוצרות ומתכווננות שהחליפו את הידיות הארוכות והמסורבלת המקוריות.
כמו כן הותקן אגזוז פתוח חוקי מבית Ixil.
האגזוז נבחר לאחר שהציג את מידות זעירות במיוחד וסאונד עדין ונעים.
סיכום:
אופנוע כיפי וורסטילי שמאפשר להינות גם מנסיעה הגיונית עירונית\בינעירונית,
וגם מאופנוע סופ"שים מגניב וביצועיסט שיודע לספק יופי של הנאה וחיוכים בקסדה.
הבעיה הגדולה ביותר איתו היא - מה קונים עכשיו?
והנה עוד כמה תמונות:
המיגונים:
עוד תמונה עם היפות:
![]()