עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 24

אשכול: Cb1000r - סיכום שנתיים ו-20,000 ק"מ

  1. #1
    Member הסמל האישי של guyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    299

    Cb1000r - סיכום שנתיים ו-20,000 ק"מ

    בשעה טובה ומוצלחת (או שלא?) הסיבי נמכר היום לקונה שאם ירצה יחשוף עצמו כאן.
    אחרי כשנתיים ו-20,000 ק"מ חשבתי שהמעט שאני יכול לעשות זה לכתוב סיכום קצרצר על האופנוע.

    הקדמה:


    האופנוע נקנה במרץ 2014 עם 52,000 ק"מ מאדם שמרבית הנסיעות שלו היו ירושלים-תל אביב.
    אני עבדתי אז כסוכן מכירות בחברת רכב, והוא הגיע כדי לרכוש ממני רכב. הצעתי לו עסקה שהוא לא יכל לסרב לה..
    האופנוע הגיע עם משקף, אזעקה, סבל וארגז. כל היתר מקורי לחלוטין.
    היסטוריית טיפולים מלאה ממוסך מוכר ואמין, כמה דברים קטנטנים שצריך להחליף וזהו זה.

    וככה הוא היה נראה כשהגיע אלינו:





    הסיבי החליף את ה-SV650, והוא נבחר בשל מידותיו הקטנות, מראה חיצוני (זרוע אחורית חד צידית!), התנהגות כביש והמנוע.
    מנוע ה-CBR1000RR מהדור הקודם, שעבר קצת עדכונים לטובת מומנט בסל"ד נמוך וידידותיות למשתמש.

    מראה חיצוני:

    לטעמי נראה טוב, רק בלי הסבל והארגז פיצה הזה, בבקשה.
    מעולם לא השלמתי לגמרי עם הפנס הקדמי ה"נמרח" מדי, וגם לא עם העיגול הקטן והלא ברור שיש למטה.
    הדבר הבולט ביותר מבחינתי באופנוע הוא המנוע, שחור ומנופח ביחס לאופנוע, אהבתי.
    מיכל דלק עם קווים זורמים וזנב קצרצר וחד.
    הדבר היפה ביותר באופנוע לדעתי הוא הזנב עם הזרוע האחורית, שהיא חד צידית,
    ומאפשרת למתבונן להינות מהפיסול של הג'אנט האחורי.
    הערה: מומלץ בחום להחליף את האגזוז האחורי כדי לחשוף את הג'אנט (וגם להפחית משקל מיותר ולהגביר סאונד!)

    תמונה כמה ימים לאחר הקניה - עם הקליאו (שגם הספיקה להימכר)




    נוחות:

    הסיבי אופנוע קטן יחסית. אני 1.72 והרגשתי עליו לגמרי בבית, עם מיכל עבה שניתן לחבוק בקלות וכידון במיקום נוח ונגיש.
    הרגליות ממוקמות במיקום הגיוני ולא דורשות כיפוף מוגזם כיאה לאופנוע כביש נייקד.
    המושב נוח, אבל לא לאורך זמן. נסיעה לאילת הפכה להיות קשה במיוחד, וכל כמה ק"מ נאלצתי לעמוד ולתת ניעור הגון לישבן.
    בחו"ל החלפה למושב משופר נפוצה במיוחד, ושם מבצעים נסיעות ארוכות (מאוד!) על גבי האופנוע הזה.
    מושב המורכב קטנטן וקשיח ונמצא במדרגה גבוהה יותר. אין תלונות מצד המורכבת, למעט "אני עפהההה!!!11" בהאצות חזקות מדי.
    זווית ההיגוי סבירה וניתן להתנייד עם האופנוע גם בתנועה אורבנית.

    בדרך לאילת עם היפות - מי אמר שארגז לא יכול להיות שימושי?:




    תפעול וביצועים:

    הסיבי אופנוע מגניב. לקח לי קצת זמן להתרגל לרצועת הכוח השונה (בהשוואה ל-SV),
    אבל כשזה סופסוף קרה הכיף התחיל.
    נשאיר את המנוע לסוף ונתחיל דווקא מהבלמים.
    הקליפרים הרדיאליים הכפולים מגיעים אלינו מבית Tokico עם דיסקים בקוטר 310 מ"מ.
    האחורי, במטותא ממכם, אני באמת לא זוכר.
    הבלמים נהדרים! הקדמי מגיע עם הרבה רגש, האחורי פחות. הקדמי עוצר בצורה מרשימה מאוד כשצריך,
    ויודע לשתול את הפרונט באדמה היטב. חסר ה-ABS, ובבלימות חירום חזקות הקדמי ננעל.

    הבולמים הקדמיים הפוכים ומתכווננים בצורה מלאה.
    מניסיוני הדל הם לא היו מכוונים לפי המשקל שלי, או של האופנוע, או של סגנון הרכיבה או לפי משהו בכלל,
    ולכן הרגשתי איזשהו חוסר איזון תמידי שלא כל כך ידעתי איך לסדר אותו.
    בכללי, הבולמים הרגישו טובים וידעו לתת מענה לרוב מפגעי האספלט שהובלתי אליהם, ובכבישים מפותלים נתנו פידבק טוב.

    הקלאץ' ההידראולי הוא פנינה בפני עצמו, אני מאוד אהבתי את התפעול ה-ever-smooth שלו.
    התאורה טובה (הוחלפה לנורת OSRAM 90% יותר אור) ואור הבלם נראה טוב, הוינקרים בולטים (תרתי משמע).

    המנוע. המנוע הוא לדעתי הדבר הטוב ביותר באופנוע הזה.
    מנוע חזק, וגמיש.
    יודע להתנהל על מי מנוחות בנסיעה רגועה ומנהלתית, אבל גם לפוצץ גזים ואדרנלין כשלוחצים אותו אל האדום.
    בסל"דים הנמוכים הוא משייט בשמחה על גלי מומנט נחמדים, וכמעט תמיד ניתן להעלות להילוך גבוה (4-5-6) ולהישאר שם.
    אין לו בעיה להאיץ גם בהילוכים גבוהים, וזה נהדר.
    ההילןך הראשון קצר (יחסית), ובהאצות חזקות האף יזדקר לשמיים אם מעבירים משקל אחורנית.
    בסופי שבוע ובפיתולים, ניתן לנצל את ההילוכים 2-3 וגם 4 בישורות מזדמנות, כשבטווחי הסל"ד 7-10 אלף,
    המנוע משגר כוח נהדר לגלגל האחורי שמאפשר לצאת מפניות בצורה חלקה וחזקה.
    אני והסיבי בילינו הרבה מאוד בנס הרים, וכל פעם נהניתי מחדש מהקלילות שבה ניתן לפתח קצב עם האופנוע.

    המנוע לא אגרסיבי כמו שניתן לחשוב, וזה לחלוטין תלוי ברוכב מה המינון של הכוח.
    הכוח מגיע בצורה יחסית לינארית והשליטה היא בידיים של הרוכב.

    מנוחת הלוחמים אחרי אימון אינטנסיבי על טכניקות רכיבה בנס הרים והסביבה:





    המשך בפוסט הבא:
    נערך לאחרונה על ידי guyt; 17-12-2015 בשעה 20:35.
    SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
    Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
    Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
    Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
    Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R

  2. #2
    Member הסמל האישי של guyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    299

    אמינות:


    בשנתיים עם הסיבי נתגלו שתי תקלות:
    הראשונה - סלילים שהתפגרו בסביבות ה-58,000 ק"מ.
    בארץ יבואן הונדה מתמחר את הסלילים המקוריים בסביבות ה-3000-4000 ש"ח למיטב זכרוני,
    וליפוף עולה בסביבות ה-1,000 ש"ח.
    הזמנה מחו"ל של סלילים תעלה 1,000 ש"ח לסלילים מקוריים. הזמנתי על הדרך מלאי של פילטרים וכמה דיסקים ורפידות.
    הסלילים הוחלפו באופן עצמאי יחד עם מצבר, ומאז שקט ושלווה.

    התקלה השניה היא מחלה ידועה של הסיבי בעולם, והיא קושי בפתיחת פתח התדלוק.
    לא משנה כמה פעמים גירזתי או שימנתי, התקלה תמיד חזרה.
    קראתי קצת בפורומים בחו"ל (hondacb1000r.com) וגם משם לא באה הישועה.
    הדרך לפתוח את הפקק היא על ידי מכות עדינות עם האצבע.

    הסלילים המטוגנים לפני החלפה:




    תוספות מומלצות:

    כאמור, האופנוע נקנה עם אזעקה ומשקף.
    האזעקה הייתה טובה, אבל כשהאופנוע היה נח במהלך השבוע היה צורך לחבר אותו למטען.
    לשם כך חיברנו שקע מהיר יעודי שניתן לחבר למטען.

    המשקף (GIVI במקרה הזה) הוא בגדר חובה. בלי המשקף הרכיבה מאתגרת משמעותית.
    המשקף מסיט את הרוח כלפי מעלה, וברכיבה אל מיכל הדלק הרוח עוברת מעל הקסדה ולא מרגישים בה.

    על האופנוע הותקנו סט מגינים מלא מבית R&G, שהוכיחו את עצמם כשהאופנוע נפל על צד ימין.

    הותקנו ידיות מקוצרות ומתכווננות שהחליפו את הידיות הארוכות והמסורבלת המקוריות.

    כמו כן הותקן אגזוז פתוח חוקי מבית Ixil.
    האגזוז נבחר לאחר שהציג את מידות זעירות במיוחד וסאונד עדין ונעים.

    סיכום:
    אופנוע כיפי וורסטילי שמאפשר להינות גם מנסיעה הגיונית עירונית\בינעירונית,
    וגם מאופנוע סופ"שים מגניב וביצועיסט שיודע לספק יופי של הנאה וחיוכים בקסדה.
    הבעיה הגדולה ביותר איתו היא - מה קונים עכשיו?

    והנה עוד כמה תמונות:

    המיגונים:





    עוד תמונה עם היפות:





    SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
    Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
    Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
    Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
    Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R

  3. #3
    Member הסמל האישי של guyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    299







    גם הבת שלי יודעת ש: "מה אופנוע עושה?" -"וורום וורום!"


    SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
    Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
    Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
    Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
    Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R

  4. #4
    Member הסמל האישי של guyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    299
    עובר פרוייקט דיטיילינג הכולל פוליש, גלייז ואוטם צבע:




    עוד אחת עם היפות באילת:
    SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
    Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
    Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
    Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
    Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    אחלה סקירה מקווה לראות עוד..
    יותר טוב ממבחן דרכים.
    נ.ב
    הרבה יותר סקסי באדום.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של TheDevilInside
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    506
    רק אני לא רואה תמונות?

  7. #7
    גם אני לא רואה תמונות

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    283
    איזה כיף אני רואה תמונה אחת, תמרור "אין כניסה" אפור

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    126
    נהנתי לקרוא


    ציטוט נכתב במקור על ידי adnan צפיה בהודעה
    איזה כיף אני רואה תמונה אחת, תמרור "אין כניסה" אפור
    אצלי הוא אדום.. כנראה אתה עיוור צבעים

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    גם אצלי התמונות לא עובודת אבל אחלה סיכום גיא אהבתי.

  11. #11
    Member הסמל האישי של shay-p
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    דרום
    הודעות
    141
    אני אסכם את זה בתמונה שצילמתי בצהריים היום



    ומרכיבה קצרה אפשר להגיד שאחלה כלי, מנוע מאוד נעים וליניארי. מבחינת נוחות הרגיש לי מעט צר וקטן, אבל המושב היה נוח.
    Aprilia Tuono APRC 2013

    APRILIA

  12. #12
    Member הסמל האישי של guyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    299
    לא יודע למה גם אני פתאום לא רואה את התמונות. מוזר. אנסה לתקן

    Sent from my SM-N910L using Tapatalk
    SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
    Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
    Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
    Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
    Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R

  13. #13
    התמונות לא עובדות -_-
    Supermoto Rider
    SMC690R 2021
    Instagram & TikTok: Yadin_Tal

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    תמונות!?!
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  15. #15
    Member הסמל האישי של guyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    299
    משום מה התמונות לא עבדו אז אני מנסה את מזלי שוב.
    ככה הוא היה נראה כשהגיע אלינו:



    התמונה עם הקליאו:


    בדרך לאילת עם היפות:



    מנוחת הלוחמים:
    SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
    Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
    Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
    Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
    Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R

אשכולות דומים

  1. סיכום חמישה חודשים ו 12K על אופנוע חשמלי, Zero SR
    על ידי רונן בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 84
    הודעה אחרונה: 02-03-2018, 09:02
  2. צמיגים בני שנתיים, להחליף?
    על ידי Kirma בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 20:40
  3. סיכום 2015 - הסרט!
    על ידי xdr בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 23-01-2016, 13:50
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 06-12-2015, 17:03
  5. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 06-07-2015, 08:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO