תוצאות 1 עד 15 מ 18

אשכול: Cbf250 - ברצינות, מה הבעיה בו?

צפייה משולבת

  1. #1
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163
    מצאתי אחד שהיה אצל מורה לנהיגה עם 20,000 ק"מ, ישב 3 שנים ואחרי זה עבר יישור קו (ניקוי קרבורטור, החלפת מצבר ומה לא). מוזר לי שהוא יד 7 עם 20 אלף, משום מה יש לי תחושה שזה 120 אלף עם שעון שהתאפס...
    יש לי גם אחד אחר, יד 5 עם 50 אלף על השעון, לא היה אצל מורה נהיגה, אגזוז משודרג...מה נשמע יותר טןב?

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    40
    ציטוט נכתב במקור על ידי BassOutcast צפיה בהודעה
    מצאתי אחד שהיה אצל מורה לנהיגה עם 20,000 ק"מ, ישב 3 שנים ואחרי זה עבר יישור קו (ניקוי קרבורטור, החלפת מצבר ומה לא). מוזר לי שהוא יד 7 עם 20 אלף, משום מה יש לי תחושה שזה 120 אלף עם שעון שהתאפס...
    יש לי גם אחד אחר, יד 5 עם 50 אלף על השעון, לא היה אצל מורה נהיגה, אגזוז משודרג...מה נשמע יותר טןב?
    הייתי מייחס פחות חשיבות לשעון בכלים האלה - סביר לניח שעשו פה קומבינה והחזירו את השעון. לך על הכלי שנראה לך חיצונית הכי טוב (קוסמטית ומכנית), תקשיב לכלי, חפש רעשי מנוע/גיר/מצמד, תתעקש לקחת את הכלי לסיבוב וכשאתה סגור בצע בו בדיקת מקיפה למנוע כולל קומפרסיה.
    בכל אופן, גם לאחר הקנייה, הייתי נזהר מלמתוח את הכלי לקצה, תמנע מלאמץ את המנוע יתר על המידה (חום ועומס).
    בהצלחה

אשכולות דומים

  1. Cbf250 לא מניע...
    על ידי BassOutcast בפורום פורום טכני
    תגובות: 49
    הודעה אחרונה: 25-02-2016, 02:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO