הפוך,
אם תקטין את גלגל השינים הקדמי, בכל ההילוכים תגיע למהירות נמוכה יותר ביחס למה שיש לך היום. זה יצור בעקרון יותר העברת הילוכים,
מלבד לדוגמא ברכיבה טכנית שעד היום לא היה לך מספיק כח בהילוך שלישי/שני ונאלצת להוריד הילוך, אולי אחרי החלפת גלגל השיניים תוכל להשאר בהילוך גבוה יותר.
אם אתה רוצה למשוך כל הילוך למהירות גבוהה יותר, אתה צריך גלגל שיניים קדמי גדול יותר, ואז תקבל יותר מהירות על חשבון הכח.
הורדת שן תתן יותר כח, מה שאומר תאוצה יותר טובה ורכיבה קלה יותר בעליות ובכל מקום שדורש כח.