תוריד ממנו שן.
הספידומטר ישאר כרגיל.הקילומטרז' נמדד לפי הגלגל הקדמי. לא לפי גלגל שיניים קדמי.
תוכל לראות כמה אתה מפסיד או מרוויח באתר הזה.
http://www.gearingcommander.com/
שלום
עד היום רכבתי על האופנוע בעיקר בכביש והוא עם הגלגלי שיניים המקוריים שלו.
כיום אני גר במושב בצפון(החל מלפני שבוע) ויש לי רכב ולכן השימוש יהיה בעיקר בשטח,מה ההרגשה שתהיה לי בהחלפת הגלגל הקדמי ?
אני מבין שיהיה יותר כוח ופחות מהירות סופית ...האם השינוי הנ"ל מומלץ אם כן לאיזה גלגל"ש קדמי מומלץ לעבור?
ואיך אח"כ ממשיכים לעקוב אחרי המד ספידומטר ?אני יודע שהוא ישתנה השאלה בכמה כי אני רוצה לעקוב אחרי הטיפולים...
תוריד ממנו שן.
הספידומטר ישאר כרגיל.הקילומטרז' נמדד לפי הגלגל הקדמי. לא לפי גלגל שיניים קדמי.
תוכל לראות כמה אתה מפסיד או מרוויח באתר הזה.
http://www.gearingcommander.com/
אתה יכול להסביר מה זה ייתן?
האם זה אומר שבפועל אני יוכל למשוך למהירות יותר גבוהה בהילוך ראשון ושני? מה שייצור לי פחות העברת הילוכים...
הפוך,
אם תקטין את גלגל השינים הקדמי, בכל ההילוכים תגיע למהירות נמוכה יותר ביחס למה שיש לך היום. זה יצור בעקרון יותר העברת הילוכים,
מלבד לדוגמא ברכיבה טכנית שעד היום לא היה לך מספיק כח בהילוך שלישי/שני ונאלצת להוריד הילוך, אולי אחרי החלפת גלגל השיניים תוכל להשאר בהילוך גבוה יותר.
אם אתה רוצה למשוך כל הילוך למהירות גבוהה יותר, אתה צריך גלגל שיניים קדמי גדול יותר, ואז תקבל יותר מהירות על חשבון הכח.
הורדת שן תתן יותר כח, מה שאומר תאוצה יותר טובה ורכיבה קלה יותר בעליות ובכל מקום שדורש כח.
אחלה תודה
סורי אבל אתה טועה.
אין שום דבר בגלגל הקידמי שאחראי על מדידת מהירות.
אולי יש בwrf. פה מדובר על wrr
תיזהר עם זה מאוד!
בתור בעלים של wrx בעצמי צברתי טיפה ניסיון איתו.
החלפה לקידמי 12 תגרום לאכילה מוגברת של המחליקי שרשרת ומהר מאוד זה יכול להתחיל לכרסם את הזרוע!
Sent from my MI 2S using Tapatalk
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
תודה למגיבים.
נראה שאשאר עם הגלגל המקורי וזהו....
אתה לא חייב להתפשר.
אני עברתי מ13-42 ל14-45.
השינוי עצמו הוא יחסית פשוט.
ואם עושים אותו נכון..... מועיל מאוד.
רק צריך לדעת איך לא לעשות סתם שטויות
Sent from my MI 2S using Tapatalk
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
מה המהירות הסופית שאתה מגיע?
אני לפעמים כן עולה לכביש,מספיק לי 110 קמ"ש.
האם אתה מרוצה מהתוצאה?
מה ההרגשה בלעבור מהגלגלי שיניים המקוריים ליחס שרשמת?
כמו כן מה הסטייה בקילומטרים?
תודה!
נערך לאחרונה על ידי WR250R; 22-07-2015 בשעה 14:40.
בsmc הקודם שלי הוחלף גלגל קידמי מ16 (שכך הוא מגיע מהחברה) ל15 והאחורי נשאר עם 42.
זה התבטא בכך שכל סיבוב פתאומי במצערת הייתי מוצא את עצמי בווילי. כיף חיים, אבל כן.. זה בא על חשבון יחס העברה נמוך יותר,
ההילוכים "מתקצרים".
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
יש משהו טכני שאני מפספס?
היחס בין 43/13 (זה היחס המקורי בwrr) שווה ל 3.30
היחס בין 45/14 שווה ל 3.21 ז"א שדווקא ירדתי בכוח ...
היחס הכי טוב יוצא בין 43/12 שווה ל3.58
אני מפספס משהו ?
כן. פיספסת משהו קטן.
אני wrx, ולא wrr כמוך.
היחס המקורי שלי הוא 13-42 ולא 13-43 כמוך.
המקורי שלי הוא 0.309 ואני שיניתי ל0.311
אצלך המקורי הוא 0.302.
ויחסית נהוג בדגם השטח לעבור ל13-45 שזה יחס של 0.288.
ככה אין סכנה של אכילת הזרוע האחורית.
וזה הכי הרבה שאתה יכול להגדיל את האחורי ולהישאר עם שרשרת מקורית.
Sent from my MI 2S using Tapatalk
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.