נסה ללטש בעזרת צמר פלדה בעובי המתאים או לחילופין נייר זכוכית ברמת החספוס המתאימה. סיים בפוליש
בקטע מבאס ביותר שמתי לב שהחלפ"ס נמס לי על האגזוז.
מעבר לזה שזה מכוער רצח זה גם מסריח מאוד!
איך אני יכול להוריד את השאריות של החלפס? יש איזה חומר חזק שיכול לנקות את זה?
או כל פתרון אחר שאתם מכירים ויכול לעבוד?
עריכה: ולמה אי אפשר להעלות את התמונה ישירות לשרשור??
נערך לאחרונה על ידי 400SM; 19-12-2015 בשעה 16:21.
נסה ללטש בעזרת צמר פלדה בעובי המתאים או לחילופין נייר זכוכית ברמת החספוס המתאימה. סיים בפוליש
סנו רב מתכת+צמר פלדה יעשו יפה את העבודה.
היה פה שרשור על זה, אם תעשה עם צמר פלדה אתה תשאר עם המון שריטות
טרפנטין או בנזין יעשו את העבודה
אני הייתי מנסה סנו רב-מתכת וצמר פלדה במקום נסתר כדי לוודא שהוא לא שורט.
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
חדי העין יבחינו שזו תמונה של אחרי הסקוץ'
פותש תנחומיי מעכשיו ספריי קמינים
שרשורים קודמים, תראה אם יש שם משהו מועיל.
אני לא מוצא את מי ששם פה תמונות של אגזוז מלא שריטות
http://wheelz.co.il/forums/showthrea...t=%F4%EC%E3%E4
http://wheelz.co.il/forums/showthrea...t=%F4%EC%E3%E4
כן את החתיכות הגדולות הייתי חייב להוריד ברגע ששמתי לב כי זה העלה מלא עשן וזה התחיל להמס (כן, ככה כותבים, בדקתי xd) לכיוון הפלסטיק של הגיר למטה. זה עשה קצת שריטות.
ותודה לכולם על התשובות, אנסה סנו רב מתחת, במקום צמר פלדה אני אנסה מברשת עגולה כזאת שמתלבשת על מקדחה.. זה קצר יותר עדין אבל אמור לעשות את העבודה.
בסופו של דבר מקווה שהזמן והסייקלים של החימום אגזוז יעשו את שלהם וזה ירד.
גם לי זה קרה.
מה שנדבק בחום גם יורד בחום.
אני הצלחתי להוריד את הרוב בגירוד עם מקל של ארטיק מיד אחרי נסיעה כשהאגזוז היה חם מאוד.