את זה ראית?
שלום שלום חבר'ה... אז אחרי מחשבה רבה ועמוקה, החלטתי כן להוציא רישיון בסופו של דבר, על A2. אני פשוט לא מוכן להפסיד במלחמה הזאת. אני אסביר לכם הכל מהתחלה כדי שתבינו בדיוק. זה הולך להיות הסבר ארוך ומפורט, אבל מקווה שתוכלו להבין הכל.
אז ככה... קודם כל אין לי שום עניין באופנועים, רק קטנועים. בהתחלה כשחשבתי להתחיל ללמוד נהיגה על קטנוע, הייתי ממש מטומטם. כלומר, זה היה בספטמבר השנה, וניגשתי לבית ספר לנהיגה למורה חמום מוח והוא נתן לי לנסות. הוא התחיל להסביר אבל לא הבנתי כלום. לא ידעתי איך מתניעים נכון, איך יושבים נכון...אפילו לא ידעתי איך לשמור על יציבות אז לא הורדתי שום רגליים בעצירה, בהנחה שהקטנוע עומד במקום, אבל כמעט נפלתי בגלל זה. אז הוא זרק אותי ואמר לי לרדת מזה ולחזור עוד שבועיים. הוא אמר לי ללכת להתאמן על אופניים, אבל ברור שזה לא עניין אותי. אחר כך באמצע נובמבר חזרתי שוב, אצל מורה אחר. זה היה אחרי שכבר עברתי תיאוריה מבעוד מועד. רציתי לגמור עם התיאוריה על מנת לגשת ללימודים מעשיים מבלי לדאוג לגבי תיאוריה באמצע או לפני הטסט. אז עברתי תיאוריה לפני שלקחתי אפילו שיעור מעשי אחד, ורק אז התחלתי. לקחתי הלוואות מהבנק - כי היה ברור לי כמה יקר כל העסק. לקחתי בסביבות ה 6 אלף שקל הלוואה. כשחשבתי לרדת מהעניין לגמרי ולנסוע רק על אופניים ולא להוציא רישיון, הרגשתי שכל הכסף הזה סתם התבזבז לחינם. והתחלתי שוב להרגיש תשוקה שכן לנסוע על קטנוע וכן להוציא רישיון לקטנוע. אז היום, יום שבת חשבתי על זה והחלטתי כן להוציא. כבר אז בשיעור רביעי שלי הייתה לי שליטה כמעט מלאה על הקטנוע במגרש, וגם בכביש. אבל העניין הוא שהמורה נהיגה שלי לא כלכך מלמד אותי נכון על הכביש. הוא לא הסביר לי להסתכל במראות, מבטים, לא להתנדנד וכאלה. אבל בסופו של דבר הבנתי לבד. החלטתי כן להוציא רישיון בסופו של דבר, אבל לא עכשיו. אני רוצה לחכות עם זה קצת, כי זה נורא יקר ולא יהיה לי מספיק כסף, גם אם אוציא רישיון בטסט השלישי שלי.
זה ההסבר המלא.
עכשיו, אלו הם הדברים שבגללם נכשלתי ב 2 הטסטים הראשונים שלי. אני מצטט מהערות הרב בוחן בתוצאות המבחנים.
- "בעצירה כמעט פגע באופנוע שלפניו." (טסט ראשון)
- "מבטים" והרב בוחן כתב את זה עם סימן קריאה ושני קווים מתחת (טסט ראשון)
- "מהירות לא מתאימה" (טסט שני)
- "מתנדנד בנסיעה בדרך" (טסט שני)
יש גם משבצות ששם הוא נותן "ציונים" אבל מה שמצחיק זה שלא הבנתי את הכתב יד שלו. מה זה בכלל משנה הציונים? כמה הוא נתן לי? זה נראה כמו 2 אבל זה לא ברור...ולמה בחלק מהם הוא השאיר ריק?
תעזרו לי להבין בבקשה, וגם את הבעיות בגללם הוא הכשיל אותי!
תודה!
את זה ראית?
אלה איקסים
אני ראיתי שהמדריך משרבב את כפות הרגליים כלפי חוץ, כלומר אמצע כף הרגל על הרגליות.
לא התנוחה האידאלית.
Sent from my iPad using Tapatalk
BMW F800 GSA
תעזרו לי להבין... מה זאת אומרת "מתנדנד בנסיעה בדרך" ו"מהירות לא מתאימה"?
מה יכול להיות "לא מתאים" במהירות שלי?
מה זאת אומרת "מתנדנד"?
ודרך אגב אני לא מנסה להיות טרול, יצא לי בטעות(באשכול אחר). אני שואל ברצינות.
"מהירות לא מתאימה" זה מהירות לא מתאימה, מה לא ברור פה? נסיעה בעיר עם תנועה ערה על מקסימום אפשרי, גם אם תהייה חוקית-לא תהיה מתאימה. או להפך-נסיעה בכיר על 10 קמ"ש תהיה חוקית-אבל מסוכנת ולא מתאימה. נסיעה בכביש בין ערוני ריק על 60 תהיה חוקית, אך לא מתאימה, ועוד ועוד.
אני גם לא מבין למה הכוונה, ב"מתנדנד בנסיעה" .
מישהו יכול להסביר?
תשמע אני לא רוצה להיות בוטה אבל קבל את זה בצורה חיובית כי ככה זה נכתב: אם חוסר הביטחון שלך בטסט זהה לזה שכאן בפורום אז ייקח לך זמן לעבור טסט.
אתה בטוח?
היי חברה
קיבלתי לא מזמן רישיון. לצערי לא מבין כלום באופנועים
האם יש באינטרנט משהו שאוזר למתחילים לבחור מה לקנות בתחילת הדרך?
תודה
לא, לא נראה שהבנת. תפסיק לפרוט הכל לאלף גורמים ופשוט תרכב בלי לפחד.
לא אבירם, הרשיון ממש לא חשוב. הרשיון מאפשר לך לרכב בכביש הציבורי אבל לא באמת עוזר לך לדעת איך עושים את זה.
פרובקה: תפתח שרשור בפורום לרוכב המתחיל, עם פרוט מתאים לפי ההנחיות (נסיון, שימוש, תקציב וכ') ואם תכתוב ברור אני בטוח שיענו לך.