עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 18

אשכול: Cbf250 - ברצינות, מה הבעיה בו?

  1. #1
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163

    Cbf250 - ברצינות, מה הבעיה בו?

    אוקיי, אחרי הרבה מחשבה - אקח cbf250. הוא לא יקר, הוא אמין (הונדה אחרי הכל), הוא לא חזק מידיי בשביל אופנוע ראשון ועם זאת לא כזה חלש בשביל לא לשרוד נסיעה בכביש מהיר על 110, קומפקטי ונוח...אז אני חייב לשאול - מה הבעיה בו?
    אני מבין, היו הרבה שהיו בשימוש של מורי נהיגה, אבל במידה ואני לוקח אחד שלא היה אצל מורה - במה הבעיה? אנשים אומרים הם ישנים אבל אני פשוט צריך כלי להתחיל איתו וכרגע הוא באמת יושב הכי טוב מכל הבחינות אצלי (תקציב/אמינות/הגבלת נפח). במדינה מלאת קטנועי 125 סמ"ק...עד כמה הוא כבר נורא?

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    40
    כלי נהדר לסטודנט דל תקציב סביר להניח.
    אם יש ברשותך קצת יותר מזומנים הייתי קופץ לשנתונים החדשים יותר של קוואסאקי/הונדה/ימאהה ואפילו מתפשר במותג והולך על יוסאנג/דיאלים חדש מחברה.
    השאיפה היא להשאר מעודכן לטכנולוגיה, טובה ככל האפשר: הזרקת דלק, קירור מים, abs, מצמד מחליק וכו'.
    אם לא בשביל הבטיחות, אז בישביל הנוחות וצמצום התקלות שקורות לכל רוכב חדש בראשית הדרך.
    הדבר האחרון שאתה רוצה זה לקנות כלי שיהיה מסחטת כסף ויוצא ממך את הכיף שברכיבה, וזה נאמר מתוך ניסיון כואב.
    אל תלך על כלים ישנים, תלך על כלים חדשים ו/או כאלו שטופלו היטב.

    הזול הוא היקר - טיפ לחיים.

  3. #3
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163
    ציטוט נכתב במקור על ידי BeePi צפיה בהודעה
    כלי נהדר לסטודנט דל תקציב סביר להניח.
    אם יש ברשותך קצת יותר מזומנים הייתי קופץ לשנתונים החדשים יותר של קוואסאקי/הונדה/ימאהה ואפילו מתפשר במותג והולך על יוסאנג/דיאלים חדש מחברה.
    השאיפה היא להשאר מעודכן לטכנולוגיה, טובה ככל האפשר: הזרקת דלק, קירור מים, abs, מצמד מחליק וכו'.
    אם לא בשביל הבטיחות, אז בישביל הנוחות וצמצום התקלות שקורות לכל רוכב חדש בראשית הדרך.
    הדבר האחרון שאתה רוצה זה לקנות כלי שיהיה מסחטת כסף ויוצא ממך את הכיף שברכיבה, וזה נאמר מתוך ניסיון כואב.
    אל תלך על כלים ישנים, תלך על כלים חדשים ו/או כאלו שטופלו היטב.

    הזול הוא היקר - טיפ לחיים.
    העניין הוא שאין לי את הכסף הזה ויש לי עוד לא מעט דברים לחשוב עליהם...הוצאות בשוטף של אלף-אלפיים פעם ב לאחזקה זה עוד בסדר אבל לחכות חודשים על גבי חודשים לקניית כלי שלך תדע אם אמצא... בעייה.
    מסחטת כסף? אחת הסיבות למה אני פונה להונדה, יש להם שם של אמינות ומרווחי הטיפולים שלהם בד"כ מאוד נוחים.
    לא הייתי פונה לכלי הזה אם היה לי יותר כסף... אולי הזול זה היקר, אני גם בתחום המוזיקה והגיטרה הראשונה שלי הייתה זבל סיני מתפרק, אבל למדתי תחזוקה עליה וזה נתן לי ידע שאין בד"כ למישהו שמתחיל עם כלי טוב...אז יש את זה כ"בונוס".
    וצדקת כמעט - חייל-משוחרר-אוטוטו-סטודנט דל תקציב

  4. #4
    Member הסמל האישי של שאול ה
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גליל תחתון
    הודעות
    134
    תשמע, ה cbf250 הוא בסך הכל סבבה של אופנוע. אופנוע פשוט- סינגל, קרבורטור, קירור אויר-שמן.
    החלקים יקרים-הונדה
    ההרכבה תילאנד (או משהו כזה)
    היה להיט כשהיה היצע קטן של אופנועים למדרגת הביניים.

    בגלל מחירי הביטוח והציוד הגבוהים לא פעם הבנאדם אומר שאם הוא כבר משקיע אז שיהיה אופנוע משהו-משהו ולא אופנוע תקציב פשוט.
    מצד שני, אם זה אופנוע שמתאים לך עז לך עליו.
    אני מכיר רוכב שעשה עליו עשרות אלפי קילומטרים בהנאה צרופה.
    כמו כל אופנוע- תעשה בדיקה לפני הקנייה, תכין כסף ליישור קו ותיקונים לאחר הקנייה ו... תהנה.
    בגלל שהוא מקורר אויר הוא צורך שמן בעיקר בסל״ד גבוה- תבדוק בהתחלה בתדירות גבוהה עד שתלמד את האופנוע.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    40
    מצטרף לתגובתו של שאול.
    ואת האמת ששכחתי לגמרי שמדובר במנוע סינגל! הייתי עושה מאמץ כלכלי בשביל "להשתדרג" ל-twin. אבל לא במחיר של לצמצם בדברים אחרים כמו בדיקה לפני קניה, יישור קו, ביטוח חובה מלא (לא לחשוב על מוזל בשום אופן), וציוד איכותי. כל אלו מבחינתי הם must.
    דבר שחשוב לזכור - כמו שקשה למצוא אותם ביד 2, כך גם קשה למכור אותם. במילים אחרות, האופנוע לא פופולרי במיוחד וחשוב שתקח את זה בחשבון לכשתרצה למכור.
    ומילה לסיום - חורף עכשיו, אם תוכל להמתין עם הקנייה חודשיים-שלושה ולחסוך עוד קצת כסף שיקרב אותך ליעד, הייתי הולך על זה. לא סימפטי להיות רוכב חדש במזג אוויר הזה, גם הקור, גם הימים הגשומים, וגם הנהגים המשוגעים.

    ממליץ לקרוא לגבי המנועים: http://www.startriding.com/?p=908

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163
    ציטוט נכתב במקור על ידי beepi צפיה בהודעה
    מצטרף לתגובתו של שאול.
    ואת האמת ששכחתי לגמרי שמדובר במנוע סינגל! הייתי עושה מאמץ כלכלי בשביל "להשתדרג" ל-twin. אבל לא במחיר של לצמצם בדברים אחרים כמו בדיקה לפני קניה, יישור קו, ביטוח חובה מלא (לא לחשוב על מוזל בשום אופן), וציוד איכותי. כל אלו מבחינתי הם must.
    דבר שחשוב לזכור - כמו שקשה למצוא אותם ביד 2, כך גם קשה למכור אותם. במילים אחרות, האופנוע לא פופולרי במיוחד וחשוב שתקח את זה בחשבון לכשתרצה למכור.
    ומילה לסיום - חורף עכשיו, אם תוכל להמתין עם הקנייה חודשיים-שלושה ולחסוך עוד קצת כסף שיקרב אותך ליעד, הייתי הולך על זה. לא סימפטי להיות רוכב חדש במזג אוויר הזה, גם הקור, גם הימים הגשומים, וגם הנהגים המשוגעים.

    ממליץ לקרוא לגבי המנועים: http://www.startriding.com/?p=908
    ציוד ממוגן בשווי כמה אלפי שקלים - יש לי כבר, שלא לדבר על כל הקשור לנעילת האופנוע ומיקום חניה מאוד נוח. ביטוח - ברור שחובה, אפילו מקיף, ולפי חישוב חודשי לא תהיה לי בעיה לשלם בשלומים בכלל. יש לי ציוד רכיבה חורפי/רב עונתי והכל טוב במחלקה הזאת, נשארה רק בעיית האופנוע.
    יש לי תקציב בדיוק לאופנוע שכזה, בדיקה, יישור קו וביטוח, זה יושב ממש ממש טוב.
    למדתי גם על אופנוע סינגל (crf250l), לא אגיד שהוא נורא, דווקא בשביל ללמוד - כלי נהדר. הייתי שמח לקצת פחות משחק עם תיבת ההילוכים, אבל זה לא כל כך מפריע שזה שובר עסקה. ישב לי יפה בהילוך 5 (מתוך 6) על 90 ק"מ והרגיש כמו טיל בליסטי (אל תשאלו איך הגעתי ל-90 בשיעור נהיגה).
    בקיצור - הבנתי שאין שום דבר נגד, הוא פשוט "לא הדבר הגדול הבא" בלשון המעטה, אבל כל עוד הוא לא עושה בעיות (דוגמאת יוסאנג ואופנועים-לא-יפניים אחרים שהשם שלהם ממש שנוי במחלוקת), ויושב לי בתקציב...למה לא?

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    אל תשווה crf250l לcbf250.

  8. #8
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163
    ציטוט נכתב במקור על ידי johnnydee צפיה בהודעה
    אל תשווה crf250l לcbf250.
    לא משווה, פשוט שניהם סינגל ולא היה לי כל כך נורא עליו. אם זה שאלה של חדש מול ישן בלבד אז יאללה cbf לפנים.

    ׁ(ואני לא פוסל אופציות אחרות - נחפש כמה CBFים, נבדוק, נסתכל, מקסימום - נחכה)
    נערך לאחרונה על ידי BassOutcast; 18-12-2015 בשעה 21:51.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    65
    אם אתה בעניין של cbf, תשקול גם את ybr250. כלי כמעט זהה להונדה, אבל יותר חדש ויש מבחר גדול יותר ביד-2. כמובן קצת יותר יקר.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    65
    רגע, אתה זה שחיפש נייקד קטן? אז תשכח מההודעה הקודמת.
    להבא אולי תוסיף לינק לדיון הקודם, כך תימנע מתגובות חוזרות.

  11. #11
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163
    מצאתי אחד שהיה אצל מורה לנהיגה עם 20,000 ק"מ, ישב 3 שנים ואחרי זה עבר יישור קו (ניקוי קרבורטור, החלפת מצבר ומה לא). מוזר לי שהוא יד 7 עם 20 אלף, משום מה יש לי תחושה שזה 120 אלף עם שעון שהתאפס...
    יש לי גם אחד אחר, יד 5 עם 50 אלף על השעון, לא היה אצל מורה נהיגה, אגזוז משודרג...מה נשמע יותר טןב?

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    91
    לדעתי פחות משנה איזו יד ומה הקילומטראז'
    אם האופנוע עבר יישור קו רציני, הייתי בוחר בו למרות שהיה בשימוש של מורה רכיבה.

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    40
    ציטוט נכתב במקור על ידי BassOutcast צפיה בהודעה
    מצאתי אחד שהיה אצל מורה לנהיגה עם 20,000 ק"מ, ישב 3 שנים ואחרי זה עבר יישור קו (ניקוי קרבורטור, החלפת מצבר ומה לא). מוזר לי שהוא יד 7 עם 20 אלף, משום מה יש לי תחושה שזה 120 אלף עם שעון שהתאפס...
    יש לי גם אחד אחר, יד 5 עם 50 אלף על השעון, לא היה אצל מורה נהיגה, אגזוז משודרג...מה נשמע יותר טןב?
    הייתי מייחס פחות חשיבות לשעון בכלים האלה - סביר לניח שעשו פה קומבינה והחזירו את השעון. לך על הכלי שנראה לך חיצונית הכי טוב (קוסמטית ומכנית), תקשיב לכלי, חפש רעשי מנוע/גיר/מצמד, תתעקש לקחת את הכלי לסיבוב וכשאתה סגור בצע בו בדיקת מקיפה למנוע כולל קומפרסיה.
    בכל אופן, גם לאחר הקנייה, הייתי נזהר מלמתוח את הכלי לקצה, תמנע מלאמץ את המנוע יתר על המידה (חום ועומס).
    בהצלחה

  14. #14
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    רכבתי על אחת תקופה קצרה..
    מאוד קומפקטי. מאוד שקט. אני נהנתי המון ממנו.
    שים לב שזה אופנוע ישן וחלפים יהיו בעייתיים.
    בולמים קדמיים מאוד רכים.

  15. #15
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    רכבתי על אחת תקופה קצרה..
    מאוד קומפקטי. מאוד שקט. אני נהנתי המון ממנו.
    שים לב שזה אופנוע ישן וחלפים יהיו בעייתיים.
    בולמים קדמיים מאוד רכים.
    אקח את הסיכונים שלי מבחינת החלפים, זו הונדה אז מקווה לטוב. קומפקטי ושקט אלו הדברים שאני מחפש, לא מפלצת מהירות, משהו לרמה של מתחיל שלא גוסס בכביש מהיר אבל לא כל כך עצמתי שיהיה לי קשה לשלוט בו...ופה ה-cbf יושב בדיוק במקום. אחרי זה נעלה ל-a ונביא כבר משהו רציני.
    ומבחינה קוסמטית - הראשון יותר מוצא חן בעיניי מבחינת צבע. גם ככה אני קצת אשפצר אותו (ארגז מאחורה, תיקי אוכף, מגן רוח, הכל בבוא הזמן) ואעשה ממנו אופנוע טורינג קטן וחמוד.

אשכולות דומים

  1. Cbf250 לא מניע...
    על ידי BassOutcast בפורום פורום טכני
    תגובות: 49
    הודעה אחרונה: 25-02-2016, 01:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO