ב86 זה גם עם דיאפרגמות?לי יש 90 ו92 והם עם דיאפרגמות,אז הם חייבים את הקופסאת אויר כדי לעבוד כמו שצריך,אפשר לשים פילטרים פתוחים אבל זה מצריך כיוון והחלפת דיזות
אז ככה
סוזוקי ג׳יקסר 750 86 עם קיט 771 של וויסקו,קרבורטורים של 89 פילטרים פתוחים ואגזוז פתוח
כשמניעים את האופנוע הוא נותן לי בקפייר מהקרבורטור הראשון,חשדתי בפלאג שרוף או בעיית ניצוץ כל שהיא,זה לא בדקתי.
כיוונתי גובה מצוף,החלפתי מחט,לא עזר,פלאגים חדשים קרבורטור עבר שיפוץ לפני 1000 קילומטר,אובד עצות
אז ככה 2
יש לי כמה מנועים שוכבים של סוזוקי 550 Es 86,
מנוע ראשון=יש ניצוץ מגיע דלק,קומפרסיה 70,קצת שמן בצילנדרים והופ אני ב110 אבל לא מניע,לא בא לי לפתוח מנוע,מחכה יומיים מנסה שוב,רעש של בלופ בלופ ומדי פעם נותן מהלך או שניים של עבודה
המנוע של האופנוע:
הcdi הלך לעולמו,שמתי אחד של gs500 עבד אבל פתאום אני בניתוק הצתה באמצע רצועת הכח,יש דרך לבטל?
דיודות וקבלים אני יודע להחליף אבל אין לי מושג מה אחראי על הניתוק.
מנוע 3=תפוס מת,אמרו לי דיזל נפט שמן ברקס וקוקה קולה,אני לא עד כדי כך צמא
חשבתי לסובב דרך הפיקאפ עם ידית כוח אבל מפחד להרוס צילינדרים,יש המלצות כלשהן?
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
ב86 זה גם עם דיאפרגמות?לי יש 90 ו92 והם עם דיאפרגמות,אז הם חייבים את הקופסאת אויר כדי לעבוד כמו שצריך,אפשר לשים פילטרים פתוחים אבל זה מצריך כיוון והחלפת דיזות
מנוע תפוס מפרקים. אם הצילינדרים לא יוצאים אפשר לשבור את הבוכנה. חסר טעם לנסות לסובב מה שלא מסתובב. גם לא ברור לי איך אתה מצפה ממנוע עם ערכי קומפרסיה של 70 להניע...
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
פיצוץ מסעפת יניקה זה בגלל מרווח שסתומים לא קיים והצתה שחופפת פתיחה של השסתומים (מאוד לא מכוונת).
בקשר ל cdi - מתככננים אותם לפי מנוע זה לא חלק אוניברסלי.
כן יש מודולים מתכווננים לקטנועים משופרים אבל מדובר בסינגלים.
המנוע התפוס כבר לא תפוס מה שכן יש מדרגת חלודה בצילנדרים והוא נתקע כל סיבוב
למה אני מצפה ממנוע עם קומפרסיה 70 להניע?
כי הצלחתי בעבר עם מנוע אחר אחרי שלושה ימים של עבודה,להניע ולצאת להעיף קצת פיח,הוא לא החזיק הרבה אבל זה בגלל משאבת שמן שהלכה לעולמה,
משום מה פה אני לא מצליח.
בכל מקרה רציתי להניע ולצאת לסיבוב לבדוק אם ההילוכים עוברים חלק (אני לא מכיר דרך אחרת לבדוק)
משום מה בזה אני לא מצליח
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
המנוע תפוס. אתה גם ככה מפרק. אנחנו מדברים על אופנוע בן 30. תפתח את הקייסים ואם יש לך כלים מתאימים תבחן גל ארכובה וגיר מול הספקולציות בספר
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
כרגע נראה שפתרתי בערך חלקית את הבעיה
בפתחי היניקה(?) של הקרבורטור יש דיזת אוויר (נכון?) ההברגה שם נהרסה והיא הייתה מוברגת עד הסוף ללא אפשרות להוציא
החלפתי בית ועכשיו הבעיה היא רק עם צ׳וק פתוח.
משום ששלושת האחרים עובדים טוב אני פחות חושד בהצתה מה שכן אני צריך לעשות הברגות במכסה שסתומים על הדרך אני אבדוק מרווח
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.