עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 25 מ 25

אשכול: עשרת המנועים הגדולים בישראל!

  1. #16
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אם באמת מעניין אותך, מה לדעתי לא בסדר בכתבה, אכתוב לך בהודעה פרטית.
    אם לא אכפת לך - ספר בבקשה, מה המטרה בכתבה המדוברת? באיזה ידע היא אמורה להעשיר את הקורא, ומיהו ה"לקוח" שלה (הקורא שיימצא עניין אמיתי בכתבה)?
    יכול להיות, שזה הסגנון של המגזין החדש, ואני פשוט לא מודע אליו.
    אתה מוזמן לכתוב את דעתך, אפילו כאן ולא בפרטי.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    כתבה קלילה,חסרה אינפורמטיביות אבל עדיין נהנתי לקרוא.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    אתה מוזמן לכתוב את דעתך, אפילו כאן ולא בפרטי.
    בכיף.
    קודם כל - חשוב לי לציין שכל הכתוב הינו בגדר ביקורת בונה, שמקורה בדאגתי להצלחת הפרוייקט.
    הכתבה הנ"ל הינה שיטחית, עמוסה בסטריוטיפים ("מנועי 4 בשורה, בעיקר היפנים ובעיקר מהשנים האחרונות, הם אמנם יעילים, חזקים וכו', אבל הם משעממים."), מלאה בביטויים מאוסים שחוזרים על עצמם מכתבה לכתבה ("ערימות של אופי", "ים של כוח"), ומסכמת כל פריט בכמה משפטי תיאור, בתוספת מספרים שניתן למצוא בשני קליקים בגוגל.
    אין בכתבה הזאת מידע חדש. היא לא מהווה תוצאה של מחקר מעמיק, או של התרשמות טריה. בסך הכל, זה אוסף די רנדומאלי של פריטי מידע שזמינים לכל דורש, בחיפוש קצר.
    מבחינתי, עיתונות אופנועים, בשפה העברית, צריכה לשאוף לרמה של מגזין "מוטו", מהתקופה שבה נערך ע"י טל שביט, ואחריו גידי פרדר. מגזין שמלא בכתבות מעמיקות, מחקריות (מספיק להיזכר בכתבה על אופי של מנועים שונים, שנפרסה על כמה גיליונות, וכללה אינספור מספרים, גרפים ודוגמאות), ועל הדרך, התהדר בכתיבה זורמת, יפה ומקורית. אני מאמין, שמגזין אופנועים טוב צריך לייצר מידע, ולא למחזר מידע - רק אז, הוא יהווה מקור העשרה והשראה לציבור הרוכבים.
    כל האמור לעיל הינו בגדר דעתי האישית, ואני מודע לכך, שבסבירות גבוהה, צוות wheelz לא רואה את הדברים באותה צורה. אני מכבד את העשייה שלכם בכל מקרה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #19
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    מבחינתי הקאב "עוקר הרים"/"תולש ידיים"/"בועט באחוריים"


    סתם שתדעו

  5. #20
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    כתבה קלילה,חסרה אינפורמטיביות אבל עדיין נהנתי לקרוא.
    תודה איסטניטס. דעתך חשובה.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    יש לי הרבה דעות.
    בכיף.

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    אני גם מתגעגע לכתבות המפורטות וה"חופרות" אבל אם על כל כמה כתבות מפורטות תיהיה כתבת רשימה זה נחמד.
    זה קצת מרענן, נכון שזה מזכיר את וואלה וmsn ושות' אבל זה בנושא שאנחנו נושמים אותו!
    לא ראנדומלי לגמרי כמו "20 הסלפיים הכי גרועים".
    "10 תמונות שלא תאמינו".

  8. #23
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    בכיף.
    קודם כל - חשוב לי לציין שכל הכתוב הינו בגדר ביקורת בונה, שמקורה בדאגתי להצלחת הפרוייקט.
    הכתבה הנ"ל הינה שיטחית, עמוסה בסטריוטיפים ("מנועי 4 בשורה, בעיקר היפנים ובעיקר מהשנים האחרונות, הם אמנם יעילים, חזקים וכו', אבל הם משעממים."), מלאה בביטויים מאוסים שחוזרים על עצמם מכתבה לכתבה ("ערימות של אופי", "ים של כוח"), ומסכמת כל פריט בכמה משפטי תיאור, בתוספת מספרים שניתן למצוא בשני קליקים בגוגל.
    אין בכתבה הזאת מידע חדש. היא לא מהווה תוצאה של מחקר מעמיק, או של התרשמות טריה. בסך הכל, זה אוסף די רנדומאלי של פריטי מידע שזמינים לכל דורש, בחיפוש קצר.
    מבחינתי, עיתונות אופנועים, בשפה העברית, צריכה לשאוף לרמה של מגזין "מוטו", מהתקופה שבה נערך ע"י טל שביט, ואחריו גידי פרדר. מגזין שמלא בכתבות מעמיקות, מחקריות (מספיק להיזכר בכתבה על אופי של מנועים שונים, שנפרסה על כמה גיליונות, וכללה אינספור מספרים, גרפים ודוגמאות), ועל הדרך, התהדר בכתיבה זורמת, יפה ומקורית. אני מאמין, שמגזין אופנועים טוב צריך לייצר מידע, ולא למחזר מידע - רק אז, הוא יהווה מקור העשרה והשראה לציבור הרוכבים.
    כל האמור לעיל הינו בגדר דעתי האישית, ואני מודע לכך, שבסבירות גבוהה, צוות wheelz לא רואה את הדברים באותה צורה. אני מכבד את העשייה שלכם בכל מקרה.
    לקח קצת זמן להגיע לזה, אבל הנה אני כאן.

    אתה כותב דברים יפים, חלקם אפילו רומנטיים, אבל לצערנו הם לא ממש תואמים את רוח התקופה.
    ראשית, אני לא מסכים איתך שהכתבה היא אוסף של פריטים רנדומליים, בראש ובראשונה כי הרשימה הזו היא דעתנו על מה שעושה לנו מגניב מתוך ההיצע האדיר שיש פה בארץ. אלו שאהבנו יותר מכולם. אין ירידה לפרטים יותר מהתיאור הבסיסי (ותרשה לי לחלוק עליך בעניין ה'שטחי') מהסיבה הפשוטה ש'יותר זה פחות' - ככל שתכתוב יותר פחות אנשים יקראו את זה.

    ועכשיו נשאלת השאלה - האם מחפשים את האיכות או את הכמות? ובכן, התשובה פה היא לא חד משמעית, ומערכת WheelZ רוצה לשלב בין שניהם מתוך אג'נדה ברורה ליצור מגזין איכותי ומעמיק, אבל שגם יגיע לקהל רחב ושיהיה כיפי לקריאה.
    קבל עובדה מעניינת - הכתבה הזאת על עשרת המנועים היא הכתבה הנקראת ביותר מאז ש-WheelZ עלה לאוויר, וזאת בלי שום קידום ממומן אלא אך ורק קישור פה בפורום וקישור בפייסבוק של WheelZ. המסקנה ברורה - אנשים אוהבים את החומר הזה.

    גם אני ואנשי מערכת WheelZ מסתכלים בערגה 20 שנה אחורנית לימי טל"ש ופרדר, ומגזין מוטו הנפלא שהם הפיקו. גדלתי על זה ושתיתי כל מילה בשקיקה. לא מגזים. למדתי המון. אני בטוח שיש פה עוד כמה וכמה כמוני.
    הבעיה היא שהימים האלה היו לפני 20 שנה, כשמוטו היה מקור המידע הכמעט יחיד (ולמזלנו הוא היה איכותי ברמה עולמית). היום המוצר הסופר-איכותי וסופר-מהודק הזה לא תופס יותר. אנשים צורכים את המידע שלהם בצורה מהירה וקלה יותר, בעיקר כי הם מוצפים במידע מכל כיוון אפשרי. אם מגזין WheeZ יבחר בכיוון הרציני והמעמיק בלבד, סופו שהוא יישאר רק עם ההארד-קוריסטים, שמונים במקרה הטוב 2,000 איש בארץ. גם כי ההארד-קוריסטים הולכים ומצטמצמים, כמו כל תחום האופנוענות, וגם כי באופן כללי אנשים צורכים פחות מגזינים. האמן לי, אני עוסק בתחום הזה כבר יותר מ-12 שנה ורואה בבירור את השינוי מתרחש מול עיניי. המספרים האבסולוטיים מהאנליטיקס, אגב, תומכים בתחושה שלי ב-100%. במצב צריכת המדיה של היום, לדרוש מגזין שהוא אך ורק מקצועי ומעמיק זה לא פחות מניתוק מהמציאות - בטח ובטח בשוק קטן כמו שלנו (והאמן לי - אני בקשר עם עיתונאי אופנועים רבים מאירופה, וכולם באותו הסרט).

    אז מה הפתרון? שילוב של שניהם. מצד אחד כתבות קלילות ומגניבות כמו כתבת הרשימה על עשרת המנועים או הכתבה שתעלה בעוד כמה שעות (טיזר: עשינו קרחנה!), וזאת כדי להגיע לתפוצה רחבה ככל האפשר ולקרב יותר ויותר רוכבים לתחום המגזיני (גם למשל צעירים שתקועים בפייסבוק, שם הם צורכים את כל המידע-אינסטנט שלהם), אבל מצד שני לייצר תוכן איכותי ומעמיק בנושאים שמעניינים אותנו וקרובים לליבנו, ויש לא מעט כאלה. גם זה יהיה.

    תודה על הדברים שכתבת, שברור שמגיעים ממקום של אכפתיות.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    לקח קצת זמן להגיע לזה, אבל הנה אני כאן.

    אתה כותב דברים יפים, חלקם אפילו רומנטיים, אבל לצערנו הם לא ממש תואמים את רוח התקופה.
    ראשית, אני לא מסכים איתך שהכתבה היא אוסף של פריטים רנדומליים, בראש ובראשונה כי הרשימה הזו היא דעתנו על מה שעושה לנו מגניב מתוך ההיצע האדיר שיש פה בארץ. אלו שאהבנו יותר מכולם. אין ירידה לפרטים יותר מהתיאור הבסיסי (ותרשה לי לחלוק עליך בעניין ה'שטחי') מהסיבה הפשוטה ש'יותר זה פחות' - ככל שתכתוב יותר פחות אנשים יקראו את זה.

    ועכשיו נשאלת השאלה - האם מחפשים את האיכות או את הכמות? ובכן, התשובה פה היא לא חד משמעית, ומערכת wheelz רוצה לשלב בין שניהם מתוך אג'נדה ברורה ליצור מגזין איכותי ומעמיק, אבל שגם יגיע לקהל רחב ושיהיה כיפי לקריאה.
    קבל עובדה מעניינת - הכתבה הזאת על עשרת המנועים היא הכתבה הנקראת ביותר מאז ש-wheelz עלה לאוויר, וזאת בלי שום קידום ממומן אלא אך ורק קישור פה בפורום וקישור בפייסבוק של wheelz. המסקנה ברורה - אנשים אוהבים את החומר הזה.

    גם אני ואנשי מערכת wheelz מסתכלים בערגה 20 שנה אחורנית לימי טל"ש ופרדר, ומגזין מוטו הנפלא שהם הפיקו. גדלתי על זה ושתיתי כל מילה בשקיקה. לא מגזים. למדתי המון. אני בטוח שיש פה עוד כמה וכמה כמוני.
    הבעיה היא שהימים האלה היו לפני 20 שנה, כשמוטו היה מקור המידע הכמעט יחיד (ולמזלנו הוא היה איכותי ברמה עולמית). היום המוצר הסופר-איכותי וסופר-מהודק הזה לא תופס יותר. אנשים צורכים את המידע שלהם בצורה מהירה וקלה יותר, בעיקר כי הם מוצפים במידע מכל כיוון אפשרי. אם מגזין wheez יבחר בכיוון הרציני והמעמיק בלבד, סופו שהוא יישאר רק עם ההארד-קוריסטים, שמונים במקרה הטוב 2,000 איש בארץ. גם כי ההארד-קוריסטים הולכים ומצטמצמים, כמו כל תחום האופנוענות, וגם כי באופן כללי אנשים צורכים פחות מגזינים. האמן לי, אני עוסק בתחום הזה כבר יותר מ-12 שנה ורואה בבירור את השינוי מתרחש מול עיניי. המספרים האבסולוטיים מהאנליטיקס, אגב, תומכים בתחושה שלי ב-100%. במצב צריכת המדיה של היום, לדרוש מגזין שהוא אך ורק מקצועי ומעמיק זה לא פחות מניתוק מהמציאות - בטח ובטח בשוק קטן כמו שלנו (והאמן לי - אני בקשר עם עיתונאי אופנועים רבים מאירופה, וכולם באותו הסרט).

    אז מה הפתרון? שילוב של שניהם. מצד אחד כתבות קלילות ומגניבות כמו כתבת הרשימה על עשרת המנועים או הכתבה שתעלה בעוד כמה שעות (טיזר: עשינו קרחנה!), וזאת כדי להגיע לתפוצה רחבה ככל האפשר ולקרב יותר ויותר רוכבים לתחום המגזיני (גם למשל צעירים שתקועים בפייסבוק, שם הם צורכים את כל המידע-אינסטנט שלהם), אבל מצד שני לייצר תוכן איכותי ומעמיק בנושאים שמעניינים אותנו וקרובים לליבנו, ויש לא מעט כאלה. גם זה יהיה.

    תודה על הדברים שכתבת, שברור שמגיעים ממקום של אכפתיות.
    אביעד, קודם כל - תודה על התשובה המפורטת. כך בהחלט ניתן להבין את ההיגיון מאחורי הדברים.
    אני לא מתיימר להיות מבין גדול בתחום המדיה - וייתכן שבאמת אותו "גרעין קשה" של ההארד-קוריסטים, אינו גדול מספיק, כדי להצדיק מגזין שמכוון אליו.
    אולי אני נאיבי, אולי - תקוע בעבר.
    אני מאוד מקווה להצלחת הפרוייקט החדש - פרט ל-wheelz, לא נשאר בישראל מגזין, שעוסק באופן בלעדי באופנועים וקטנועים, כך שמה שיש - מבורך.
    קצת עצוב לי, שאותו "גרעין קשה" שאני משתייך אליו, שגדל על מגזיני "מוטו" של שנות ה-90, וקורא בשקיקה כתבות איכותיות וארוכות שמתפרסמות במגזינים בחו"ל - באופן מוצהר, אינו קהל היעד של הפרוייקט הזה, ובעצם - כרגע, אין שום מגזין בשפה העברית שמכוון לקבוצה הזאת. אצטרך להשלים עם זה, כי האופציה היחידה היא לנסות ולהקים עוד מגזין, שינסה ליישם את הויז'ן הזה - ואני לא אדם, שמסוגל להוביל פרוייקט בתחום הזה, ברמה הזאת.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  10. #25
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אביעד, קודם כל - תודה על התשובה המפורטת. כך בהחלט ניתן להבין את ההיגיון מאחורי הדברים.
    אני לא מתיימר להיות מבין גדול בתחום המדיה - וייתכן שבאמת אותו "גרעין קשה" של ההארד-קוריסטים, אינו גדול מספיק, כדי להצדיק מגזין שמכוון אליו.
    אולי אני נאיבי, אולי - תקוע בעבר.
    אני מאוד מקווה להצלחת הפרוייקט החדש - פרט ל-wheelz, לא נשאר בישראל מגזין, שעוסק באופן בלעדי באופנועים וקטנועים, כך שמה שיש - מבורך.
    קצת עצוב לי, שאותו "גרעין קשה" שאני משתייך אליו, שגדל על מגזיני "מוטו" של שנות ה-90, וקורא בשקיקה כתבות איכותיות וארוכות שמתפרסמות במגזינים בחו"ל - באופן מוצהר, אינו קהל היעד של הפרוייקט הזה, ובעצם - כרגע, אין שום מגזין בשפה העברית שמכוון לקבוצה הזאת. אצטרך להשלים עם זה, כי האופציה היחידה היא לנסות ולהקים עוד מגזין, שינסה ליישם את הויז'ן הזה - ואני לא אדם, שמסוגל להוביל פרוייקט בתחום הזה, ברמה הזאת.
    תודה.
    אני רק אתקן אותך שאותו גרעין קשה הוא בהחלט קהל היעד של המגזין החדש, ואתה תראה את זה בזמן הקרוב. יחד עם זאת, המגזין מכוון גם לקהל רחב יותר ויפיק חומר גם בשביל הקהל הזה.

אשכולות דומים

  1. השקה מקומית: אופנועי SWM בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 25-06-2016, 23:40
  2. קימקו דאונטאון 250 הושק בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 04-03-2016, 19:01
  3. עשרת האופנועים המכוערים יותר
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 18-01-2016, 10:52
  4. מסכמים את 2015: האופנועים הגדולים של השנה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 31-12-2015, 18:38
  5. Z800e למה אין אותו בישראל?
    על ידי Yadin Tal בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 09-09-2015, 10:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO