דלק יש?
אולי הפלאג הלך פרק אותו מהראש תן קיק תראה אם יש ניצוץ
כנס לפורום טכני לכותרת לא מניע מה עושים
הקטנוע זה קימקו מובי 125 סמ"ק שנת 2008 . נסעתי נסיעה כיביתי אותו הכל היה טוב כמו תמיד שחזרתי אחרי 10 דקות להניע שוב לחצתי סטארטר לא מגיב בכלל דממה טוב ניסיתי צופר אין אורות אין אור ברקס אין. נשמע כמו מצבר נכון? טוב כאשר תקוע ניסיתי להניע תמובי בקיק והקיק עובד יענו לא שבור וגם לא מצליח אין ניצוץ . ושמתי לב כאשר אני לוחץ על הברקס אחורי חזק אז יש אור ברקס מאחורה ממש ממש חלשש וזה גם שלוחץ תברקס חזק רק. לא מצליח להניע מה אני עושה? האם זה אמור להניע בקיק ברגע שאין אורות וכלום? איך עובדים אם הקיק במובי בצורה נכונה? ואם זה מצבר איך זה יכול להיות הכל פעל טוב ופתאום ברגע אחד מת ? מה אני עושה איזה מתח בידיוק המצבר של קימקו מובי ? כמה עולה כזה מצבר? חדש-משומש מה לקחת? והאם זה בטוח מצבר? איך אני במקרה דחוף מניע בקיק ניסיתי אם גז קצת לפני ולא מצליח כלום אני עושה כזה תרגלית עד שניהיה קשה כזה חלק קטן ואז דוחף אותו מהר עד למטה וזה לא מצליח לי כבר מעל 20 פעם ניסיתי . והרגלית לא חוזרת עד הסוף למעלה אני מחזיר אותה עם היד כזה . מה לעשות מה קרה? מישהו מניסיון יודע?
דלק יש?
אולי הפלאג הלך פרק אותו מהראש תן קיק תראה אם יש ניצוץ
כנס לפורום טכני לכותרת לא מניע מה עושים
KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה
דלק יש כמו גדול
ניסיתי לקרוא תמדריך הזה לא עוזר.
אנשים אמרו לי זה מצבר הלך... אבל מוזר אם זה ככה למה בקיק לא מניע לי בכלל?? והקיק תקין למה שהקטנוע עבד לי בסטרטר לפני 5 ימים אז בדקתי תקיק והנעתי אותו בקיק!!
אבל שהיום תקוע וצריך דחוף תקיק אין ניצוץ הוא נלחץ עושה לי רעש כזה של אויר כזה הקיק אבל אין תרעש שהולך להניע ...
וסטרטר כמו שכבר אמרתי מת דממה שלוחץ . ואיתותים צופר וכל זה גם לא פועל . ואור ברקס מאחורה יש חלש מאוד מאוד שלוחץ חזק על הברקס.
אתה אומר זה פלאג ? איפה זה נימצא ? כמה עולה כזה דבר להחליף..?
פלאג נמצא בראש מנוע יושב עליו מעין כובע פלסטיק שלוף את הכובע פרק את הפלאג תחזיר את הפלאג לכובע
תן קיק תראה אם יש ניצוץ אין תחליף פלאג עולה 30 שקל בערך
נראה שמצבר גמור בגלל זה הפנתי לקיק
תיקח למוסך אם לא ילך לך
KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה
נ.ב אני מקווה שאתה לא שוכח ללחוץ ברקס כשאתה
מניע אחרת גם קטנוע חדש מהניילון לא יניע![]()
KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה
בטח שלוחץ ברקס שמניע בסטרטר .
אבל בקיק לא צריך ברקס..
מישהו מבין אמר לי שהקיק לא קשור למצבר . שזה אומר שאם לא מניע לי דרך הסטרטר זה צריך להניע לי בקיק ואם גם בקיק לא מניע אז יש לי פה בעייה רצינית יותר ולא רק מצבר הבעייה שלי . זה נכון? כמה עולה מצבר כזה בכל אופן חדש? איזה מצבר אני צריך מה הדגם המדוייק12 וולט על כמה בידיוק אמפר?. והכי מסקרן איך אני אני יודע שאני קונה שזה באמת מצבר חדש אני קצת חושש לקנות במוסך שלא מכיר שלא עושים קומבינות ובכל זאת זה מצבר משומש.
שאתה קונה מצבר תסתכל על התאריך יצור שמוטבע עליו
KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה
הקטנוע הזה יכול לעבוד בלי מצבר יש בעיה אחרת.
אם אתה לא במוסך עכשיו תבדוק דבר ראשון שמגיע דלק למנוע על ידי שליפת מצת ובדיקה אם הוא רטוב מדלק או לא.
פעם, בפולגז, אם היית כותב הודעה כזאת - הייתי נועל אותה ושולח אותך להתאוורר כמה ימים ולהבין איך כותבים הודעות בפורום. לא בתת-פורום הנכון, שפת פיכסבוק עילגת עם כל מיני "תברקס"ים, הכל בשורה אחת, בלי לקרוא את השרשור הרלוונטי שנמצאים בתת-פורום הנכון, וכו'.
גש למוסך. אין לך מושג ירוק מה לעשות, זאת צריכה להיות ברירת המחדל שלך. ומצבר אפשר לקנות בחנות מצברים. מעבר ללכתוב את זה - ההודעה הפותחת הוציאה כל חשק לעזור לך. ואני עדיין שוקל לנעול.
מוסך זה ברור לי שאני יכול ללכת לא חסר מקומות שרק יגידו תגיע תגיע...
בגלל זה אני שואל פה מה זה יכול להיות לנסות לחסוך את מה שהמוסכים ימציאו וינסו רק להמציא סיפורים וזה הלך לך וזה הלך וזה הלך....ורק לסחוט כסף
אם אני מנסה אם מצבר אחר וזה מניע לי .. זה מצבר הבעייה? זה הורג אותי למה הקיק עובד הרגלית לא שבורה .. ולא מצליח להניע בקיק ..
תבדוק שהמצבר לא התנתק פתאום, נסה עם מצבר אחר, אם לא עובד גש למוסך
לכל הסקרנים סידרתי את זה המצבר גמור מת היה .
ובסוף כן הצלחתי להניע בקיק . זה קשה וצריך מזל עד שתופס {חייב הייתי לסדר את המצבר היום אי אפשר לסמוך על הקיק}
המצבר פתאום נגמר עד הסוף מת והוא ישן לפני שנתיים וחצי התאריך יצור שלו והיה קצת נפוח.
שמתי מצבר אחר אבל רציתי לשאול המתח של המצבר שלי היה
12וולט - 8 אמפר שנפ.
המצבר שחיברתי כעת {לא חדש אבל תקין} זה 12 וולט - 9 אמפר חברה אחרת.
רציתי לדעת זה בסדר זה שחיברתי?
אם המצבר החדש נכנס מבחינת הגודל, אין בעיה עקרונית להשתמש ב9 אמפר-שעה במקום 8.
מה שאותי יותר מעניין זה למה המצבר הישן היה נפוח.
האם טענת אותו פעם במטען מצברים?
אם לא, יכול להיות שיש לך בעיה במערכת טעינה שגרמה למותו של המצבר.
וואלה אין לי מושג למה קניתי תקטנוע הזה לא מזמן. אבל לא לפי מה שראיתי המצבר הקודם לא שיחקו בו הכל היה שם אבק. שזה אומר לא הטעינו אותו וכאלה דברים.
אז מה זה מרמז שהוא היה נפוח הצד שלו כזה?. בנתיים המצבר שחיברתי עובד טוב.. רציתי לדעת המצבר עובד על ג"ל או מים שם? למה שפירקתי תמצבר שנפ הגמור שלי היה שם כזה 6 חורים כאלה פתחתי תגומי המכסה. וראיתי הם ריקים בפנים ... אולי לא היה מים ולכן התקלקל המצבר? או שזה עובד על ג"ל ...? ואותו דבר בקשר למצבר משומש שחיברתי כעת הוא עובד על מים או ג"ל. אני כבר לא מבין מישהו אומר לי מים אחד אחר אומר אין כזה דבר מים זה ג"ל... איך יודעים? מה עדיף?