עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 40 מ 40

אשכול: המלצה למחליף לgsr 750

  1. #31
    Member הסמל האישי של URIEL
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    חמד של מקום/ ת"א
    הודעות
    201
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    דווקא לא הייתי קובע נחרצות ככה מנסיון שלי של פתיחה של כמה 4 בשורה יפניים וכולם סביב ה100-130 אלף המצב מנוע מאוד לא טוב ברמה שאין טעם לשפץ ופשוט וזול יותר לחפש מנוע מפירוק.

    כל עוד המנוע עובד הכל טוב אבל אם יש תקלה בקילומטראזים האלה עדיף להחליף מנוע
    בדיוק בדקתי קומפרסייה ולחץ הפוך בארבעת הצילינדרים שלי (v4)
    כמה כיף לגלות שכולם בתחום התקין!
    יומולדת 250,000 ק"מ שמח(:

  2. #32
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    77
    150,000 ק"מ. נקנה חדש בסוכנות...
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    Samt ספר לחבר היקר כמה יש לך על השעון כבר...

  3. #33
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    Samt ספר לחבר היקר כמה יש לך על השעון כבר...
    ואיך ה150 אלף נוגד את מה שאמרתי?

    כנל אוריאל קומפרסיה זה לא נתון לשחיקת מנוע , זה נתון יותר מתאים לדופים אבל לא משקף הרבה במנוע ארבעה פעימות מודרני.

    לדוגמא הפייזר שפתחתי הייתה לו קומפרסיה מושלמת העיניין שהבוכנות והצלינדרים והקראנק והגיר מעבר Service limit
    העסק עובד אבל כבר במצב שאם צריך שיפוץ זה צלינדר חדש ושיפוץ קראנק ובוכנות חדשות ורינגים
    וגם מיסבי גיר, אז כל עוד עובד הכל טוב אם יש תקלה אין סיבה לנסות לשפץ המנוע גמור מת ביפנים ועדיף להחליף קומפלט.

    מאידך פתחתי גם כמה במוו סינגלים בגלל בעיות גיר וראש מנוע והצלינדר היה כמעט חדש בשחיקה לאחר כ200 אלף.

    עכשיו השמש לא זורחת מהתחת של במוו וגם היפנים יודעים לייצר מנוע כזה רק שזה יעלה יקר מאוד ולא בטוח שיהיה תחרותי מספיק
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  4. #34
    Member הסמל האישי של URIEL
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    חמד של מקום/ ת"א
    הודעות
    201
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה

    קומפרסיה זה לא נתון לשחיקת מנוע , זה נתון יותר מתאים לדופים אבל לא משקף הרבה במנוע ארבעה פעימות מודרני.
    פעם החזקתי ממך...
    מה שכתבת הוא לא נכון בעליל!!

  5. #35
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי URIEL צפיה בהודעה
    פעם החזקתי ממך...
    מה שכתבת הוא לא נכון בעליל!!
    אוקי בוא ספר לי איך זה כן נתון?
    נותן לך מה שנתקלתי בפייזר 600 הבכונות שחוקות הרבה מעבר לסרביס לימיט זה גרם להן לנוע באלכסון ולחרוך את הצלינדרים שזה מה שקורה ברגיל.

    איך זה משפיע על הקומפרסיה? כדי שלא תהיה קומפרסיה צריך שהרינגים ישברו, או ישחקו זה לא הגיוני במנוע מרובע פעימות הרבה יותר סיכוי שישחק הבוכנה והצלינדר.
    שריטות בחלק שבו הרינגים עובדים? וזה אמור להיות וואחד שריטות כדי שתהיה ירידה רצינית . זה יכול לקרואות רק א
    עם חדירת עצם זר למנוע שישרוט הכל בצורה רצינית מאוד.

    בקיצור מה אתה בידיוק בודק עם בדיקת קומפרסיה? דליפה ברינגים ושסתומים? מנוע מודרני לא סביר שידלוף שם.

    הרוב היום משחק זה מייסבים , בוכנות , קראנקים, צלינדרים וכל זה לא ניתן לדעת עליו עם בדיקת קומפרסיה ואפשר לדעת רק עם בדיקת מעבדה לשמן וגם זה לא מדוייק
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  6. #36
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    אוקי בוא ספר לי איך זה כן נתון?
    נותן לך מה שנתקלתי בפייזר 600 הבכונות שחוקות הרבה מעבר לסרביס לימיט זה גרם להן לנוע באלכסון ולחרוך את הצלינדרים שזה מה שקורה ברגיל.

    איך זה משפיע על הקומפרסיה? כדי שלא תהיה קומפרסיה צריך שהרינגים ישברו, או ישחקו זה לא הגיוני במנוע מרובע פעימות הרבה יותר סיכוי שישחק הבוכנה והצלינדר.
    שריטות בחלק שבו הרינגים עובדים? וזה אמור להיות וואחד שריטות כדי שתהיה ירידה רצינית . זה יכול לקרואות רק א
    עם חדירת עצם זר למנוע שישרוט הכל בצורה רצינית מאוד.

    בקיצור מה אתה בידיוק בודק עם בדיקת קומפרסיה? דליפה ברינגים ושסתומים? מנוע מודרני לא סביר שידלוף שם.

    הרוב היום משחק זה מייסבים , בוכנות , קראנקים, צלינדרים וכל זה לא ניתן לדעת עליו עם בדיקת קומפרסיה ואפשר לדעת רק עם בדיקת מעבדה לשמן וגם זה לא מדוייק
    אוי כמה שטויות בתגובה אחת )-׳,
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  7. #37
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    עם כל הכבוד אם אתה חושב שמישהו פה מדבר שטויות אז רצוי שתסביר גם למה. עוד יותר רצוי שתגבה את ההסברים שלך. למה זה טוב להוריד את הפורום לרמה של ווינט עם תגובות שמזכירות טוקבקים?

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  8. #38
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי Meirson צפיה בהודעה
    עם כל הכבוד אם אתה חושב שמישהו פה מדבר שטויות אז רצוי שתסביר גם למה. עוד יותר רצוי שתגבה את ההסברים שלך. למה זה טוב להוריד את הפורום לרמה של ווינט עם תגובות שמזכירות טוקבקים?

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
    ברוב המנועים שאני מכיר הדברים שנשחקים בדר״כ הם הרינגים והשסתומים ולא המייסבים של הקראנק או הצילנדרים.
    פתחתי לא מזמן מנוע מודרני יפני 4 בשורה עם 180k,אחרי פירוק לגורמים הדבר היחיד שהיה צריך החלפה היה הרינגים,
    לא צילינדרים ולא בוכנות אותו דבר גם לגבי sv650 עם 110K,שני המנועים נפתחו לאחר שחלה ירידה בהספק ובבדיקת קומפרסיה שניהם נמצאו מתחת למינימום.
    כנ״ל לגבי רוב המנועים שיפנים שנתקלתי בהם מלבד קוואסאקי ששם משאבת שמן שובקת מתי שבא לה (4צילנדר)
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  9. #39
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    נו ו? מה הקשר בין מנועים ש-אתה- פתחת לבין מה שנכתב כאן קודם?....


    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  10. #40
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי r86 צפיה בהודעה
    ברוב המנועים שאני מכיר הדברים שנשחקים בדר״כ הם הרינגים והשסתומים ולא המייסבים של הקראנק או הצילנדרים.
    פתחתי לא מזמן מנוע מודרני יפני 4 בשורה עם 180k,אחרי פירוק לגורמים הדבר היחיד שהיה צריך החלפה היה הרינגים,
    לא צילינדרים ולא בוכנות אותו דבר גם לגבי sv650 עם 110k,שני המנועים נפתחו לאחר שחלה ירידה בהספק ובבדיקת קומפרסיה שניהם נמצאו מתחת למינימום.
    כנ״ל לגבי רוב המנועים שיפנים שנתקלתי בהם מלבד קוואסאקי ששם משאבת שמן שובקת מתי שבא לה (4צילנדר)
    אני ישמח לדעת מה המידות של הצלינדר שמדדתה ומה המידות של הבוכנות שמדדתה במנוע של ה4 בשורה ואיזה מנוע זה

    והsv שעשה רק 110 אלף וחלה אצלו ירידה זה די ממוזר המנועים האלה ספציפית מאוווד אמינים ועם בלאי נמוך מאוד!
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO